Урок розвитку мовлення. Складаємо загадку. Підготувала Вчитель початкових класів. Золочівського ОЗЗСО І-ІІІст.№2 Дзендровська Н. Р.
Номер слайду 2
Відгадайте загадки. Знайдіть слова-підказки. Звірята рогаті,Та ще й бородаті,Ходять пастись в лози. Хто? Вгадайте!Сірий, ікластий,Хоче вівцю вкрасти. Дуже товсті ноги маю,Тихо їх переставляю. Височезний я на зріст,Біля рота маю хвіст!
Номер слайду 3
Маленький, сіренький. По гаях літає,Уночі співає. Як сонце заходить,Він чарівний спів заводить. Червонясту шубку має,По гілках вона стрибає. Хоч сама мала на зріст,Та великий має хвіст,Як намисто оченята…Хто це? Спробуй відгадати. Як і зайчик, має вушка,Весь пухнастий, як подушка,Любить моркву, капустину,Лагідний, немов дитина. Білий, ніби заметіль,В клітці спить маленький…Крізь зимові заметіліПташенята прилетіли. В них червоні гарні груди –Ніби яблука усюди. Хтось розвісив у дворі. Звуться пташки…
Номер слайду 4
Він такий смугастий,Він такий ікластий,Найстрашніший у тайзі,Перед ним тремтять усі,Як роззявить пащу: игрр!Називають звіра … . Він ікластий і сердитий,Дуже любить землю рити. Жолуді весь час шукаєЙ малюків смугастих має. Очі гарні. Пишні вії. Має дуже довгу шию. Добре це, бо зручно їстиІз дерев зелене листя. В темнім лісі проживає,Довгий хвіст пухнастий має.Їй на місці не сидиться,Як зовуть її?
Номер слайду 5
складаємо загадку. Обираємо об’єкт. Який це об’єкт?Які дії виконує об’єкт?На що схожий об’єкт?Записуємо речення. Загадка-невеликий твір,у якомув прихованій формі описуєтьсязадуманий предмет12345
Номер слайду 6
Приклад1. Шафа2. Широка,велика,вмістка,двохдверна.3. Стоїть4. Коробка5. Загадка. Стоїть коробка,широка,вмістка,велика, двохдверна.