Підготував: Бондарчук Б.Б
Резервний урок з ,,Я досліджую світ’’
Клас:2
Тема: Правила поведінки за столом. Правильне сервірування столу*
Мета уроку: Навчити учнів правилам поведінки за столом та основам його правильного сервірування, сформувати в них навички культурного спілкування під час прийому їжі, розвивати естетичний смак та виховувати повагу до традицій та етикету.
Міжпредметні зв’язки: Українська мова, математика, трудове навчання
Обладнення: підручник, матеріал з додатку
Хід уроку:
І)Організаційний етап:
Вчитель вітає учнів та повідомляє тему уроку
Слово вчителя:
Добрий день, любі учні! Сьогодні ми з вами поговоримо на дуже важливу тему, а саме поведінку за столом. Ви напевно чули ці вислови:
-Не ,,чавкай’’
-Не жуй на ходу…
І тому ми з вами навчимося уникати таких ситуацій… ІІ)Основний етап уроку:
1)Роздайте учням підручник або роздруковані сторінки(додатки)
-Прочитайте правила(за потреби можете використати відеоурок)
2)Після опрацювання/огляду запропонуйте учням виділити основні з них
3)Виконання завдань з робочого аркушу(додатки)
4)Ознайомлення учнів зі столовим посудом різного призначення(додатки)
5)Ознайомлення з правилами сервірування столу(додатки)
6)Після вивчення матеріалів запропонуйте учням навчитися правильно згортати серветку
Тематичні картинки:
ІІІ)Заключний етап:
На завершення уроку запропонуйте учням провести змагання на краще згортування серветки та сервірування столу
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА:
1)Сидоренко В.К, Котелянець Н.В ,,Трудове навчання’’ підручник для 2 класу-Видавництво ,,Сиция’’-2012,2013
2) Сидоренко В.К, Котелянець Н.В ,,Уроки трудового навчання у 2 класі’’посібник для вчителя-Видавництво ,,Сиция’’-2012
3)Малюнки з Інтернету
Сторінки підручника
Завдання1:Познач галочкою те що можна робити за столом, хрестиком те що не можна
Класти руки на стіл
Сидіти рівно
Нахилятися низько до тарілки
Читати
Голосно розмовляти
Мити руки перед вживанням їжі
Їсти руками
Жувати їжу з відкритим ротом
---------------------------------------------------------------------------------------
Завдання2:Прослухайте вірш, який прочитає вчитель та обведіть відповідь на питання: Чи правильно поводив себе хлопець у гостях?
ТАК/НІ
---------------------------------------------------------------------------------------
Завдання3:Напишіть поради для хлопця з попереднього вірша
__________________________________________________________ __________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________ __________________________________________________________
__________________________________________________________ Завдання4:Намалюй картину ,,Сніданок удома’’
|
Завдання5:Намалюйте свою улюблену страву та десерт на тарілці
Страва
Десерт