Урок 19. Українознавство
Тема. Українська національна іграшка (лялька – мотанка та інші).
Мета: ознайомити учнів з українськими національними іграшками; коригувати мовлення учнів, емоційно-вольову сферу, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне, асоціативне мислення, процеси пам’яті (згадування, запам’ятовування), творче мислення; виховувати національну самосвідомість, інтерес до народних традицій, культурної спадщини українського народу, глибокі почуття до батьків, пошани до людей праці, сприяти розвитку естетичного смаку.
Обладнання: відеоматеріал, презентація.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Емоційне налаштування
- Передаючи цю іграшку один одному, передайте свій гарний настрій.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Бесіда
- Які українські промисли ви знаєте?
- З чого робились нитки?
- Що таке гончарство, шевство?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
- Тема нашого сьогоднішнього заняття «Українська національна іграшка».
ІV. Вивчення нового матеріалу
2. Перевірка первинного усвідомлення
V. Узагальнення і систематизація знань
1. Робота над віршем
V.Підсумок уроку
1. Підсумкова бесіда
- Які були перші іграшки?
- Які види ляльок ви запам’ятали?
- Яка характерна ознака кожної ляльки?
2. Домашнє завдання
- Створити міні-проект «Якими іграшками гралися наші бабуся?»