Конспект уроку з української мови для 4 класу на тему: "Розбираю іменник як частину мови".

Про матеріал
Урок з української мови за підручником Катерини Пономарьової, 4 клас. Тема. Розбираю іменник як частину мови. Мета: узагальнити й систематизувати рівень сформованості знань з теми «Іменник»; дати зразок розбору іменника; розвивати допитливість, збагачувати словниковий запас дітей; виховувати бажання любити рідну мову.
Перегляд файлу

Тема. Розбираю іменник як частину мови.

Мета: узагальнити й систематизувати рівень сформованості знань з теми «Іменник»; дати зразок розбору іменника;  розвивати допитливість, збагачувати словниковий запас дітей; виховувати бажання любити рідну мову.

Обладнання: підручники, зошити, скринька, написи передбачення, смайлики, цеглинки LEGO .

 

Хід уроку

І.Організація класу.

- Сьогодні у нас – незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок,

В країну чудову, в країну відому,

Що нас чекає й збагачує мову.

  • Девізом нашого уроку будуть слова з вірша  М.Сингаївського

 

Мову рідну я вивчаю,

Її люблю, не забуваю.

Рідну мову буду знати,

Берегли і поважати.

 

ІІ. Мотивація навчання.

 

  1. Вправа «Смайл»
  • У вас на партах лежать смайлики. Оберіть смайлик, який пов’язаний із очікуванням на уроці.

2.Інтерактивна вправа «Скринька передбачень»

- Шановні діти, у моїх руках  незвичайна скринька. В ній є  мої передбачення (діти дістають по черзі передбачення і зачитують вголос)

- Тобі сьогодні пощастить!

- Наполегливість принесе тобі успіх!

- Ти сьогодні дізнаєшся новинки!

- Ти багато вже вмієш!

ІІІ. Актуалізація опорних знань дітей.

1. Повідомлення теми і мети уроку

2.Фронтальна перевірка домашнього завдання.

3.Побудова  «Асоціативного куща».

ІV. Сприйняття учнями навчального матеріалу.

  1. Завдання 1, с.61.
  • Прочитайте текст, доберіть до нього заголовок. Розкажіть, що ви знаєте про вулкани.
  1. Робота в зошитах за завданням  2 на с.61.
  2. Руханка.

Вулкани почали грати, з жерла лаву   вивергати.

Вулкан гримить, палахкотить, і хоче всіх злякати.

Та раптом вже вогонь почав згасати…

Вулкан останній раз вогнем дихнув –

І на десятки років знов заснув.

  1. Ознайомлення зі схемою розбору іменника.(с.61)
  2. «Мозкова атака», завдання 3,с.62.
  • Прочитайте уривок  з улюбленої казки Читалочки.
  • Чи впізнали ви цю казку?
  • Хто її написав?
  • Як вона називається?
  • Чи читали ви подібну казку?
  • Хто автор казки?

6.Вибіркове списування із завданням.( завдання 4, с.62)

- Випиши з казки виділені речення. Підкресли іменники. Познач над кожним його рід.

V. Засвоєних знань.

1. Робота в парах. Вправа «Ти  - мені, я – тобі».

- Разом зробіть усно розбір підкреслених у казці іменників. Зробіть це за зразком, поданим у 2 завданні.

2.Творча робота.

- Написати текст про книжку, яку ви читаєте або нещодавно прочитали.

3. «Скарбничка цікавинок».

- Прочитайте інформацію про походження імені Піноккіо. Чи було для вас це цікавим?

VІ. Рефлексія.

1.Вправа «Продовж  фразу»

Сьогодні я дізнався/дізналася…

Мені захотілося…

Для мене стало новим…

2.Самооцінювання.

  • Любі діти, передбачення із моєї незвичайної скриньки здійснилися. Ви були активними і працьовитими на уроці. А чи здійснилися ваші очікування? Пропоную, щоб кожен із вас сам визначив, як працював на уроці. Для цього покажіть мені відповідну цеглинку  LEGO .
  • Червоний – «Я не зміг / не змогла зробити».
  • Оранжевий – «Я хотів/ хотіла це зробити, але не вдалося».
  • Жовтий – «Я це зробив/ зробила з допомогою».
  • Зелений – «Я це зробив/ зробила, але з помилками».
  • Блакитний – «я це зробив/ зробила».
  • Синій – «Це було дуже просто».

VІІ. Домашнє завдання (диференційоване).

1 група  - виконати завдання 8 на с.62

2 група – завдання 8 на с.62,списати текст із попереднього завдання, розкривши дужки. Підкреслити іменники.

 

docx
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
2364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку