Календарне планування 8 клас українська мова 3 години

Про матеріал

Плануання з українська мови

8клас (3год)

Програма для загальноосвітніхнавчальнихзакладів. – К.: Освіта, 2013 зізмінами, затвердженими наказом МОН Українивід 07.06.2017 №804

Перегляд файлу

Українська мова

8клас (3год)

Програма для загальноосвітніхнавчальнихзакладів. – К.: Освіта, 2013 зізмінами, затвердженими наказом МОН Українивід 07.06.2017 №804

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

Форми контролю

 

І семестр

 

ІІ семестр

Перевіркамовної теми

4

3

Письмо:переказ

твір

1

1

1

1

Правопис:

диктант

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

ІІ семестр

діалог – 1

читання вголос – 1

 

 

усний переказ – 1

усний твір – 1

 

 

 

 

Говоріння:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ УРОКУ

 

 

1

Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу

 

 

2

РМ №1.Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті

 

 

 

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в 7 класі (корекційне навчання )

 

 

3

Прислівник.Способи творення

 

 

4

Ступені порівняння

 

 

5

Правопис прислівників та прислівникових сполук

 

 

6

Прийменник. Правопис прийменників

 

 

7

 Сполучник . Основні правила правопису

 

 

8

Частка. Правопис часток

 

 

9

РМ №2.Повідомлення на тему про мову, щовимагаєзіставлення й узагальненняматеріалу в науковомустилі.

 

 

10

РМ №3.Різновидиаудіювання:

ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливостібудовиописупам’яткиісторії й культури. Аудіювання тексту, щоміститьописпам’яткиісторії й культури.

 

 

11

Контрольна робота №1.Тестування

 

 

12

Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова

 

 

13

Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні

 

 

14

РМ №4.Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі

 

 

15

РМ №5.Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів  відеохостингаYouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури

 

 

16

Граматична помилка та її умовне позначення

 

 

Контрольна робота №1.Тестування

17

Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок

 

 

18-19

Способи вираження підмета

 

 

20

РМ №6.Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності

 

 

21-22

Способи вираження присудка. Простий і складений присудки.

 

 

23

Тире між підметом і присудком

 

 

24

Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос.

 

 

25

Контрольна робота №2 Речення. Головні члени речення Тестування

 

 

 

26

Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення

 

 

27

Прикладка як різновид означення

 

 

28-29

РМ №7-8.Контрольнийписьмовийтвір-описпам’яткиісторії й культури на основіособистихспостережень і вражень у художньомустилі звикористаннямприкладки (за складним планом)

 

 

30, 31

Написання непоширених прикладок че­рез дефіс; прикладки, що беруться в лапки РМ №9. Аналіз твору

 

 

32,

33

РМ №10-11.Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок

 

 

34

Види обставин (за значенням), способи вираження їх.

 РМ №12. Аналіз переказу

 

 

35

Контрольний диктант №1

 

 

36-37

Порівняльний зворот .Ви­ділення порівняльних зворотів комами

 

 

38

Контрольна робота №3.Синтаксис. Пунктуація. Тестування

 

 

39

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення

 

 

40

РМ №13.Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів

 

 

41

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення

 

 

42

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення

 

 

43

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення

 

 

44

Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення

 

 

45

Односкладні речення як частини складного речення

 

 

46

Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях

 

 

47

Контрольна робота №4.Односкладні речення. Повні й неповні речення Тестування

 

 

 

 

 

 

                                       ІІ семестр           

 

 

49-50

Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорід­ними членами речення

 

 

51

РМ №14   Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень

 

 

52

Кома між однорід­ними членами речення

 

 

53

РМ №15.   Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначен¬ня місця

 

 

54-55

Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові)

 

 

56-57

РМ №16-17.Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними  членами речення             

 

 

58-59

Речення з кількома рядами однорідних членів

 

 

60-61

Однорідні й неоднорідні означення. РМ №18.Аналіз твору

 

 

62-63

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах

 

 

64

Контрольна робота №5. Тестування

 

 

65-66

Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання

 

 

67

РМ №19.Інтерв’ю в публіцистичному стилі

 

 

68-69-70

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах

 

 

71-72

РМ №20-21.Контрольний стислий письмовий  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом)

 

 

73-74

Групи вставних слів і словосполучень за  значенням. Розділові знаки при вставних словах та словосполученнях

 РМ № 22.Читання вголос

 

 

75

Тренувальні вправи

 

 

76

Контрольна робота№6.Звертання. Вставні слова Тестування

 

 

77-78

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення

 

 

79-80-81

Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях

 

 

82-83-84

Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках

 

 

85-86-87

Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах

 

 

88-89

РМ №23-24.Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)

 

 

90

Контрольний диктант №2

 

 

91-92

Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках

 

 

93, 94,

95,

96

Уточнювальні члени речення

 

 

97-99

Тренувальні вправи

 

 

100

Контрольна робота №7. Відокремлені члени речення Тестування

 

 

101

105

Повторення й узагальнення вивченого у 8 класі

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Крупа Ірина
Додано
2 січня
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку