Календарно-тематичне планування з української мови 4 клас для дітей з особливими потребами(інтелектуальні порушення)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови 4 клас для дітей з особливими потребами(інтелектуальні порушення)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови

 

 

№п/п

 

Зміст уроку

 

Кількість годин

 

Дата

 

Примітки

1.

Повторення.

1

 

 

2.

 

Речення. Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

1

 

 

 

3.

 

Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

1

 

 

4-5.

Звуки і букви. Алфавіт. Використання алфавіту під час роботи зі словником.

2

 

 

6-7.

Голосні звуки і букви (сприймання та розрізнення, місце у слові, наголошені-ненаголошені).

2

 

 

 

8-9.

Приголосні звуки, позначення їх на письмі буквами.

2

 

 

 

10-11.

Розрізнення приголосних звуків( глухі та дзвінкі, тверді та м’які). Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та м’яким знаком.

2

 

 

 

 

12-13.

Подвоєння приголосних у найуживаніших словах. Перенос таких слів.

2

 

 

 

14-15.

Слово. Розрізнення слів, що означають назви предметів.

2

 

 

 

16-17.

Велика буква у власних назвах.

2

 

 

 

18-19.

Слова в однині і множині.

2

 

 

 

 

20-21.

Заміна іменників на особові займенники

2

 

 

 

22-23.

Розрізнення слів, що означають ознаки предметів. Узгодження їх зі словами-назвами предметів.

2

 

 

 

24-25.

Розрізнення слів, що означають дії предметів. Узгодження їх зі словами-назвами предметів.

2

 

 

 

26-27.

Роздільне написання прийменників зі словами; частки не з іменниками, дієсловами.

2

 

 

 

28-29.

Вживання сполучників.

2

 

 

30-31.

Слова, протилежні й подібні за значенням (антоніми, синоніми).

2

 

 

 

 

32-34.

Будова слова. Корінь слова, закінчення.

3

 

 

 

 

35-36.

Спільнокореневі слова.

2

 

 

 

 

37-38.

Вимова та запис слів із йотованими, з апострофом, зі сполученнями йо, ьо.

2

 

 

 

39-41.

Правила переносу слів. Перенос слів зі сполученнями йо, ьо.

3

 

 

 

42-43.

Наголос у словах. Перевірка написання ненаголошених голосних зміною форми слова (весна – весни).

 

2

 

 

 

44-46.

Речення, словосполучення.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розділові знаки в кінці речень.

3

 

 

47-49.

Речення з однорідними членами. Кома при переліку слів у реченні.

3

 

 

50-52.

Головні члени речення. Встановлення зв’язку між словами в реченнях. Побудова та запис речень, складених за малюнками, ілюстраціями.

3

 

 

53-54.

Побудова простих речень, поширення їх за запитаннями. Упорядкування деформованих речень.

2

 

 

55-56.

Виконання практичних завдань з реченням. Запис простих речень під диктування вчителя.

2

 

 

57-58.

Текст.

Закріплення і розширення знань про текст. Визначення теми тексту, основної думки тексту.

2

 

 

59.

Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом.

1

 

 

60-61.

Відновлення текстів із деформованою будовою.

2

 

 

62-63.

Складання плану тексту.

2

 

 

64.

Добір заголовків до текстів.

1

 

 

65.

Спостереження за засобами зв’язку речень у текстах.

1

 

 

66-67.

Тексти різних типів: розповідь, опис. Переказ тексту.

2

 

 

68.

Складання поздоровлення (під керівництвом вчителя). Адреса

на конверті.

1

 

 

69.

Повторення та узагальнення.

1

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
Інкл
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
5394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку