Тема: Залежність швидкості хімічної реакції від різних чинників.
Мета:
навчальна: сприяти формуванню поняття швидкість реакції , каталіз сприяти формуванню цілісного уявлення про швидкість хімічної реакції та фактори від яких вона залежить;
розвивальна: дослідити та експериментально довести від яких факторів залежить швидкість хімічної реакції; розвивати інтелектуальні та творчі здібності, вміння аналізувати, робити висновки; формувати вміння розв’язувати експериментальні задачі, застосовувати набуті знання в житті, готувати короткі повідомлення;
виховна: виховувати пізнавальний інтерес до виконання нових завдань, самостійність, політехнічний інтерес учнів; здивувати цікавими прикладами та фактами.
Тип уроку: засвоєння нових знань з використанням елементів STEAM освіти .
Обладнання: інтерактивна дошка, ноутбук, прилади та реактиви для демонстрацій, підручник, мобільні телефони.
Хід уроку
Цілі навчання мовою учнів |
Критерії успіху |
Можливості збору доказів |
Задачі ресурсних кроків і стратегій |
Розумієш що таке швидкість хімічної реакції і які фактори її регулюють(тобто як прискорити, уповільнити швидкість хімічної реакції) Дослідиш самостійно вплив різних факторів на швидкість хімічних реакцій, зробиш висновок по результатам дослідження самостійно Здивуєш нас новими нестандартними рішеннями(а саме проведеш як доказ своєї теорії нову реакцію якої немає в шкільному підручнику)
|
Увагу звертаємо на (НаШоБуЗУ):
|
Працюють в групах, перед кожною групою становиться проблема довести експериментом як саме їх фактор впливає на швидкість хімічних реакцій |
Постановка проблеми, для кожної групи, обговорення часу для виконання, джерел інформації, критерій оцінювання, Індикатор настрою та труднощів «молекула настрою», допомагає зрозуміти кому з дітей та на якому етапі потрібна допомога Прийом «Склади питання» Рефлексія Прийом «Смайлики» Прийом «Підіб’ємо підсумки»
|
І. Організаційний момент
Прийом«Вивчення емоційного стану учнів»
У кожного учня на столі лежать заздалегідь приготовані 8 кольорових пластилінових кульок – умовний знак емоційного стану учня. Також на столі є палички для їх з’єднання. Оскільки у нас урок хімії, то учні протягом уроку створять «Молекулу настрою», скріплюючи пластилінові кульки між собою.
- - радісний, захоплений - незадоволений, сумний
- радість, тепло - тривожний, напружений
- світлий, приємний - повний зорепад, зневіра
- спокійний, урівноважений
ІІ. Оголошення теми та мети уроку
Скажіть мені , що згорить швидше і чому: сірник, хмиз чи товсте дерево?
Як ви гадаєте про що ми будемо говорити сьогодні на уроці та навіщо вивчаємо цю тему(оголошення теми та мети уроку)
ІІІ. Хід уроку
III. Рефлексія
Прийом «Смайлики»
Учні сигналізують про свої враження (відчуття) після проведеного уроку заздалегідь приготованими картками: .
Прийом «Підіб’ємо підсумки»
На уроці я...
- дізнався... - найбільші труднощі я відчув...
- зрозумів... - я не вмів, а тепер умію...
- навчився... - я змінив своє ставлення до...
- найбільший мій успіх - це... - на наступному уроці я хочу...
Домашне завдання:параграф 40,42
на оцінку 6- дати письмово відповідь на запитання 1-3 після параграфів,
7-9 зробити завдання 4,5,
10-12 виконати завдання з зірочкою)