Конспект уроку з української мови (читання) у 2 класі за програмою «Інтелект України»,тема "Узагальнення знань про казки."

Про матеріал
Конспект уроку з української мови (читання) у 2 класі за програмою «Інтелект України» Тема." Узагальнення знань про казки".
Перегляд файлу

Конспект  уроку

з української мови (читання) у 2 класі за програмою «Інтелект України»

 

Тема. Узагальнення знань про казки.

Мета. Узагальнення знань учнів щодо вивчених казок; перевірка знань учнів; розвиток логічного мислення, словникового запасу.

Обладнання. Робочий зошит, відео-фрагменти, телевізор, ноутбук, плакати.

Програма. Інтелект України

Хід уроку

І. Організаційний момент

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку. Контроль, корекція знань учнів.

  •                   Сьогодні на урок до нас завітав Папуга. Він вам підготував різноманітні завдання, щоб узагальнити ваші знання про вивчені казки.
  •                   Ви готові приступати до роботи? (так)
  •                   Дуже добре.
  •                   Відкриваємо зошит на 42 сторінці.
  •                   Папуга приніс цікавий відео-фрагмент. Зараз будемо дивитися та пригадувати авторів та їх казки, за якими створено мультфільми. І заодно допоможемо Незнайкові виконати завдання. Бо він заплутався і не розуміє, що потрібно робити.
  •                   Ви уважно слухали, тому швидко зробити завдання, щоб допомогти Незнайкові. Завдання 6. Потрібно з’єднати стрілочкою портрет письменника з відомостями про нього, заповнюючи пропуски, скориставшись довідкою.

Перший портрет – Джозеф Редьярд. «Кіт, що гуляв сам по собі».

Другий портрет – Астірд Ліндґрен. Казка « Малий і Карлсон, що живе на даху».

Третій портрет – Карло Коллоді. « Пригоди Піноккіо. Історія дерев’яного хлопчика».

Учні по черзі читають відповідь.

  •                   Дітки, ви молодці. Папуга вами задоволений. Але він не пам’ятає про що йшлося в цих казках. Можете коротко розповісти ці три казки? ( так)

Учні підіймають руку. По черзі розповідають про ці три казки.

  •                   Ви розумнички. Папуга вам дякує. Дуже добре запам’ятали ці казки та розповіли про них.
  •                   ІІІ. Опрацювання матеріалу уроку
  •                   В 7 завданні  Папуга пропонує вам прочитати чистомовку. Спочатку повільно, а потім поступово прискорюючи темп. Кожен працює самостійно. Папуга буде дивитися як ви працюєте і потім декілька учнів викликає, щоб почитали перед класом.
  •                   Молодці. Папуга задоволений вами. І пропонує виконати 8 завдання вправу « Фотоапарат».
  •                   Зараз Папуга пройдеться і подивиться як ви гарно написали.
  •                   Молодці. Старайтесь ще краще виводити літери.

Рухова хвилинка з піснею про казочку

  •                   Нас зустрічає Знайка. І він нас разом з Папугою пропонує цікаву інформацію. Підготувались читати разом з диктором. Завдання 10.

Учні по черзі ще раз читають. Викликаю я.

  •                   Дуже добре.
  •                   Поділіться своїми думками щодо читання казок. Взагалі потрібно читати казки? ( так, вони розвивають фантазія, збагачують словниковий запас)
  •                   Зараз будемо працювати у парах. Папуга підготував нас завдання – потрібно скласти карту знань про літературну казку.
  •                   Ось він підготував свою (плакат), а зараз кожен на листочку зробить свою, схожу на цю.
  •                   Працюємо. А ми з Папугою будемо ходити та перевіряти як ви працюєте.
  •                   Закінчуємо роботу. Підійміть догори свої карти знань. Продемонструйте нам.
  •                   Які гарні, молодці. Папузі дуже сподобались як ви оформили свої карти знань.

Вправа для покращення зору

  •                   Папуга хоче ще щоб ви попрацювали у парах. Вам потрібно у 12 завданні пригадати казкових персонажів та знайти відповідні пари.

Учні працюють самостійно. Через декілька хвилин закінчують. По черзі виходять до дошки та з’єднують на плакаті. Учні так перевіряють роботу.

Кося Вухань – Колько Колючка ( Всеволод Нестайко. « Найновіші пригоди Колька Кольчки та Косі Вуханя»)

Піноккіо – Джеппетто (Карло Коллоді. « Пригоди Піноккіо. Історія дерев’яного хлопчика»)

Кіт – Собака (Джозеф Редьярд. «Кіт, що гуляв сам по собі»)

Муркавка – Позв (Мар'яна і Тарас Прохасько.«Хто робить сніг»)

Малий – Карлсон  (Астірд Ліндґрен. Казка « Малий і Карлсон, що живе на даху»)

  •                   З яких казок ці герої? Та назвіть їх авторів.
  •                   Папуга задоволений, що ви так добре все запам’ятали.
  •                   на сторінці 44 у 13 завданні хтось зітер декілька слів. А Папуга тепер не розуміє, що там написано. Допоможете прочитати? ( так)

Учень читає, вставляючи пропущені слова. Перевірка здійснюється за допомогою аудіозапису.

  •                   Молодці. Ось тепер Папуга все розуміє.
  •                   Папуга підготував ще одне цікаве завдання. У 16 завданні потрібно ознайомитися з характеристикою головних персонажів. Поставити у кружечки цифру, яка відповідає дійовій особі.
  1.               Кіт (4)
  2.               Карлсон (2)
  3.               Муркавка (3)
  4.               Малий (1)
  5.               Піноккіо (5)

Учні по черзі читають свої відповіді.

  •                   Дуже добре, молодці. Папуга задоволений вашою відповіддю.
  •                   Папузі стало цікаво, який казковий персонаж став вашим улюбленим. Потрібно написати про нього. Обґрунтувавши свій вибір, що в поведінці персонажа подобається, чого навчають його дії та вчинки.
  •                   Записуйте свої думки у 15 завдання.
  •                   Папуга хоче послухати, що ви написали. ( декілька учнів читають)
  •                   Молодці. Дуже гарно.
  •                   Зараз на сторінці 45 Папуга пропонує вам взяти учать у «Літературних перегонах».
  1.               Й
  2.               М
  3.               А
  4.               И
  5.               Л
  6.               Малий
  •                   Папуга хоче перевірити як ви зробили. ( учні по черзі читають свої відповіді)

ІV. Підсумок уроку

  • Закінчіть речення:

Я дізнався…

Я зрозумів….

Мені сподобалось…

Мені не сподобалось…

Я навчився…

Я відчув труднощі в…

Я не вмів, а тепер вмію…

  •                   Зараз з Папугою заспіваєте пісню
  •                   Папуга дякує вам за урок. Ви старанно працювали, сумлінно виконували всі завдання, активно відповідали. Розумнички.

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
1952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку