Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок з курсу "Я досліджую світ"

Про матеріал
Сьогодні в освітньому просторі України відбувається зміна парадигм: від знаннєвої до компетентнісної. У сучасній школі весь навчальний процес спрямований на формування особистості, яка буде патріотом та інноватором, розкриття можливостей та здібностей учнів, утвердження загальнолюдських цінностей. У центрі цього процесу стоїть конкретний учень – особистість. Завдання школи – знайти ефективні форми та методи роботи, які спрямовані на формування ключових компетентностей.
Перегляд файлу

Урок з інтегрованого курсу « Я досліджую світ» у 1 класі

(за підручником Т.Гільберг,С.Тарнавської , О.Гнатюк,Н.Павич)

Тема: яких свійських тварин вирощують у рідному краї

Мета:

формування предметних компетентностей: продовжити формувати уявлення дітей про свійських тварин, ознайомити з умовами їхнього утримання; розкрити цінність тварин для людини; показати, яку користь приносять свійські тварини і як люди піклуються про них; розвивати вміння аналізувати, порівнювати,

класифікувати, висловлювати судження, описувати та розпізнавати тварин; виховувати дбайливе ставлення до них;

 формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою;

уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях; математична грамотність.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

Сприймає монологічне висловлення. Фіксує здобуту інформацію.

Правильно записує слова.

Відповідає на запитання за даними таблиці, схеми.

Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри.

Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби.

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання.

Відповідає на запитання по змісту інформації. Робить власні висновки.

Групує об’єкти, дає назву групі.

Дотримується безпечної поведінки під час виконання вправ.

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіа текстів.

Виконує дії з іменованими числами.

Розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин.

Планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих.

Створює виріб за зразком та власним задумом самостійно чи з допомогою дорослих.

Розміщує елементи виробу на площині.

Записує тексти з 3-4  коротких речень. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

 

Обладнання: комп’ютер; відеоролики; предметні малюнки; аркуші паперу; кольорові олівці; пластилін; стеки; дощечка для пластиліну; картон; картки.

 

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

- Любі діти! Я пропоную стати всім у коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом дружно в коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

 Ігровий тренінг «Я обираю настрій»

- А зараз кожен прикладіть свою долоньку до грудей і прислухайтесь до своїх власних почуттів. Перед вами, діти, лежать смайлики, оберіть той, який відповідає вашому настрою. (Додадок 1)

Результат пошуку зображень за запитом "смайлики"      Результат пошуку зображень за запитом "байдужий смайлик"   

(Діти чіпляють до смайлика прищепки)

- Чому саме цей смайлик ви вибрали?

- Чи хотіли б зберегти свій настрій таким протягом дня? Чому?

2. Групове заняття. 

Гра «Чарівний клубочок. Комплімент»

Учасники гри сидять у колі. Вчитель пропонує передавати один одному клубочок ниток, говорячи при цьому комплімент. Після того, як усі учні висловляться, педагог підбиває підсумок про те, що «чарівний клубочок» зміг усіх об’єднати.  Після закінчення гри вчитель запитує про їх відчуття, коли їм говорили компліменти.

3. Новини дня

- Діти, який сьогодні день?

- Яке сьогодні число ви дізнаєтесь, розв’язавши віршовану задачу.

Сонце встало вранці-рано

Розбудило звірів всіх 

Трьох корів, шістьох баранів.

Скільки вийшло у двір їх? (3 + 6 = 9)

- Яка зараз пора року? (Весна)

- Назвіть весняні місяці. (Березень, квітень, травень)

Пов’язане зображення- Відгадайте загадку і дізнаєтесь , який зараз місяць.                    

Місяць славний квітникар     

сонячно і рясно

уквітчав наш календар

першим цвітом-рястом.

 Який це місяць? (Квітень)

- Яка погода сьогодні надворі?

- Дитиною дня сьогодні буде Дмитро. Як ви гадаєте, чому?(Тому, що у нього сьогодні День народження)

4. Обмін інформацією

- Діти, давайте відгадаємо загадки і спробуємо здогадатися, про що йтиме мова на сьогоднішньому уроці. (Дитина,яка відгадала загадку, прикріплює до дошки малюнок тваринки) (Додаток 2)

  • Уночі не спить, мишей сторожить. (Котик)
  • Вірний друг у мене є,
    Мені лапу подає.
    Заглядає щиро в очі,
    Мовби щось сказати хоче.
    Замість слів лиш чути: "Гав",
    Всіх котів порозганяв.
    Хто скажіть цей розбишака,
    Знають всі, що це… (Собака)  
  • На подвір'ї "Му -у! " та " Му- у!"
    Ну а хто там, я не йму?
    Тільки - "Му -у" - я чую знову, 
    Мабуть мукає  ( Корова )
  • В неї замість носа — рило,
    Весь город ним перерила.
    Хрюкає вона: «Хрю-хрю,
    Дуже їсти я люблю!»
    У багнюці спить щодня
    Ця замурзана (Свиня).
  • Здавна людям помагає,
    Довгий хвіст і гриву має,
    Любить сіно пожувати,
    «І-го-го!» — ірже завзято,
    Бо не відає про лінь,
    Як працює в полі (Кінь).
  • В неї ноги — наче ласти, 
    Дзьоб плескатий, червонястий, 
    — Кря-кря-кря, — пливе по річці, 
    Їсть зерно, скубе травичку…
    Ви вгадали цю босячку? 
    Хто це, діти? Звісно,… (Качка)

Вправа «Мікрофон»

- Чи здогадалися ви про що йтиме мова сьогодні на уроці?

- Пригадайте, яких тварин називають свійськими.

- Ми сьогодні продовжимо вивчати свійських тварин, дізнаємося, яких тварин вирощують у рідному краї.

ІІ. Основна частина

1. Первинне  застосування нових знань

 Робота з малюнкми

В кожного учня на парті лежить листок із зображенням тварин. Їм потрібно дописати назви свійських тварин та зафарбувати птахів (див. додаток 3)

вівця                      Результат пошуку зображень за запитом "малюнок вівці"Результат пошуку зображень за запитом "малюнок свині"    ___________

Пов’язане зображення         курка               Результат пошуку зображень за запитом "малюнок індика" _______________________

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок коня" ____________________  Пов’язане зображення           качка  

- Яких тварин ви зафарбували? Чому? 

2. Весела руханка від птахів

Дивитись за ссилкою (https://www.youtube.com/watch?v=sh4EKVAMm-I&t=29s)

3. Робота за підручником (с.87)

Метод «Читання в парах — узагальнення в парах»

Учні читають та обговорюють текст у парах. Спочатку читає один учень, а другий ставить йому запитання. Потім вони міняються ролями. Далі учитель пропонує учням поставити запитання до всіх учнів.

4. Вправа «Маленькі дослідники»

- У вас, діти, вдома у кожного є тварини. Адже, ми з вами проживаємо в селі. Давайте пригадаємо де вони живуть і як ми за ними доглядаємо. (Вчитель ділить клас на групи за малюнками тваринок. Нагадує про дотримання правил).

1 група  - розповідь про коника.

2 група – розповідь про собаку.

3 група – розповідь про кролика.

( Лідери груп презентують роботи)

5. Перегляд відеоролика (https://youtu.be/XODoboIsM4o)

— Перегляньте відео «Свійські тварини. Що вони дають?».

Дидактична гра «На подвір’ї»

— Назвіть тварин, які дають нам молоко.

— Назвіть, у кого є пір’я.

— Які тварини мають роги?

— Хто приносить нам яйця?

— Хто харчується лише травою?

— Які тварини плавають у воді?

ІІІ. Творче перенесення набутих знань у нові ситуації

1.  Вправа «Встанови відповідність».

— Розгляньте малюнки (с. 36 зошит). Де утримують цих тварин? Чим їх годують?

Пов’язане зображення                     Пов’язане зображення                    Пов’язане зображення

 

Пов’язане зображення             Пов’язане зображення        Результат пошуку зображень за запитом "зображення зерна вівса"

 

Результат пошуку зображень за запитом "зображення курника"      Пов’язане зображення               Пов’язане зображення

 

Результат пошуку зображень за запитом "зображення конюшні"  Пов’язане зображення         Результат пошуку зображень за запитом "зображення моркви"

 

2. Фізкультхвилинка

Учитель читає вірш Грицька Бойка «Кізоньки-брикалочки». Діти виконують відповідні рухи.

У Милочки й Наталочки

Є кізоньки-брикалочки.                           (Стрибають на місці.)

В них гостренькі ріжки                     (Показують пальцями на голові «ріжки».)

І тоненькі ніжки.                                       (Тупають ніжками.)

Кізоньки брикали,                                   (Крокують на місці.)

Грядки потоптали.

— Батіжок, батіжок,           (Беруть до рук уявний «батіжок» та махають ним.)

Жени кізок на лужок!

3.  Гра «Віднови ланцюжок»

Доповніть ланцюжок.

                                                           Пов’язане зображення  Результат пошуку зображень за запитом "зображення качки"

 

- Як називається ця свійська тваринка?

- А її дитинча?

- Що вона їсть?

4. Робота в парах

Вправа «Що дають мені тварини»

В дітей на партах листки з зображенням тварин і продуктів, які вони дають. (див. додаток 5) Вони за допомогою стрілочок встановлюють відповідність. Потім обмінюються листочками і перевіряють один в одного правильність виконання завдання.

Пов’язане зображення  Пов’язане зображення  Пов’язане зображення     Пов’язане зображення

Пов’язане зображення Пов’язане зображення Пов’язане зображенняПов’язане зображення

 

 

Технологія «Сітка Елвермана»

— Організуйте дискусію в класі, обговоріть проблему. (Кожен учень робить свій висновок щодо порушеної вчителем проблеми.)

Так

Проблема

Ні

 

Чи всі свійські тварини безпечні для людини?

 

 

Висновок. Навіть зі свійськими тваринами слід бути обережними. Вони можуть бути небезпечними для життя та здоров’я людей.

ІV. Розвиток математичних умінь

Робота з зошитом с.37

Доповніть запитання  до задач і запишіть розвязання. Скільки …?

Результат пошуку зображень за запитом "зображення глечика і банки з молоком"Результат пошуку зображень за запитом "зображення банки з молоком"                   Пов’язане зображення

          2 л                                           

 

V. Виготовлення свійських тварин

За зразком чи власним задумом  виготовте свійську тварину з жолудів і пластиліну. Обговоріть, де вони живуть, як зимують і чим корисні для людей.

Вам знадобляться: пластилін різних кольорів, стеки, дощечка для ліплення, жолуді різних розмірів.

Давайте пригадаємо правила роботи з пластиліном. (Додаток 6)

Результат пошуку зображень за запитом "правила роботи з пластиліном"

Виконайте послідовно:

1. Підготуйте жолуді для роботи.

2. З пластиліну сформуйте вуха та ніжки і прикріпіть їх до жолудя.

3. Сформуйте з пластиліну ніс та хвіст і прикріпіть їх до жолудя.

4. З пластиліну синього або чорного кольору сформуйте дві маленькі горошинки та прикріпіть їх до жолудя там, де мають бути очі.

5. Сформуйте з пластиліну паркан та корито.

6. Розмістіть паркан та корито на аркуші картону (основі), розставте свиней.

 

 

VІ. Рефлексія

 Робота у Щоденнику вражень

— Висловіть свої думки письмово (малюнок, схема, піктограма) про те, що ви дізналися про свійських тварин.

Оцінювання роботи на уроці

Оцініть свою роботу на уроці. Зафарбуйте відповідну фігурку . (В дітей на партах лежать листки з зображенням фігур). (Див. додаток 7)

 

 

 

                         Я старався /  старалась, і в мене все вийшло                                                     

 

 

                          Я старався /  старалась, але були помилки

 

 

                                   Я старався /  старалась, але в мене не вийшло

 

Матеріали для дітей

Додатки

Додаток 1

Результат пошуку зображень за запитом "смайлики"

Результат пошуку зображень за запитом "байдужий смайлик"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=257x1024:format=jpg/path/sb66d135c3b4810ec/image/i79d1d57313ec0b10/version/1466080259/image.jpg                    https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=262x1024:format=jpg/path/sb66d135c3b4810ec/image/ic5d114c23ef56251/version/1466080884/image.jpg

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=324x1024:format=jpg/path/sb66d135c3b4810ec/image/if37d3d366fd4758d/version/1466081211/image.jpg  https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/none/path/sb66d135c3b4810ec/image/i9f9042b1e12f16ff/version/1466082817/image.jpg

         https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=222x1024:format=jpg/path/sb66d135c3b4810ec/image/idda52209df355659/version/1466083900/image.jpg           Пов’язане зображення

 

 

 

 

Додаток 3

вівця                      Результат пошуку зображень за запитом "малюнок вівці"Результат пошуку зображень за запитом "малюнок свині"    ___________

Пов’язане зображення         курка               Результат пошуку зображень за запитом "малюнок індика" _______________________

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок коня" ____________________  Пов’язане зображення           качка  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

Малюнки для роботи в групах

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення  Пов’язане зображення  

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення   

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

 

Пов’язане зображення  Пов’язане зображення  Пов’язане зображення     Пов’язане зображення

 

 

Пов’язане зображення Пов’язане зображення Пов’язане зображенняПов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

 

Результат пошуку зображень за запитом "правила роботи з пластиліном"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

 

                          Я старався /  старалась, і в мене все вийшло                                                     

 

 

 

                                   Я старався /  старалась, але були помилки

 

 

 

                                     Я старався /  старалась, але в мене не вийшло

 

 

1

 

docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
5406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку