Конспект уроку з я досліджую світ. 2 клас Тема: «Про що я мрію?»

Про матеріал

Конспект уроку з я досліджую світ. 2 клас. Тема 6. Пригода третя. Найважливіше бажання - мрія

Тема: «Про що я мрію?»

Перегляд файлу

Конспект уроку з  я досліджую світ.  2 клас. Тема 6. Пригода третя. Найважливіше бажання - мрія

Тема: «Про що я мрію?» 

Мета ; удосконалювати вміння учнів виразно читати віршовані твори складати тексти послідовно викладати думки та виражати їх у письмовій  формі , учити творчо ставитись до роботи, розширити та закріпити знання учнів про професії у суспільстві, розвивати логічне мислення , мовлення , спостережливість , кмітливість уміння аналізувати , виховувати у дітей бажання вчитися ,повагу до людської праці.

І РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1.Вітання

-Доброго ранку ,любий мій клас!

Дуже рада всіх бачити вас !

Доброго ранку розумні  дівчата !

Доброго ранку ,кмітливі хлоп’ята!

Гарного настрою бажаю вам я!

Світлого ,доброго ,мирного дня!

2 Гра « Ланцюжок»

-Відгадай загадку .Що можна побачити з заплющеними очима ? (Мрію )

 Побудова асоціативного куща зі словом « мрія»

-Які ще слова асоціюються із словом  «мрія»?

3 Обмін інформацією . Вправа «Шапка думок»                                                                                                                  -Як ви важаєте , мріяти  -- це добре чи ні?                                                                                                                  II. Ознайомлення  учнів з темою та метою дня

Звучить мелодія

_-Сьогодні  ми  поринемо в Країну мрій, найкращу країну для дітей, і для дорослих.

2 Робота з   «тематичним  словником   школяра»

Мрія—процес  фантазування, коли людина прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона натхненно бажає.

3.Робота в групах «Хто більше ,»

Якою може бути мрія? Доберіть якомога більше ознак до слова мрія

Яка : рожева, заповітна ,нездійснена ,яскрава.

4.Перегляд мультиплікаційного фільму  «Мрія маленького ослика»                       5.Вправа»Мозковий штурм «                                                                                                              --                                                  -Хто головний герой ?

 -Про що мріяв ослик?

-Чи здійснилася його мрія?

-Чому?

-Що потрібно робити  для здійснення мрій ?

6.Робота у парах .»Мрія мультиплікаційного героя»

Установити відповідність між мультиплікаційним героєм і його мрією ,Озвучте її.

7.Опрацювання казки «Про маленьку  Мрію»

8.Гра «Відшукай і  прочитай!»

Учитель читає речення ,зупиняючись , учні знаходять і дочитують його.

Вона була дуже доброзичливою та ….

Нарешті в наступному будинку ...

Маленька Мрія посмутніла …

Коли Мрія увійшла в будинок …

Вона була дуже рада знайти …

9.Робота у групах Гра «Шерлок Холмс»

Учням пропонується скласти якнайбільше запитань до прочитаного тексту і  скласти до нього  як найбільше запитань , не користуючись самим текстом . Запитання мають  охопити весь матеріал і врахувати найменші дрібниці.

10.Мрії це частини нашого життя  . Усі про щось мріють .Людина не може жити без мрії. Хтось мріє про друзів ,хтось-- про хороше майбутнє, хтось - про щастя, інший про здоров’я, нову куплену річ. Хтось відпочити на морі ,навчитися малювати.

Складання розповіді «Країна мрій»

-Я знаю, що діти люблять подорожувати, адже під час мандрівок можна побачити і почути багато цікавого, незнаного досі .                                                                                                                           -Чи хотіли б ви потрапити у Країну мрій? Якою ви її уявляєте?

Послухайте зачин і продовжіть розповідь

Одного вихідного дня , прогулючись  парком я відчула  як здійнявся сильний вітер . Він підхопив і поніс  мене…

Свою розповідь побудуйте за такими запитаннями:

  1. Як називається твоя країна мрій?
  2. Якою ти уявляєш цю країну?
  3. Якими ти уявляєш її мешканців?  Як вони живуть?
  4. Що ти хочеш побажати  країні та її жителям?

Учні записують свої розповіді, за бажанням зачитують.

11.Опрацювання вірша Д.Павличка «Мрія»

Прочитайте вірш .Про що мріє хлопчик?

Як виросту-- збудую хату .                        Нехай розводять гніздяться

На хаті колесо прибю.   По всіх деревах і хатах.

А там я поселю крилату                            Нехай мені щоночі сниться.

Лелечу клекітну сімю.                               Що я літаю наче птах.

12.Намалювати  словесний малюнок до вірша.

13.»Дерево мрій»

А про що мрієте ви ?

(На аркушах паперу  учні пишуть свої найзаповітніші мрії і чіпляють на гілки дерева .

 Далі учні  обдумують, чи потрібно знати про чужі мрії  ,чи можуть допомогти здійснити чиюсь мрію .

14.Перегляд відео »Мрії Тамари»

-Про що мріяла Тамара?

-Чому сумувала матуся Тамари?

-Чи здійсниться мрія Тамари?

-Як можна їй допомогти?

(Дівчинка частково не чує і для занять тацями їй допоможе апарат підсилення слуху Тоді вона почує музику.)

-В країні багато дітей з різними хворобами .Ви чули  про акцію «Назустріч мрії», де йшла мова про збір коштів на лікування хворих дітей. Я думаю , ми могли б долучитися і допомогти здійснитись чиїсь мрії .                                                                                                              

14 Давайте продовжимо з вами мандрівку і дізнаємось про що ще мріють діти.

    А дізнаєтеся коли відгадаєте загадки.

Літаком керує вправно , коли навіть в небі хмарно.

Посміхається з висот найхоробріший ….(пілот)

Золоті у нього руки ,Робить зачіски й перуки,

Підстриже і пофарбує Гарний настрій подарує…(перукар)

Хто людей з біди рятує  і хвороби всі лікує –

Призначає процедури  і таблетки і мікстури?(лікар)

-Всі діти мріють про майбутню професію. Для кожної людини важливо правильно вибрати професію ,тоді вона працює із задоволенням і приносить радість собі і суспільству.

15 .Зараз на екрані з’являться портрети відомих людей України .Ви повинні впізнати , хто це і назвати професію цих людей.

Тарас Григорович Шевченко - поет , художник ,письменних.

  1. Леонід Костянтинович Каденюк  - перший космонавт незалежної України.
  2. Дзідзьо ( Михайло Степанович Хома )-  співак , композитор, музикант.
  3. Микола Віталійович Лисенко - композитор , піаніст , диригент.
  4. Володимир  і Віталій  Клички - спортсмени ,боксери.

Усі  ці та інші  відомі українці зробили вагомий внесок у розвиток нашої держави . Вони прославили Україну далеко за її межами. Досягти такого успіху їм допомогла працьовитість, Інтуїція ,талант і знання.

16.Розвязування задачі . Даринка мріє стати лікарем –педіатром і точно знає ,що її мрія здійсниться ,коли її виповниться 25 років .Через скільки років здійсниться мрія дівчинки ,якщо її зараз 8 років?                                                                                                                                            17.А зараз трошечки помріємо відправимось у ваше майбутнє. Скажіть ким ви будете через 17 років ?

18.» Крісло автора» (Розповідь про свою майбутню професію )

Я мрію стати…Тому ,що…

19.Робота із колом вибору

Як ви вважаєте ,що необхідно робити , аби мрія здійснилася?  Запишіть у секторах кола.

ПІДСУМОК УРОКУ

Робота в щоденнику вражень

Сьогодні я зрозумів (зрозуміла), що…

 

 

-- Я мрію стати…

---Тому ,що …

---Для цього потрібно…

8. Розвязування  задачі

Даринка мріє стати лікарем –педіатром (лікарем ,який лікує дітей ) і точно знає що її мрія здійснитися , коли їй виповниться  25 років .Через скільки  років  здійсниться мрія дівчинки якщо їй зараз 8 років.?

9.Гра «Уяви собі, якщо……»

 

 

docx
Додано
11 листопада 2022
Переглядів
2293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку