"Конспект уроку з ЯДС 2 клас"

Про матеріал
Конспект уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"2 клас на тему:"Досліджуємо тарілку здорового харчування"
Перегляд файлу

Конспект уроку з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»2 клас

Тема:Досліджуємо тарілку здорового харчування

Мета:дослідити тарілку здорового харчування,познайомити з харчовими групами,вчити розподіляти продукти за харчовими групами,складати тарілку здорового харчування,закріплювати вміння описувати предмети,розрізняти речення за метою висловлювання,розвивати мовлення учнів,пізнавальні інтереси,критичне мислення,виховувати переконливі погляди на здорове харчування.

Очікувані результати:розпізнають продукти,розподіляють їх за групами,описують продукти,розрізняють і складають речення ,різні за метою висловлювання,розуміють чому і які продукти шкідливі,складають свою здорову тарілку.

                                               Хід уроку

1.Ранкова зустріч

-привітання(Передаємо яблуко по колу і вітаємось з  сусідом.

Створюємо настрій собі та іншим.)

-щоденні новини(місяць,день тижня,погода)

-тема місяця»Пізнаємо себе і світ»

-стіна слів

-пісня дня(Пісня про продукти)

2.Вправа «Органи чуття»

-Які ви знаєте органи чуття у людини?

-Як вони допомагають пізнавати світ?

-За допомогою органів чуття опишіть яблуко на картині,слово яблуко,яблуко- плід.

-Який висновок?Як краще пізнавати світ побачивши чи доторкнувшись,відчувши,посмакувавши?

3.Звукова модель слова яблуко.

4.Вправа «Яке це речення?»

Люблю їсти яблука.

Ти любиш їсти яблука?

Їж яблука,вони дуже корисні!

5.Опиши яблуко

Яблуко-кругле,зелене,маленьке,тверде,холодне,соковите,солодке,смачне.

6.Поміркуй

-Яблуко це фрукт чи овоч?

Які ще знаєте фрукти і овочі?

7.Передбачення теми уроку.Метод «Мікрофон.»

8.Перегляд фільму»Тарілка здорового харчування»

-Чи справдились ваші припущення?

9.Фізкультхвилинка.Руханка»Соковиті овочі»

10.Робота з підручником ст.38

11.Цікаві факти про воду.Скільки води повинна вживати дитина за добу.

12.Робота у зошитах ст.23

13.Вправа «Мій сніданок у школі»

-Що сьогодні їли у школі?

-Корисний чи шкідливий?

-Мій сніданок:чіпси і кока-кола.Який він?Чому?

14.Складаємо свою тарілку здорового харчування і презентуємо.

15.Працюємо із щоденником вражень.Запишіть свої враження щодо сьогоднішньої теми.

16.Підсумок уроку

                                                                                                                                                    Прочитайте речення.Які вони за метою висловлювання?

Пийте достатньо рідини!

Яких груп продуктів найбільше на тарілці?

17.Метод «Рюкзак»

-Що найкраще вдалося?

-Що було складним?

-Як це використаєш у житті?

-Про що хочеш довідатись?

 

docx
Додано
9 червня
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку