Календарно-тематичне планування з української мови
№п/п |
Зміст уроку |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
1. |
Повторення. |
1 |
|
|
2.
|
Речення. Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему. |
1 |
|
|
3.
|
Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). |
1 |
|
|
4-5. |
Звуки і букви. Алфавіт. Використання алфавіту під час роботи зі словником. |
2 |
|
|
6-7. |
Голосні звуки і букви (сприймання та розрізнення, місце у слові, наголошені-ненаголошені). |
2 |
|
|
8-9. |
Приголосні звуки, позначення їх на письмі буквами. |
2 |
|
|
10-11. |
Розрізнення приголосних звуків( глухі та дзвінкі, тверді та м’які). Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та м’яким знаком. |
2 |
|
|
12-13. |
Подвоєння приголосних у найуживаніших словах. Перенос таких слів. |
2 |
|
|
14-15. |
Слово. Розрізнення слів, що означають назви предметів. |
2 |
|
|
16-17. |
Велика буква у власних назвах. |
2 |
|
|
18-19. |
Слова в однині і множині. |
2 |
|
|
20-21. |
Заміна іменників на особові займенники |
2 |
|
|
22-23. |
Розрізнення слів, що означають ознаки предметів. Узгодження їх зі словами-назвами предметів. |
2 |
|
|
24-25. |
Розрізнення слів, що означають дії предметів. Узгодження їх зі словами-назвами предметів. |
2 |
|
|
26-27. |
Роздільне написання прийменників зі словами; частки не з іменниками, дієсловами. |
2 |
|
|
28-29. |
Вживання сполучників. |
2 |
|
|
30-31. |
Слова, протилежні й подібні за значенням (антоніми, синоніми). |
2 |
|
|
32-34. |
Будова слова. Корінь слова, закінчення. |
3 |
|
|
35-36. |
Спільнокореневі слова. |
2 |
|
|
37-38. |
Вимова та запис слів із йотованими, з апострофом, зі сполученнями йо, ьо. |
2 |
|
|
39-41. |
Правила переносу слів. Перенос слів зі сполученнями йо, ьо. |
3 |
|
|
42-43. |
Наголос у словах. Перевірка написання ненаголошених голосних зміною форми слова (весна – весни).
|
2 |
|
|
44-46. |
Речення, словосполучення. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розділові знаки в кінці речень. |
3 |
|
|
47-49. |
Речення з однорідними членами. Кома при переліку слів у реченні. |
3 |
|
|
50-52. |
Головні члени речення. Встановлення зв’язку між словами в реченнях. Побудова та запис речень, складених за малюнками, ілюстраціями. |
3 |
|
|
53-54. |
Побудова простих речень, поширення їх за запитаннями. Упорядкування деформованих речень. |
2 |
|
|
55-56. |
Виконання практичних завдань з реченням. Запис простих речень під диктування вчителя. |
2 |
|
|
57-58. |
Текст. Закріплення і розширення знань про текст. Визначення теми тексту, основної думки тексту. |
2 |
|
|
59. |
Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом. |
1 |
|
|
60-61. |
Відновлення текстів із деформованою будовою. |
2 |
|
|
62-63. |
Складання плану тексту. |
2 |
|
|
64. |
Добір заголовків до текстів. |
1 |
|
|
65. |
Спостереження за засобами зв’язку речень у текстах. |
1 |
|
|
66-67. |
Тексти різних типів: розповідь, опис. Переказ тексту. |
2 |
|
|
68. |
Складання поздоровлення (під керівництвом вчителя). Адреса на конверті. |
1 |
|
|
69. |
Повторення та узагальнення. |
1
|
|
|