Конспект уроку з української мови у 8 класі Тема. Кома між однорідними членами речення

Про матеріал
Конспект уроку з української мови у 8 класі Тема. Кома між однорідними членами речення
Перегляд файлу

                          Українська мова                                 8 клас

Тема. Кома між однорідними членами речення

Мета:

  •          формувати загальнонавчальні компетентності: поглиблювати знання учнів про однорідні члени речення;
  •          удосконалювати навички вживання коми між однорідними членами речення;
  •          виробляти вміння правильно інтонувати речення з однорідними членами, створювати зв’язні висловлювання з використанням однорідних членів;
  •          збагачувати лексичний запас учнів, розвивати творчу уяву, логічне та критичне мислення;
  •          виховувати інтерес до навчання.

Обладнання: відео, музичний супровід.

Тип уроку: комбінований

                                                           Багато чого не зробиш, поки не вивчишся.

                                                             Але багато треба зробити, щоб  навчитись.               

                                                                                                                       Конфуцій

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

Сьогодні на уроці я хочу побачити те, що іноді буває непомітним: сміливість – у скромних, рішучість – у невпевнених, прагнення до знань – у  всіх.

Конфуцій сказав: «Багато чого не зробиш, поки не вивчишся.  Але багато треба зробити, щоб навчитись».

Емоційна готовність до уроку

Дібрати прикметники за першими літерами до слова УСПІХ.

Музичний супровід

https://www.youtube.com/watch?v=jb-ZMLVa0jI

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Вправа «Актуальне інтерв’ю»

-Які члени речення називаються однорідними? Навести приклади.

-Як можуть поєднуватися однорідні члени між собою?

-Які розділові знаки ставляться при однорідних членах?

-Чому однорідні члени речення не утворюють словосполучення?

 

ІV. Повідомлення  теми та мети уроку

ІV. Сприйняття й засвоєння нового навчального матеріалу

1.Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=aSqDOaGRUf0

 

2.Робота з підручником, «Теоретичне дослідження» (ст.94,95 )

(Учні самостійно опрацьовують теоретичний матеріал підручника  параграф 26 )

 

V.Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота з текстом.

Навчання  це подорож яка прокладає шлях до самопізнання саморозвитку та успішного життя. У процесі навчання можна знайти нові захоплення та інтереси. Вчитися важко і складно але необхідно. Багато таємниць відкриває життя тим хто вивчає науку і техніку ремесла і мистецтва…

Усна відповідь на запитання

-Яка основна думка тексту?

-Якою спільною думкою можна поєднати епіграф уроку з даним текстом?

Письмова робота

-Списати текст, вставити пропущені розділові знаки.

-Підкреслити однорідні члени речення.

-Накреслити схеми до речень.

-Доповнити текст своїм реченням з однорідними членами.

-Розібрати за будовою виділене слово.

 

2.Лнгвістичне дослідження

Дібрати приклади речень, ускладнених однорідними членами

1.підмети                  А  Ми навчаємося не для школи, а для життя.

2.присудки                Б  Учень – це не посудина, яку треба наповнити,            3.обставини                     а факел, який треба запалити.

4.додатки                   В  Наука – це бездонний колодязь, із якого ми

                              черпаємо знання, досвід, масу відкриттів,   мудрість

                              і навіть дурниці.

       Г Знання й саморозвиток – найцінніший внесок,

                                 який може зробити людина.

                           Д  Щоб осягнути таку тонку й незбагненну, величну

             й багатогранну річ, як мова, треба її любити.

 

3. Написати есе «Я вчуся для…» (4-5 речень) , ввести в текст однорідні члени речення (4-5 речень.)

 

4.На сайті «На Урок» виконати тестові завдання.

Однорідні члени речення 8 клас

 https://naurok.com.ua/test/odnoridni-chleni-rechennya-8klas-3162714.html

 

VІ. Рефлексія

Проблемні запитання:

-Що, на вашу думку, було головним у процесі вивчення теми?

-Де можна застосувати ці знання?

Домашнє завдання

  1. Вивчити параграф 26 (ст. 94,95).
  2. Виконати письмово вправу 6 на ст. 96.
  3. Виписати висловлювання про знання з однорідними членами речення

(3-4 речення).

docx
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку