19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

конспект уроку з трудового навчання 8 клас

Про матеріал

конспект уроку з трудового навчання(технічні види праці) у 8 класі на тему:"ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОЦІНКА ТА САМООЦІНКА ПРОЕКТОВАНОГО ВИРОБУ".

Перегляд файлу

Трудове навчання 8 клас                                        Дата_________________

 

Тема: ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОЦІНКА ТА САМООЦІНКА ПРОЕКТОВАНОГО ВИРОБУ.

 

МЕТА ЗАНЯТТЯ:

  • . Узагальнити знання та вміння учнів проектувати та виготовляти вироби за власним задумом;
  • Повторити основні відомості про етапи проектування виробу, використання різних технологій при його виготовленні;
  • Виховувати естетичні смаки;
  • Розвивати логічне мислення.

 

 

 

Хід уроку:

І.Організаційний етап.

 Ознайомлення учнів з метою уроку, завданнями на урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. З яких етапів складається виконання проекту на уроках трудового навчання? (Використати слайд3)
  2. В чому полягає особливість підготовчого етапу? Які завдання ми виконуємо на цьому етапі? (Використати слайд4).
  3. Які джерела інформації ми використовували при підготовці до виконання проекту? (Використати слайд5).
  4. Які завдання ми виконуємо на конструкторському етапі виконання проекту? (Використати слайд6).
  5. Які конструкторські документи вам відомі? В чому полягає відмінність між кресленням та ескізом виробу? Що таку технологічна картка виробу? (Використати слайд7).
  6. Які завдання виконуються на технологічному етапі?
  7. Для чого ми проводимо розмічання? Які способи розмічання вам відомі? Які інструменти використовуються для розмічання деревини? (Використати слайди 8-9).
  8. Для чого призначена операція пиляння деревини? Які інструменти використовуються для пиляння? З яких частин складається лучкова пилка? Чому у лобзика полотно тоненьке? Для чого призначена пилка-наградка? (Використати слайди 10-11). Пилка-наградка використовується для ненаскрізного пиляння.
  9. В чому полягає особливість стругання деревини? Для чого його проводять? Які інструменти використовуються для ручного стругання? Пригадайте будову стругальних інструментів. В чому полягає відмінність між рубанком та шерхебелем? (Використати слайди 12-13).
  10. Які інструменти використовуються для ручного свердління деревини? (Використати слайди 14-15).
  11. Для чого проводиться шліфування виробів з деревини? Що для цього використовується? (Використати слайд16).
  12. Які види художньої обробки деревини вам відомі? Які з них характерні для нашого регіону? (Використати слайди 17-18)
  13.  Що ми робимо на заключному етапі виконання проекту? Які вимоги ставляться до виготовленого виробу? (Використати слайд19).

Техніко-технологічні вимоги до виробу.

 Виріб, який конструюють повинен мати відповідні показники якості: функціональність, ергономічність, технологічність.

Функціональність виробу – це один з принципів конструювання, який полягає у тому, що створений об’єкт повинен виконувати певні функції (тобто бути рухливим, нерухомим або рухатись у повітрі, переносити вантаж на певну відстань тощо). Однак при цьому конструктор враховує конкретне оточення, в якому знаходиться об’єкт. Отже не можна проектувати об’єкт не знаючи де він буде знаходитись. Форма виробу повинна відповідати за його змістом. Не можна наприклад малорухомим об’єктам надавати форму стрімкого руху і навпаки.

Ергономіка – наука, що вивчає функціональні можливості і особливості людини у трудових процесах з метою створення найкращих умов для поєднання діяльності людини і техніки. Головною вимогою ергономіки до будь-якого об’єкту є зручність цього виробу для користування людиною.

Технологічним вважають такий виріб, який розроблений з максимальним використанням вже існуючих типових вузлів, з’єднань, деталей тощо. До технологічності відносять також можливість використання найменшої кількості матеріалів та відносної простоти у виготовленні об’єкту.

ІІІ. Розвязування кросворда.

ІV. Захист проектів. Оцінка та самооцінка проектованого виробу.

V. Підсумок уроку та домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 – частина рубанка

2 – деревний матеріал, що виготовляють зі шпону

3 – розмічальний інструмент для проведення паралельних ліній

4 – як називається процес конструювання, виготовлення та презентації виробу

5- інструмент для ручного свердління деревини

6 – один з видів художньої обробки деревини

7 – частина лобзика, лучкової пилки

8 – один з видів пиломатеріалів

 

У виділених клітинках – природний матеріал, який використовується для виготовлення виробів у навчальній майстерні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 – частина рубанка

2 – деревний матеріал, що виготовляють зі шпону

3 – розмічальний інструмент для проведення паралельних ліній

4 – як називається процес конструювання, виготовлення та презентації виробу

5- інструмент для ручного свердління деревини

6 – один з видів художньої обробки деревини

7 – частина лобзика, лучкової пилки

8 – один з видів пиломатеріалів

 

У виділених клітинках – природний матеріал, який використовується для виготовлення виробів у навчальній майстерні (деревина).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вовк Олексій Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
3294
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку