Конспект уроку з я досліджую світ. 2 клас. Тема 6. Пригода третя. Найважливіше бажання - мрія
Тема: «Про що я мрію?»
Конспект уроку з я досліджую світ. 2 клас. Тема 6. Пригода третя. Найважливіше бажання - мрія
Тема: «Про що я мрію?»
Мета ; удосконалювати вміння учнів виразно читати віршовані твори складати тексти послідовно викладати думки та виражати їх у письмовій формі , учити творчо ставитись до роботи, розширити та закріпити знання учнів про професії у суспільстві, розвивати логічне мислення , мовлення , спостережливість , кмітливість уміння аналізувати , виховувати у дітей бажання вчитися ,повагу до людської праці.
І РАНКОВА ЗУСТРІЧ
1.Вітання
-Доброго ранку ,любий мій клас!
Дуже рада всіх бачити вас !
Доброго ранку розумні дівчата !
Доброго ранку ,кмітливі хлоп’ята!
Гарного настрою бажаю вам я!
Світлого ,доброго ,мирного дня!
2 Гра « Ланцюжок»
-Відгадай загадку .Що можна побачити з заплющеними очима ? (Мрію )
Побудова асоціативного куща зі словом « мрія»
-Які ще слова асоціюються із словом «мрія»?
3 Обмін інформацією . Вправа «Шапка думок» -Як ви важаєте , мріяти -- це добре чи ні? II. Ознайомлення учнів з темою та метою дня
Звучить мелодія
_-Сьогодні ми поринемо в Країну мрій, найкращу країну для дітей, і для дорослих.
2 Робота з «тематичним словником школяра»
Мрія—процес фантазування, коли людина прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона натхненно бажає.
3.Робота в групах «Хто більше ,»
Якою може бути мрія? Доберіть якомога більше ознак до слова мрія
Яка : рожева, заповітна ,нездійснена ,яскрава.
4.Перегляд мультиплікаційного фільму «Мрія маленького ослика» 5.Вправа»Мозковий штурм « -- -Хто головний герой ?
-Про що мріяв ослик?
-Чи здійснилася його мрія?
-Чому?
-Що потрібно робити для здійснення мрій ?
6.Робота у парах .»Мрія мультиплікаційного героя»
Установити відповідність між мультиплікаційним героєм і його мрією ,Озвучте її.
7.Опрацювання казки «Про маленьку Мрію»
8.Гра «Відшукай і прочитай!»
Учитель читає речення ,зупиняючись , учні знаходять і дочитують його.
Вона була дуже доброзичливою та ….
Нарешті в наступному будинку ...
Маленька Мрія посмутніла …
Коли Мрія увійшла в будинок …
Вона була дуже рада знайти …
9.Робота у групах Гра «Шерлок Холмс»
Учням пропонується скласти якнайбільше запитань до прочитаного тексту і скласти до нього як найбільше запитань , не користуючись самим текстом . Запитання мають охопити весь матеріал і врахувати найменші дрібниці.
10.Мрії це частини нашого життя . Усі про щось мріють .Людина не може жити без мрії. Хтось мріє про друзів ,хтось-- про хороше майбутнє, хтось - про щастя, інший про здоров’я, нову куплену річ. Хтось відпочити на морі ,навчитися малювати.
Складання розповіді «Країна мрій»
-Я знаю, що діти люблять подорожувати, адже під час мандрівок можна побачити і почути багато цікавого, незнаного досі . -Чи хотіли б ви потрапити у Країну мрій? Якою ви її уявляєте?
Послухайте зачин і продовжіть розповідь
Одного вихідного дня , прогулючись парком я відчула як здійнявся сильний вітер . Він підхопив і поніс мене…
Свою розповідь побудуйте за такими запитаннями:
Учні записують свої розповіді, за бажанням зачитують.
11.Опрацювання вірша Д.Павличка «Мрія»
Прочитайте вірш .Про що мріє хлопчик?
Як виросту-- збудую хату . Нехай розводять гніздяться
На хаті колесо прибю. По всіх деревах і хатах.
А там я поселю крилату Нехай мені щоночі сниться.
Лелечу клекітну сімю. Що я літаю наче птах.
12.Намалювати словесний малюнок до вірша.
13.»Дерево мрій»
А про що мрієте ви ?
(На аркушах паперу учні пишуть свої найзаповітніші мрії і чіпляють на гілки дерева .
Далі учні обдумують, чи потрібно знати про чужі мрії ,чи можуть допомогти здійснити чиюсь мрію .
14.Перегляд відео »Мрії Тамари»
-Про що мріяла Тамара?
-Чому сумувала матуся Тамари?
-Чи здійсниться мрія Тамари?
-Як можна їй допомогти?
(Дівчинка частково не чує і для занять тацями їй допоможе апарат підсилення слуху Тоді вона почує музику.)
-В країні багато дітей з різними хворобами .Ви чули про акцію «Назустріч мрії», де йшла мова про збір коштів на лікування хворих дітей. Я думаю , ми могли б долучитися і допомогти здійснитись чиїсь мрії .
14 Давайте продовжимо з вами мандрівку і дізнаємось про що ще мріють діти.
А дізнаєтеся коли відгадаєте загадки.
Літаком керує вправно , коли навіть в небі хмарно.
Посміхається з висот найхоробріший ….(пілот)
Золоті у нього руки ,Робить зачіски й перуки,
Підстриже і пофарбує Гарний настрій подарує…(перукар)
Хто людей з біди рятує і хвороби всі лікує –
Призначає процедури і таблетки і мікстури?(лікар)
-Всі діти мріють про майбутню професію. Для кожної людини важливо правильно вибрати професію ,тоді вона працює із задоволенням і приносить радість собі і суспільству.
15 .Зараз на екрані з’являться портрети відомих людей України .Ви повинні впізнати , хто це і назвати професію цих людей.
Тарас Григорович Шевченко - поет , художник ,письменних.
Усі ці та інші відомі українці зробили вагомий внесок у розвиток нашої держави . Вони прославили Україну далеко за її межами. Досягти такого успіху їм допомогла працьовитість, Інтуїція ,талант і знання.
16.Розвязування задачі . Даринка мріє стати лікарем –педіатром і точно знає ,що її мрія здійсниться ,коли її виповниться 25 років .Через скільки років здійсниться мрія дівчинки ,якщо її зараз 8 років? 17.А зараз трошечки помріємо відправимось у ваше майбутнє. Скажіть ким ви будете через 17 років ?
18.» Крісло автора» (Розповідь про свою майбутню професію )
Я мрію стати…Тому ,що…
19.Робота із колом вибору
Як ви вважаєте ,що необхідно робити , аби мрія здійснилася? Запишіть у секторах кола.
ПІДСУМОК УРОКУ
Робота в щоденнику вражень
Сьогодні я зрозумів (зрозуміла), що…
-- Я мрію стати…
---Тому ,що …
---Для цього потрібно…
8. Розвязування задачі
Даринка мріє стати лікарем –педіатром (лікарем ,який лікує дітей ) і точно знає що її мрія здійснитися , коли їй виповниться 25 років .Через скільки років здійсниться мрія дівчинки якщо їй зараз 8 років.?
9.Гра «Уяви собі, якщо……»