Плануання з українська мови
8клас (3год)
Програма для загальноосвітніхнавчальнихзакладів. – К.: Освіта, 2013 зізмінами, затвердженими наказом МОН Українивід 07.06.2017 №804
Українська мова
8клас (3год)
Програма для загальноосвітніхнавчальнихзакладів. – К.: Освіта, 2013 зізмінами, затвердженими наказом МОН Українивід 07.06.2017 №804
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевіркамовної теми |
4 |
3 |
Письмо:переказ твір |
1 1 |
1 1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
І семестр |
ІІ семестр |
діалог – 1 |
читання вголос – 1 |
|
|
усний переказ – 1 |
усний твір – 1 |
|
|
Говоріння:
№ |
ЗМІСТ УРОКУ |
|
|
||
1 |
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
|
|
||
2 |
РМ №1.Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті |
|
|
||
|
Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в 7 класі (корекційне навчання ) |
|
|
||
3 |
Прислівник.Способи творення |
|
|
||
4 |
Ступені порівняння |
|
|
||
5 |
Правопис прислівників та прислівникових сполук |
|
|
||
6 |
Прийменник. Правопис прийменників |
|
|
||
7 |
Сполучник . Основні правила правопису |
|
|
||
8 |
Частка. Правопис часток |
|
|
||
9 |
РМ №2.Повідомлення на тему про мову, щовимагаєзіставлення й узагальненняматеріалу в науковомустилі. |
|
|
||
10 |
РМ №3.Різновидиаудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливостібудовиописупам’яткиісторії й культури. Аудіювання тексту, щоміститьописпам’яткиісторії й культури. |
|
|
||
11 |
Контрольна робота №1.Тестування |
|
|
||
12 |
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
|
|
||
13 |
Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні |
|
|
||
14 |
РМ №4.Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі |
|
|
||
15 |
РМ №5.Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостингаYouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
|
|
||
16 |
Граматична помилка та її умовне позначення |
|
|
Контрольна робота №1.Тестування |
|
17 |
Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок |
|
|
||
18-19 |
Способи вираження підмета |
|
|
||
20 |
РМ №6.Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності |
|
|
||
21-22 |
Способи вираження присудка. Простий і складений присудки. |
|
|
||
23 |
Тире між підметом і присудком |
|
|
||
24 |
Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос. |
|
|
||
25 |
Контрольна робота №2 Речення. Головні члени речення Тестування |
|
|
||
26 |
Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення |
|
|
||
27 |
Прикладка як різновид означення |
|
|
||
28-29 |
РМ №7-8.Контрольнийписьмовийтвір-описпам’яткиісторії й культури на основіособистихспостережень і вражень у художньомустилі звикористаннямприкладки (за складним планом) |
|
|
||
30, 31 |
Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки РМ №9. Аналіз твору |
|
|
||
32, 33 |
РМ №10-11.Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок |
|
|
||
34 |
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. РМ №12. Аналіз переказу |
|
|
||
35 |
Контрольний диктант №1 |
|
|
||
36-37 |
Порівняльний зворот .Виділення порівняльних зворотів комами |
|
|
||
38 |
Контрольна робота №3.Синтаксис. Пунктуація. Тестування |
|
|
||
39 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення |
|
|
||
40 |
РМ №13.Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів |
|
|
||
41 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення |
|
|
||
42 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення |
|
|
||
43 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення |
|
|
||
44 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення |
|
|
||
45 |
Односкладні речення як частини складного речення |
|
|
||
46 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях |
|
|
||
47 |
Контрольна робота №4.Односкладні речення. Повні й неповні речення Тестування |
|
|
||
|
ІІ семестр |
|
|
||
49-50 |
Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорідними членами речення |
|
|
||
51 |
РМ №14 Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень |
|
|
||
52 |
Кома між однорідними членами речення |
|
|
||
53 |
РМ №15. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначен¬ня місця |
|
|
||
54-55 |
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові) |
|
|
||
56-57 |
РМ №16-17.Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення |
|
|
||
58-59 |
Речення з кількома рядами однорідних членів |
|
|
||
60-61 |
Однорідні й неоднорідні означення. РМ №18.Аналіз твору |
|
|
||
62-63 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах |
|
|
||
64 |
Контрольна робота №5. Тестування |
|
|
||
65-66 |
Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання |
|
|
||
67 |
РМ №19.Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
|
|
||
68-69-70 |
Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах |
|
|
||
71-72 |
РМ №20-21.Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом) |
|
|
||
73-74 |
Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при вставних словах та словосполученнях РМ № 22.Читання вголос |
|
|
||
75 |
Тренувальні вправи |
|
|
||
76 |
Контрольна робота№6.Звертання. Вставні слова Тестування |
|
|
||
77-78 |
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення |
|
|
||
79-80-81 |
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях |
|
|
||
82-83-84 |
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках |
|
|
||
85-86-87 |
Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах |
|
|
||
88-89 |
РМ №23-24.Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) |
|
|
||
90 |
Контрольний диктант №2 |
|
|
||
91-92 |
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках |
|
|
||
93, 94, 95, 96 |
Уточнювальні члени речення |
|
|
||
97-99 |
Тренувальні вправи |
|
|
||
100 |
Контрольна робота №7. Відокремлені члени речення Тестування |
|
|
||
101 105 |
Повторення й узагальнення вивченого у 8 класі |
|
|
||