Конспект уроку "Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами."

Про матеріал
Конспект уроку "Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами." для 1 класу
Перегляд файлу

Тема: Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

Мета: закріплювати вміння читати слова, речення та текст з вивченими буквами, відповідати на запитання за змістом прочитаного; розвивати уміння сприймати на слух текст, розповідати за малюнком; виховувати спостережливість, увагу.

Обладнання: малюнок рюкзачка, звукові фішки, кубики лего, друковані букви

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

   І. Орг. класу

 - Діти, перевірте, чи все у вас підготовлено на парті до уроку читання (букварик, ручка, зошит, фішки для позначення звуків, кубики лего)

ІІ. Актуалізація опорних знань

 - Відгадайте, який гість завітав до нас на урок:

А у мене є торбинка,

Зошитам й книжкам хатинка,

Ще й пенал туди кладу,

Як до школи я іду.

  1. Вправа «Рюкзачок»

- Чарівний рюкзачок приніс на урок букви, які ми вже вивчили.

 - Я показую букву, а ви мені її називаєте. (букви прикріплюю на магнітну дошку)

2. А зараз, я називаю вам букви, а ви мені їх показуєте на дошці. (викликаю учнів до дошки по черзі).

3. Робота з букварем.

 - Вдома ви читали текст «Айстри». Чому це оповідання має таку назву?

(Читання оповідання учнями по черзі)

Індивідуальне завдання для слабших учнів приніс рюкзачок: (обвести в словах ручкою або олівцем букву й)

А як ще можна назвати горщик для квітів? (вазон)

4. Тестування учнів за допомогою кубиків лего

 - А зараз, перевіримо, чи уважно ви читали це оповідання. Я кажу вам твердження, якщо ви з ним погоджуєтеся, ви піднімаєте зелений кубик, якщо ні – червоний кубик.

 - Андрійко побачив у дворі сестру Марійку.

 - В Андрійка в руці були цукерки.

 - Марійка запропонувала братові разом виростити квіти.

 - Посадили діти насінинки в квітнику.

 - Мама порадила дітям не забувати вчити уроки.

 - Незабаром виросли красиві айстри.

 

5. Знайдіть останнє речення в тексті. Скільки слів в цьому реченні? Який знак стоїть в кінці речення? Як слід читати речення із знаком оклику в кінці?

Давайте запишемо схему цього речення (нагадую: скільки слів, стільки і рисочок)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

 – А як ви гадаєте, щоб виростити гарні айстри або інші квіти, що потрібно? (поливати, сонце, тепло, родючий грунт збагачений поживними речовинами). Тобто створити їм сприятливі умови.

 - А гарні умови для росту і розвитку потрібні тільки рослинам чи ще комусь? (для тварин, людей)

ІV.Вивчення нового матеріалу

1. Робота над віршем «Хто де живе?» Олеся Орача.

- Послухайте віршик «Хто де живе?» Олеся Орача.

 - Як ви гадаєте, про що йтиметься мова у вірші?

Білка селиться в дуплі,
Їжачисько – у кублі,
Вепр – у хащах верболозів,
А ведмідь – в глухім барлозі,
Мудрий лис живе у норах,
Тигр – у джунглях, барс – у горах,
Олень – в тундрі і в лісах,
А верблюд – в пустелі,
А орел – могутній птах –
У гнізді на скелі...

 - Чому у різних тварин різні домівки?( Тому що у них різні умови існування)

2. Аудіювання вірша. (покажіть малюнки тварин)

  - Хто селиться в дуплі?

 - Хто селиться у кублі?

 - Хто у хащах верболозів?

 - Хто в глухім барлозі?

 - Хто мудрий живе у норах?

 - Хто в джунглях?

 - Хто в тундрі?

 - Хто в пустелі?

 - А хто у гнізді на скелі?

3. Робота з підручником на с. 106.

Читання луною, читання учнями.

4. Ознайомся з різними видами будинків.

З давніх-давен люди використовують для будівництва житла будь-який придатний матеріал: деревину, глину та камені. Ескімоси знайшли застосування навіть снігу. Жителі північних регіонів Землі мають навички виживання в важких кліматичних умовах. І традиційні будинки з льоду та снігу
- Іглу– крижаний будинок, в якому живуть ескімоси

 - Юрта. Житло монголів. Виготовляється із шкір тварин. Можна встановлювати де завгодно.

 - Будинки з глини, як термос, вберігають від спеки. (В Туреччини існує крихітне поселення Харан, яке відоме своїми дивними, конусоподібними будинками-вуликами)

 - Будинки над водою споруджують на сваях, щоб вберегтись від хижаків та потрапляння води в житло.

 VІІ. Підсумок уроку

 Вправа мікрофон

Що нового ви узнали сьогодні на уроці?

Рефлексія

Якщо вам на уроці було все зрозуміло – піднійміть зелений кубик лего, якщо виникали складнощі – червоний кубик.

VІІІ. Д/з

Придумайте розповідь про свій будинок.

docx
Додано
8 січня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку