18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку з ЯДС 2 клас НУШ "Де і як люди використовують штучні матеріали?"

Про матеріал
Усі вироби,що нас оточують виготовлюяють з різноманітиних матеріалів.Нитки,тканини,посуд,цеглу люди споконвіку виробляють із природних (натуральних)матеріалів.Природні,натуральні нитки та пряжа мають рослинне або тваринне походження. Штучні матеріали з’являються в результаті перетворень нафти,кам’яного вугілля,торфу.Штучні нитки відрізняються міцністю та стійкістю.З них виготовляють різноманітні тканини,нейлон,пластик,поліетилен,хутро,вату.їх широко використовують у побуті й інших сферах життя.
Перегляд файлу

УРОК № 72 ДАТА

Тема: Де і як люди використовують штучні матеріали?

Мета:Дізнатись які матеріали бувають за походженням.Навчитись розрізняти штучні та природні матеріли.Пригадати про українських винахідників.Придумати як  можно перевірити властивості штучних матеріалів.Провести досліди з паралоном,пластмасом,резинкою.

Обладнання:підричник с.98 ,робочий зошит с.24 ,паралон,пластмасова мисочка,резиновий ковбик,ілюстрації штучних предметів,ілюстрації природних матеріалів,піпетка.

Тип уроку:урок-дослід

Хід роботи

І.Організаційний  момент

1.Ранкове коло «Ромашка»

— Яка зараз пора року? (Весна.)

—Які ознаки весни ? (Пригріває сонечко, день довший, зеленіють листочки, травичка, з'являються перші квіти, повертаються з теплих країв птахи.)

 

Розцвіли в долині польові ромашки,

 Тендітні , ніжні квіточки біленькі.

 Ім пісні співають гамірливі пташки

 І гойдає вітер голівки маленькі.

 Іх цілує сонце , дощик поливає,

Умиває личко ранкова роса...

Вони такі гарні,коли сонце сяє...

 І коли заходить...Яка ж то краса!

 Промінці грайливі зранку іх вітають,

Пелюстки міняться в ранковій росі,

 Вітерець подує , голівки схиляють,

 І кружляють в танці, як в казковім сні.

 

Діти стають в коло біля дошки ,в руки дається ромашка  в якої  на пелюстках написані різні види матеріалів,дошка поділена на дві частини (Штучні матеріали,Природні матеріали) .Діти відриваючи пелюстки від квітки  відносять її до відповідної групи.

  1. Прийом «Очікування»

Щоб урок був гарним, цікавим, змістовним, якими вибажаєте бути на ньому?

– Чого очікуєте від уроку? (Радості, користі, піднесеності…)

Отже, починаємо роботу.

 

II. Оголошення теми і мети уроку.

1 На сьогоднішньому уроці ми з вами станемо винахідниками та дослідниками.Ми вже вивчали деякі предмети побуту,але детально не розбирали,які вони за походженням ,тому на цьому уроці ми повинні дізнатись та дослідити їх походження.Після того,як ми це дізнаємось ми спробуємо побути в ролі дослідників і виявити чи всі предмети можна виявляти за властивостями.

 

2.Вивчення нового матеріалу.

 1.Вступна бесіда.

-Діти,як ви вважаєте чим відрізняться штучні матеріли від природних?

-З чого роблять штучні матеріали?

-Хто виготовляє штучні матеріали?

-Хто виготовляє природні матеріали?

 

2.Усі вироби,що нас оточують виготовлюяють з різноманітиних матеріалів.Нитки,тканини,посуд,цеглу люди споконвіку виробляють із природних (натуральних)матеріалів.Природні,натуральні нитки та пряжа мають рослинне або тваринне походження.

Штучні матеріали з’являються в результаті перетворень нафти,кам’яного вугілля,торфу.Штучні нитки відрізняються міцністю та стійкістю.З них виготовляють різноманітні тканини,нейлон,пластик,поліетилен,хутро,вату.їх широко використовують у побуті й інших сферах життя.

 

3.Фізкультхвилинка

 

4.ВПРАВА «Ланцюжок»

На картинках зображенні  матеріали та їх кінцевий результат,потрібно з’єднати  ілюстрацію та результат в правильній послідованності.

Вівця-пряжа;                Вата-пряжа;                  Залізо-Руда;

Торф –нитки;                 Скло-Пісок;

Нафта –пластмас;           Папір-Дерева.

5.Проведеня досліду

Беремо паралон,вату,резиновий килимок,пластмасову посудину,за допомогою піпетки крапаємо декілька краплинок води на кожний предмет і дивимось за  тим що відбувається.(Вата  та паралон  всмоктали виду,а на резиновому коврику та в пластмасовій посудині вода залишилась.)Робимо висновок.

6.Працюємо з зошитом на сторінці  с.24

 

ІІІ. Етап рефлексійно-оцінюючий

  • Чи сподобався вам урок?
  • Чи все вдалося під час уроку?
  • З чим виникли проблеми?
  •  Що ви не зрозуміли?

 

 

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку