конспект уроку з трудового навчання(технічні види праці) у 8 класі на тему:"ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОЦІНКА ТА САМООЦІНКА ПРОЕКТОВАНОГО ВИРОБУ".
Трудове навчання 8 клас Дата_________________
Тема: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОЦІНКА ТА САМООЦІНКА ПРОЕКТОВАНОГО ВИРОБУ.
МЕТА ЗАНЯТТЯ:
Хід уроку:
І.Організаційний етап.
Ознайомлення учнів з метою уроку, завданнями на урок.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Техніко-технологічні вимоги до виробу.
Виріб, який конструюють повинен мати відповідні показники якості: функціональність, ергономічність, технологічність.
Функціональність виробу – це один з принципів конструювання, який полягає у тому, що створений об’єкт повинен виконувати певні функції (тобто бути рухливим, нерухомим або рухатись у повітрі, переносити вантаж на певну відстань тощо). Однак при цьому конструктор враховує конкретне оточення, в якому знаходиться об’єкт. Отже не можна проектувати об’єкт не знаючи де він буде знаходитись. Форма виробу повинна відповідати за його змістом. Не можна наприклад малорухомим об’єктам надавати форму стрімкого руху і навпаки.
Ергономіка – наука, що вивчає функціональні можливості і особливості людини у трудових процесах з метою створення найкращих умов для поєднання діяльності людини і техніки. Головною вимогою ергономіки до будь-якого об’єкту є зручність цього виробу для користування людиною.
Технологічним вважають такий виріб, який розроблений з максимальним використанням вже існуючих типових вузлів, з’єднань, деталей тощо. До технологічності відносять також можливість використання найменшої кількості матеріалів та відносної простоти у виготовленні об’єкту.
ІІІ. Розв’язування кросворда.
ІV. Захист проектів. Оцінка та самооцінка проектованого виробу.
V. Підсумок уроку та домашнє завдання.
1 – частина рубанка
2 – деревний матеріал, що виготовляють зі шпону
3 – розмічальний інструмент для проведення паралельних ліній
4 – як називається процес конструювання, виготовлення та презентації виробу
5- інструмент для ручного свердління деревини
6 – один з видів художньої обробки деревини
7 – частина лобзика, лучкової пилки
8 – один з видів пиломатеріалів
У виділених клітинках – природний матеріал, який використовується для виготовлення виробів у навчальній майстерні.
1 – частина рубанка
2 – деревний матеріал, що виготовляють зі шпону
3 – розмічальний інструмент для проведення паралельних ліній
4 – як називається процес конструювання, виготовлення та презентації виробу
5- інструмент для ручного свердління деревини
6 – один з видів художньої обробки деревини
7 – частина лобзика, лучкової пилки
8 – один з видів пиломатеріалів
У виділених клітинках – природний матеріал, який використовується для виготовлення виробів у навчальній майстерні (деревина).