Дата |
Теми уроків. Тиждень 6 |
15-02-22р. |
Страх – це нормально [45; зош. 24] |
Режим дня [46; зош. 25] |
ЯДС
Страх – це нормально [45; 24]
№ |
Вид діяльності |
1 |
Погода сьогодні. Запис в зошит стану погоди с.24 |
2 |
Робота з підручником на ст.45
|
3 |
Робота в зошиті на ст. 24, впр. 1
|
3 |
Як побороти страх Читання схеми.
Добрати усно приклади до схеми – пригадати випадки, коли побороти страх допомогли знання, мужність і почуття гумору (зі свого життя, з книжок, фільмів). |
6 |
Робота з підручником на ст. 45 Роздивись малюнки. Запам’ятай: не можна мовчати про свої страхи, про них треба розповідати – так їх легше подолати. А коли йдеться про знущання, приниження – одразу повідомляти дорослому, не терпіти.
|
7 |
Індивідуальна робота в зошиті на ст. 24, впр. 2, 3
|
Режим дня [46; 25]
№ |
Вид діяльності |
1 |
Читання тексту на ст. 46 підручника
Завдання 1, 2 підручника
|
2 |
Складання власного режиму дня (ст. 25, впр.1 зошита)
|
3 |
Робота з підручником ст. 46
|
4 |
Робота в зошиті на ст. 25, впр. 3
|
5 |
Домашнє завдання -- читати підручник (ст.45-46), робота в зошиті на ст. 25, впр. 2
Запишіть на окремому аркуші режим дня когось із батьків чи інших членів родини. Завдання для роздумів: чи однаковий ваш режим дня в будні і вихідні? Режим дня ваш і ваших батьків? Режим дня ваш і ваших молодших/старших братів/ сестер? Зробіть висновок: від чого залежить режим дня?
|