конспект Уроку з української мови для 2 класу на тему"Дятел"

Про матеріал
Мета проекту: Вчити складати план до тексту, виділяти головну думку, логічно та послідовно послідовно передавати думки на письмі ;переказувати; Розвивати пам’ять мовлення вміння вести дослідницьку діяльність ; Виховувати бережливе ставлення до птахів,
Перегляд файлу

Тема: Урок розвитку мовлення.

ПРОЕКТ «Дятел»

Письмовий переказ тексту-опису за ілюстрацією і планом

 

Об’єкт пізнання.

Птах дятел.

Твір - опис «Дятел»

 

Мета проекту: 

Вчити складати план до тексту, виділяти головну думку, логічно та послідовно послідовно передавати думки на письмі ;переказувати;

Розвивати пам’ять мовлення вміння вести дослідницьку діяльність ;

Виховувати бережливе ставлення до птахів, бажання їм допомагати;

 

Очікуваний результат: формування навичок роботи в групах, роботи з додатковими джерелами інформації; уміння складати твір-опис за різним рівнем складності; розширити знання про птахів.

 

Обладнання:

Проект.

Мультимедійна презентація

Малюнки із зображенням дятла

Мелодія стукіт дятла

 

Тип проекту: груповий.

 

Тривалість проекту: два уроки

 

Хід проекту.

  1. Організація класу до уроку

Для того, щоб наш урок був цікавим ,минув швидко із користю, ми маємо зламати кригу відчуженості, згуртуватися .Зараз виконаємо вправу «Криголам»

Отже ,наш урок повинен бути …

У-урожайний (на нові знання …),…

Р -розвивальний ,…

О-організований,…

К-красивий,корисний,….

  1. Повідомлення теми і завдань уроку. Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду.

Сьогодні ми навчимося складати план до твору і писати переказ.  А описувати  будемо  птаха дятла. Щоб краще виконати це завдання , краще його описати  нам потрібно більше  дізнатися про цього птаха. Де він живе, чим харчується, яку користь а можливо шкоду він ….

Діти, готуючись до сьогоднішнього уроку ви повинні були підібрати різний матеріал про дятла. Для цього ми поділилися на  групи

1. теоретиків – розкажуть  де живе дятел, його вага,  колір (буває різного кольору) , ….

2. дослідники – про користь яку приносить дятел лісу

3. мовознавці -  розкажуть вірші, загадки,…. про дятла

 

 

 

ІІ. Оформлення стінгазети «Дятел-санітар лісу»

 1.Загадки.

2.Вірші.

 3.Прислів’я.

 4.Прикмети.

 

III. Основна частина уроку

1.Слово теоретикам.

2. Виступ дослідників

3. Мовознавці

 

 

8. Фізкультхвилинка.

9. Усний опис дятла за малюнком і поданими в підручнику питаннями.

— Дайте повні відповіді на питання. Можете використовувати текст вправи.

— Пам'ятайте, що ми складаємо текст, а в ньому повинні бути початок і кінцівка. Яким реченням почнемо текст? Як закінчимо?

— Прочитайте ще раз текст вправи.

— А тепер, користуючись планом, перекажіть його весь. (2-3 учні переказують текст).

 

10.Удосконалення написаного твору.

 

1Робота в зошитах з розвитку зв’язного мовлення (с.39-42)

2. Перевіряють діти свої роботи за «Пам’яткою»

 

11. Запис переказу в зошитах. Перші два речення діти складають і записують колективно, далі — самостійно.

 дятел

на потилиці

 убраний

 голівка

 чорні

 смужечки

 кігтиками

 жорсткий

 дзьобом

 червона

12. 2-3 учні читають записані тексти.

IV. Підсумок уроку

— Яку пташку ми описали сьогодні на уроці?

— Що ви про неї дізнались?

— Яку користь приносить дятел?

— Як потрібно ставитись до птахів?

V. Домашнє завдання. Вправа 268, с. 122

— Вставте у речення потрібні слова з правого стовпчика.

— Побудуйте речення за схемою.

— За бажанням можете підготувати опис лисички чи зайчика (усно).

 

 

Зимуючі птахи України, фото 4 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\админ\Desktop\opys_m.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Чорняк Тамила
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
2291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку