22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Конспект уроку з теми "Стандартний вигляд числа та дії з ними."

Про матеріал

Інтегрований урок математики та природознавства. Мета:навчити учнів застосовувати знання здобуті на уроках математики для характеристики тіла. Форма уроку: лабораторна робота

Перегляд файлу

Інтегрований урок математики та природознавства ( фізика)

6 клас

Учитель математики

Білозерського ЗПЗСО№2

імені Б.Хмельницького

Придіус І.І

 

 Математика. Ціна поділки, величини та одиниці їх вимірювання, формули знаходження об’єму та площі повної поверхні прямокутного паралелепіпеда;  стандартний вигляд  числа та дії з ними.

Природознавство. Характеристика тіла.

 Мета. Навчитися застосовувати   знання здобуті на уроках математики для характеристики тіла.

Форма уроку. Лабораторна робота 

Обладнання. Вимірювальні прилади для демонстрації, інструкції до лабораторної роботи

Тип уроку. Практичне застосування здобутих знань

Хід уроку

І Організаційний момент

Перевірка підготовленості учнів і класу до уроку.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

Вступне слово вчителя:  „Жодна з природничих наук, якщо йдеться не про збирання сирого матеріалу, а про справжню творчість, не обійдеться без математики-матерії всіх наук…”       Стєклов М.

 Жодне фізичне відкриття не було зроблене без участі  математики. Вся фізика побудована на формулах, які в свою чергу базуються на математичних числах та законах. Отже, з впевненістю можна сказати, що інструментом фізики є математика. Наше завдання підготуватися до вивчення фізики у 7 класі. Сьогодні на уроці присутній вчитель фізики, який буде викладати вам цей предмет в наступному році. Він допомагатиме в проведені уроку.

ІV Актуалізація опорних знань учнів    

Фронтальне опитування.

1. Що ви бачите перед собою? (вимірювальні прилади)

2. Що є основою вимірювальних приладів? (шкала)

 3. Що собою представляє шкала? (координатний промінь)

4. Що потрібно знати, щоб прочитати покази вимірювального приладу? (ціну поділки)

5. Як знайти ціну поділки?  (Відстань між двома будь-якими сусідніми штрихами  позначеними числами поділити на кількість поділок між цими числами).

6. Як основні виміри має прямокутний паралелепіпед? (довжина, ширина, висота)

7. Як знайти об’єм і площу поверхні прямокутного паралелепіпеда?

8. Який вид числа називається стандартним?

Розв’язування вправ.

1.Встановіть відповідність

1. 1км3                                 а) 10-3м3

2.1дм3                                  б) 10-9 м3

3.1л                                     в) 109 м3

4.1см3                                  г) 10-2 м3

5. 1мл                             д)10-6 м3

2.Сторони прямокутника  х=2,8 ·10-2м та у=6,5·10-2м. Знайдіть його периметр і площу.

V Лабораторна робота

Завдання №1  Визначити ціну поділки вимірювального приладу

Обладнання. вимірювальні прилади термометр, годинник, вольтметр.

Хід роботи. 1. Роздивіться запропонований вам вимірювальний прилад.

2. Заповніть таблицю

Назва приладу

Величина, виміряна приладом 

Одиниця вимірювання  величини

        Позначки шкали

Дві сусідні риски, позначені числами

Кількість поділок  між сусідніми числами

Ціна поділки

Межі вимірювання

верхня

нижня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3. Висновок. Під час виконання лабораторної роботи ми пригадали як визначати ціну поділки шкали, визначили ціну поділи вимірювального приладу ________________________________, вона дорівнює _________ . Отримані знання нам стануть пригоді в повсякденному житті і під час вивчення фізики.

Завдання №2 Визначити об’єм та площу поверхні дерев’яного бруска, що має  форму прямокутного  паралелепіпеда

Обладнання. Дерев’яні бруски, лінійка.

Хід роботи:

1. Виміряйте з допомогою лінійки лінійні  виміри дерев’яного бруска: довжина а = ___см,  ширина b= _____см,  висота h= ____см .

2. Переведіть одиниці вимірювання сантиметри в метри 1см=0,01м=10-2м. Наприклад: 3,2см=0,032м=3,2•10-2 м. 

Довжина а = _____ м =_________м,  ширина b= _____  м = ________м,  висота h= ______ м = __________м.

3. Визначте об’єм дерев’яного бруска, що має форму прямокутного паралелепіпеда, за формулою V=a•b•h.

V=_________________________________ = _____________________. 4. Визначте площу поверхні дерев’яного бруска, що має форму прямокутного паралелепіпеда, за формулою S=2•(a+b)•h.

S=________________________________=_________________=__________. Висновок. Ми визначили об’єм і площу поверхні дерев’яного бруска, що має форму прямокутного паралелепіпеда. Отримані результати такі:

V=_____________.

S=______________.

Для спрощення обчислень використали _____________________________.

Під час вивчення фізики найчастіше доводиться стикатися з величинами (числами), що або   набагато більші, або набагато менші від одиниці. Тому вивчаючи великі і малі величини необхідно вміти записувати і виконувати дії над числами записаними в ______________________________________.

V Підведення підсумків. Учні здають  листи з виконаною лабораторною роботою.

Домашнє завдання. 

  1. Виразіть

в кілометрах                                   в метрах                          в грамах

  3,45·103м                                      2,5·103 км                            3,1·10-2кг

 2,5·109м                                        3,25·10-2 км                          4,42·103  кг

 

3,8·10-3см                                       6,25·106 см

2.Виразіть 54 км/год у м/хв.;  9 км/год у м/хв; 7.2 км/год у м/с; 28,8 км/год у м/хв

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку