Конспект уроку з трудового навчання в 1 класі "Аплікація з паперу. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій.Виготовлення сюжетних казкових композицій"

Про матеріал
Удосконалювати навички роботи з папером;навчати робити ескіз виробу;навчати послідовності дій під час створення аплікації;розвивати творчі здібності,охайність у роботі,увагу,дрібну моторику пальців рук;формувати вміння економно витрачати папір;продовжувати ознайомлювати дітей з розмаїтим світом;поглиблювати знання про користь тварин,про необхідність їх охорони.
Перегляд файлу

Тема. Аплікація з паперу. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення сюжетних казкових композицій.

Мета. Удосконалювати навички роботи з папером;навчати робити ескіз виробу;навчати послідовності дій під час створення аплікації;розвивати творчі здібності,охайність у роботі,увагу,дрібну моторику пальців рук;формувати вміння економно витрачати папір;продовжувати ознайомлювати дітей з розмаїтим світом;поглиблювати знання про користь тварин,про необхідність їх охорони.

Обладнання. Ілюстрація із зображенням жаби-пуголовка,картинки із зображенням різноманітних жаб,деталі ескізу виробу.

                                                         Хід уроку

I.Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше в клас.

Попрацюєм всі старанно,

Щоб урок пройшов немарно.

II. Актуалізація опорних знань учнів

1.Відгадування загадки

Хто це?

Тірлі-тірлі-тірлі-бом!

Хто це скаче бережком?

Скаче прудко по лужку

У зеленім жупанку.

Ще й співає:

-Ква-ква-ква!

В мене мудра голова.

Де б не здибав, де б не стрів

Довгоносих комарів,

Я їх зразу – язиком!

Тірлі-тірлі-тірлі-бом!

Тірлі-тірлі-тірлі-бас!

Ось і загадка для вас.

2.Бесіда

- За якими ознаками ви  дізналися, що це жаба?

(демонстрація макету іграшки «Жаби»)

- Чи має вона шию?

- Які у жаби лапи?

- Як жаба пересувається?

- Чим живиться? Як саме добуває їжу?

- Чи має ворогів? Хто вони?

- Чим корисні жаби?

3.Розповідь учителя

Уявлення про те,що жаби шкідливі, неправильне і засноване на різних забобонах та небилицях (вигадках). Справді, жаби неприємні на вигляд. Тулуб вкритий бородавками, шкіра гола і волога. Але вони приносять велику користь сільському і лісовому господарству, знищуючи шкідливих гусениць, слимаків, жуків, мух, метеликів.

У шкірі жаби містяться речовини, які роблять тварину невразливою. Ось чому в давні часи шкірою жаб лікували різні хвороби.

На земній кулі існує біля 100 видів жаб. На території нашої країни  живе кілька з них. Найпоширеніші сіра, або звичайна, і зелена жаби.

III. Ознайомлення з новим матеріалом

1.Повідомлення теми і мети уроку

Девіз уроку: Нехай людина добро приносить –

Бо світ навколо любові просить.

Фізкультхвилинка

2.Ознайомлення з віршем-казкою

Жабенятко Зеленятко

У зеленій осоці

Зелененьку мало хатку,

Склало віршики оці:

«Зелене, ой зелене

Усе навколо мене:

І верби, і трава,

Ква-ква, ква-ква, ква-ква!

Люблю своє озерце,

Як чарівне люстерце,

В нім казка ожива.

Ква-ква, ква-ква, ква-ква!

В зеленому лататті

Сиджу в зеленім платті,

Виспівую слова:

Ква-ква, ква-ква, ква-ква!

3.Бесіда

- Про кого розповідається у казочці?

- Де жило жабенятко?

- Що воно вміло складати?

- Як співало жабеня?

IV. Практична робота учнів

1.Послідовність виконання роботи. Пояснення вчителя.

2.Правила безпечної діяльності

3.Індивідуальна самостійна робота

Низочка цікавих відомостей:

1.Жаби передбачають погоду

      -  якщо жаби біля поверхні води і квакають, виставляючи мордочку

назовні – буде негода, буря;

  • багато жаб на стежках – на дощ;
  • жаби стиха покумкують - на дощ, голосно кричать - на гарну погоду, мовчать - перед похолоданням;

2.Цій тваринці споруджено пам’ятники в Японії, в Токіо, в Сорбоні – Парижському університеті

V. Демонстрація дитячих робіт

VI. Підсумок уроку

1.Відгадування загадки

Що то воно : у воді водиться,

З хвостами родиться,

А як виростає,

Хвіст відпадає?

(Ілюстрація із зображенням жаби – пуголовка)

2.Бесіда

- Отже, діти, з якою тваринкою ми сьогодні познайомилися?

- Що нового ви дізналися про жаб?

- А що створили своїми руками? Чи сподобалась вам робота?

- Дізналися ,що жаби корисні тварини і їх потрібно охороняти і захищати. Коли ви будете на прогулянці, то маєте бережно ставитися до жаб.

3.Творче завдання

Дізнатися, де зимують жаби.

docx
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
6348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку