Урок : "У кожного свій талант. Звук [п]. Букви П, п. Друкування букв, складів, слів, речень".

Про матеріал
закріплення артикуляції звуків [п], [п’]; ознайомлення учнів із новою для них буквою П, п; удосконалення вміння впізнавати звуки [п], [п’] у словах, робити звуко-буквений аналіз слів; формування навички читання слів і речень із вивченими буквами; розширення і збагачування словниковий запас учнів; розвиток мовлення учнів, пам’ять, увагу; виховання інтересу до вивчення рідної мови.
Перегляд файлу

                                                             Урок  № 82

Тема. У кожного свій талант. Звук [п]. Букви П, п. Друкування букв,    складів, слів, речень.

Мета: закріпити артикуляцію звуків [п], [п’]; ознайомити учнів із новою для них буквою П, п; удосконалювати вміння впізнавати звуки [п], [п’] у словах, робити звуко-буквений аналіз слів;

формувати навички читання слів і речень із вивченими буквами; розширювати і збагачувати словниковий запас учнів;

розвивати мовлення учнів, пам’ять, увагу; виховувати інтерес до вивчення рідної мови.

Хід уроку

I. Організаційний момент

  • Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного при­ладдя, готовність учнів до уроку.

II. Актуалізація опорних знань учнів

1. Гра «Жучок-буквоїд» (повторення вивчених букв).
— Упізнайте літери. Яких елементів у них не вистачає? Допишіть.
(На дошці крейдою зображені букви.)

781

— Які звуки позначають ці букви?
— Прочитайте склади за схемою.

782

2. Звуко-буквений аналіз слів.

  • Зроби звуко - буквений аналіз слів.

Пава, лапа, короп, папка, крапка, павуки.

- Яке з слів - підпис до малюнка?

 

II. Повідомлення теми та мети уроку
- Сьогодні на уроці ми ознайомимося з  буквою П,п,  дізнаємося, які звуки вона позначає, та дізнаємося, який у кого талант.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виділення приголосних звуків [п], [п’] у мовленні.
— Послухайте скоромовку, повторіть її разом зі мною.

- Скажіть , який звук найчастіше ви чули?

 

2. Артикуляція звуків [п], [п’].

  • Учні кілька разів хором вимовляють звуки [п], [п’], слідкують за роботою мовного апарату. Діти встановлюють, що губи спочатку щільно притиснуті, потім різко розкриваються, випускаючи повітря з шумом назовні. Звуки вимовляються глухо, без участі голосу.

3. Ознайомлення з новими буквами П , п

  • Учитель повідомляє, що два приголосні звуки [п], [п’] на письмі позначаються буквою П; демонструє літери на картці, вішає їх на дошку.

— Роздивіться букву П. На що схожа велика буква П? Послухайте, як розповідається про літеру у вірші.

Гарні хлопці-молодці

Закопали два стовпці.

Третій їм допомагав,

Перекладинку поклав.

4. Друкування букви у зошиті .

  • Учні друкують літери П, п у зошитах, знаходять і обводять нові для них букви серед подібних

5. Фізкультхвилинка

6. Читання складів і слів із буквою П. АП, ОП, УП, ІП, ПИ, ПО, ПУ.

ПАНАМА, ПОКУПКА, ПОДАРУНОК, КУРІПКА, ПАПУГА, КРАПКА, ПИЛИП.

- Зверніть увагу на останнє слово ПИЛИП. Спробуймо прочитати його ззаду на перед. Що утворилось?

 

 

7. Робота у Букварі

        1) Опрацювання тексту.

         2) Читання складів, слів з буквою П, п.

 

8. Ознайомлення з твердими та пом’якшеними звуками.

- Назвіть предмети. Як вимовляється перший звук у словах ?

9. Відгадування загадок, запис відгадок у зошиті.

 

 

IV. ПІДСУМОК УРОКУ
— Наш урок завершується. Чи цікавим він був?
— Які завдання вам сподобалися? Які викликали труднощі?
— Яку букву ми вивчали на уроці ? Які звуки вона позначає?
— Пригадайте слова зі звуками [п], [п’].
 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
4615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку