Конспект уроку з української мови 1 клас "Букви З, з. Мала буква з. Лічилка. Опис""

Про матеріал
ознайомити дітей з малою буквою з; навчити учнів писати малу букву з; навчати написанню складів та слів з цією буквою; розвивати у дітей навичку складання та записування речень, вміння правильності написання букв, фонематичний слух; збагачувати словниковий запас дітей;
Перегляд файлу

ТЕМА: Букви З і з. Написання малої букви з. Лічилка. Опис.

 

МЕТА:

 

Навчальна: ознайомити дітей з малою буквою з; навчити учнів писати малу букву з; навчати написанню складів та слів з цією буквою;

Розвивальна: розвивати у дітей навичку складання та записування речень, вміння правильності написання букв, фонематичний слух; збагачувати словниковий запас дітей;

Виховна: виховувати любов до вивчення української мови, Батьківщини

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник, аркуші А4, інтерактивні ігри «Мої очікування», «Склади слово», «Склади речення».

 

ТИП УРОКУ: урок вивчення нових знань

 

Хід уроку

 

І.Організаційний етап

 

  1. Вітання

 

Задзвенів для нас дзвінок,

Починається урок!

Приготуйте, без мороки,

Все що треба, для уроку!

Книга, зошит, ручка, олівці?

Ой, які же дітки молодці!

 

  1. Інтерактивна гра “Мої очікування”

 

https://wordwall.net/uk/resource/36778770/%d0%be%d1%87%d1%96%d0%ba%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

  1. Написання звукової моделі слів на букву д.

 

(друг, долоньки, динозавр, дельфін, дозвіл, день, Дем’ян, дощ, Дунай)

 

  •          У яких словах звуків менше ніж букв?
  •          У яких словах букв менше ніж звуків?
  •          У яких словах є м’які приголосні?
  •          У яких словах є пом’якшені приголосні?
  •          У яких словах 1 склад? 2 склади? 3 склади?
  •          Чому слова Дем’ян і Дунай написані з великої літери?
  •          Чому Дем’ян пишемо з апострофом?

 

  1. Гра “Склади слово”

 

https://wordwall.net/uk/resource/55871856

 

  1. Читання

 

Закріплюємо навички правильного, виразного читання. Сторінка 53, вправа 2.

 

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

 

Перед тим, як почати вивчати нові тему, погляньте уважно на малюнки. Що у них спільне? Яка літера присутня у всіх словах?

 

 

Так, це тварини. І спільна буква у назвах цих тварин - з.

Тож сьогодні ми продовжимо мандрувати сторінками букваря. Повторимо написання літери з, будемо читати, писати і навіть рахувати.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

1.Відкрийте підручник на 54 сторінці. Читаємо слова з вправи 1.

 

Учні, які слова пишуться однаково, але прочитали ми їх по різному? (зАмок, замОк) Що у них є спільне? Що відмінне? (спільне написання, різне звучання, наголоси) Чи підійдуть ці слова до наших малюнків? (так)

 

2. Написання малої літери з.

 

Починаємо писати нижче верхньої рядкової лінії. Ведемо вгору до лінії, заокруглюючи праворуч. Потім — вниз і ліворуч до нижньої рядкової лінії без заокруглення вгору. Не відриваючи руки, рухом праворуч і вниз описуємо нижній півовал, який, торкнувшись міжрядкової лінії, переходить у петлю. Лінія петлі перетинає півовал на нижній рядковій лінії. Пишемо під лічбу "і-раз, і-два-і".

 

3.Робота в друкованому зошиті (сторінка 39)

 

4.Читання ланцюжком (вправа 2, ст 54)

 

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Я малюю зайчика для вас – раз.

(Колові рухи руками над головою).

Це у нього, бачите, голова – два.

(Руки кладуть на голову)

Це у нього вуха догори – три.

(Піднімають руки вгору до вух)

Це стирчить у нього хвостик сірий – чотири.

(Повертають тулуб праворуч, ліворуч)

Це очиці весело горять – п’ять.

(Прикладають руки до очей).

Ротик, зубки – нехай морквинку їсть – шість.

(Імітують жування моркви)

Шубка тепла, хутряна на нім – сім.

(Плещуть в долоні).

Ніжки довгі, щоб гасав він лісом – вісім.

(Підскакують на місці)

Ще довкола посаджу дерева я – дев’ять.

(„Садять дерево, притоптують ямку”)

І хай сонце сяє з піднебесся – десять.

(Піднімаються на носках).

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 

  1. Гра “Склади речення”

 

https://wordwall.net/uk/resource/55874394

 

  1. Написання речень на дошці.

 

  •          Зима - чарівна пора року.
  •          Весною все довкола зеленіє.
  •          Ми збирали гриби у лісі.
  •          Вчора впала зірка.
  •          Біля озера живе зайчик.

 

  1. Робота зі звуковою моделлю слів.

 

Бізон, зірка, зубр, зебра, зуб, зима, коза, заєць.

 

  •          У якому слові більше звуків ніж букв?
  •          У яких словах є пом’якшені приголосні?
  •          У якому слові тільки 1 склад?

 

VII. ПІДСУМОК УРОКУ

 

-        Чи справдились ваші очікування?

-        Яку літеру ми сьогодні вивчали?

-        Що нового ви дізнались?

-        Що було важко зрозуміти?

 

Вдома, за зразком підручника, (сторінка 53) намалюйте зайчика. І на наступному уроці ви покажете свої роботи, зробимо виставку.

 

docx
Додано
17 листопада
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку