Конспект уроку з української мови для 4 класу на тему "Як полюбити павученя" Д.Амфт

Про матеріал

Конспект уроку розроблений до підручника" Літературне читання" для 4 класу за О.Вашуленко.

Перегляд файлу

Тема.  Д. Амфут  «Як полюбити павученя?»

Мета:  вдосконалювати навички правильного й виразного читання; розвивати вміння передавати різні почуття під час читання, вміння висловлювати свою думку, збагачувати словниковий запас учнів; формувати оцінні судження; виховувати доброту, милосердя,  співчуття, співпереживання, любов до художнього слова.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Зміст уроку

І. Організація учнів до уроку

 

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Та щоб добре працювати,

Слід себе налаштувати

Тож девіз тепер згадаймо
І урок розпочинаймо.

 

Девіз уроку:

Красиво читаємо,
Чітко відповідаємо,
Мову свою розвиваємо!

 

Я впевнена, що саме так ви будете працювати на уроці. У вас уже є завдання. Переставте букви і дізнаєтесь чого я вам усім бажаю сьогодні на уроці.

 

С П У Х І У – УСПІХУ

2. Вправа «Очікування»

- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? (Відповіді учнів)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мовленнєва розминка

 

Щоб виразно читати на уроці, чітко відповідати на запитання, будувати гарні змістовні висловлювання, потрібно підготуватись. Ось тому я пропоную провести мовну розминку.

 

  1. Робота над скоромовкою. Слайд № 2.

                               

 

 

 

  1. Робота над чистомовкою. Слайд № 3.

-         Прочитайте уважно червоні слова та скажіть, це спільнокореневі слова чи форми одного слова? Чому?  (форми слова)

-         Як називається процес, коли змінюються закінчення одного й того самого слова? (Відмінювання)

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

Ми з вам почали працювати з розділом «Казки», то я пропоную вам перевірити домашнє завдання.

Гра «Вірю – не вірю»  (картки)  

Якщо згодні з реченням ставите +, ні –

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети  уроку.

 

  1. Загадка.  Слайд № 4.

 

                                 

-Хто з вас боїться павуків? Чому?

 

-         Сьогодні ми познайомимося з казкою німецької письменниці Діани Амфт « Як полюбити павученя?» Слайд № 5.

 

 

-         Дізнаємося чому ця казка вчить; вдосконалюємо навички читання і розуміння тексту, та відкриємо для себе деякі цікаві факти про павуків.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Вправа « Асоціативний кущ». Слайд № 6.  Фліпчарт.

 

 

-         Давайте пригадаємо, що ми взагалі знаємо про павуків.

( Плетуть павутиння, 8 лап, отруйні – неотруйні, членистоногі, їдять комах, мають панцир)

  1. Словникова робота.  Слайди  № 7-8

Попростувала – направилась;  спантеличена – озадаченная; почимчикувала – пошла.

 

Фізхвилинка

Плів павутинку павучок —

І заболів йому бочок.

Встанем разом на хвилинку 

Й проведем фізкультхвилинку.

Руки вгору, руки вниз.

Вліво, вправо повернись.

Сіли — встали, сіли — встали,

Як зайчата заплигали.

У долоньки заплескали 

І за парти посідали.

 

  1. Робота з текстом .

( Постановка проблемного запитання)

-         Зараз ми прочитаємо казку та дізнаємося чия відповідь сподобалася павутинці найбільше?

А)  Первинне читання тексту сильними учнями.

Б)  Відповіді на проблемне запитання з обґрунтуванням.

В)   Робота зі змістом тексту. Слайд № 9

 

       Г)  Вибіркове  читання:

- Знайдіть у тексті та прочитайте відповідь бабусі;

Вправа « Шифрувальник» . Слайд № 10

-         Назвіть кожну другу літеру та дізнайтесь як називається сприймання всіх такими, якими вони є

 

- Як описує павутиння художник Міро;

- Яку відповідь дав дядечко Довгононіг;

 

- Відшукайте всіх дійових осіб ( Леле, мати, дядечко Довгоніг, брат Пунька, тітонька Іґітта, друг Чхачок, Муккі, сестра Белла, художник Міро, бабуся Ерна  -10 )

 

  1. Робота в парах. Слайд № 11 (картки)

 

  1. Хвилинка-цікавинка. Слайди № 12-13

-         Що ми можемо додати до нашого кущика  «павук»?

VІ. Рефлексія.

Вправа «Мікрофон» (Закінчи речення)

-         Сьогоднішній урок навчив мене…

-         Найцікавішим на уроці для мене було…

 

VІІ. Пояснення д/з.  Читати казку в особах

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку