Конспект відкритого підсумкового заняття в середній групі "Подорож морем"

Про матеріал
Програмовий зміст : закріпити вміння вживати правильно граматичні форми , правильно будувати складнопідрядні речення , виділяти перший звук у слові та давати йому коротку характеристику, будувати речення за схемою ; складати числовий ряд у порядку зростання, викладати сусідні числа, порівнювати множини. Поглибити знання дітей про державу в якій проживають, державні символи та територію свого рідного краю , про моря , якими омивається Україна та їх жителів . Розвивати увагу , уміння працювати в команді . Виховувати почуття справжнього громадянина та повагу до навколишнього середовища .
Перегляд файлу

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "море чорное дельфині"

 

 

 

 

 

Програмовий зміст : закріпити вміння вживати правильно граматичні форми , правильно будувати складнопідрядні речення , виділяти перший звук у слові та давати йому коротку характеристику, будувати речення за схемою ; складати числовий ряд у порядку зростання, викладати сусідні числа, порівнювати множини. Поглибити знання дітей про державу в якій проживають, державні символи та територію свого рідного краю , про моря , якими омивається Україна та їх жителів . Розвивати увагу , уміння працювати в команді . Виховувати почуття справжнього громадянина та повагу до навколишнього середовища .

  • Автор: Голікова Інна Миколаївна
  • Заклад: КДНЗ №39 “Перлинка”
  • Тема: Конспект підсумкового контрольного заняття. Тема: “Подорож Чорним морем”
  • Спрямування:для дітей 5 року життя

Хід заняття:

( Діти заходять до групи і стають півколом)

Вихователь:

Добрийдень,мої малята

Які в вас гарні оченята:

Карі, сині та сіренькі,

Ви для мене всі любенькі!

-Подивіться , скільки гостей до нас завітало. Давайте з ними привітаємося.

Діти:

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

(Звучить шум моря)

-Що це за звуки, як вигадаєте? ( Це шум хвиль)

-Так, це шум моря. А ви знаєте, на морі відбуваються різні події, в морі живуть різні тварини, і можна знайти навіть скарб. Ось сьогодні я запрошую вас в мандрівку по  морю.  Ми маємо карту , на якій прапорцями позначені зупинки , де нас чекають різні завдання .Але для початку давайте подивимося , що ж це в мене в руках ? ( Карта України)

( Діти працюють з картою України)

– Як називається наша столиця ? ( Київ)

– Яка річка протікає через всю нашу державу ?( Дніпро)

_ Як називається місто в якому ми проживаємо ? ( Нікополь )

-Якими морями обмивається наша держава ? ( Чорним та Азовським морями)

  • А вирушимо ми у подорож на кораблі який зветься «Перлинка». І кожен має пройти на корабель і сказати кодове слово.

(Діти отримують білети , на яких зображені морські жителі. Діти визначають перший звук у слові і дають коротку характеристику першому звуку .На дошці вішають картинку відповідно до звуку: голосний та приголосний звук. Проходять на корабель )

C:\Users\Денис\Desktop\pIMsE7URZxc.jpg

-Тож вирушаймо у подорож на острів за скарбами .

( Звучить музика , діти виконують танцювальні рухи )

C:\Users\Денис\Desktop\XgvfeiGzgr8.jpg

  • Ось ми і припливли на острів . І ось наш перший прапорець . І завдання нас чекає за столами .( Діти сідають з столи , де них чекають завдання)

Завдання 1.

  • Малята , нам потрібно з єднати цифри у порядку зростання . (Звучить спокійна музика , діти за допомогою олівців з’єднують цифри)

https://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/06/17-3.jpg

Завдання 2.

-Малята , інше завдання , яке на нас чекає називається  «Сусідні числа» . На столах лежать карти , вам потрібно викласти сусідні числа .

(Звучить спокійна музика , діти виконують завдання)

https://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/06/18-4.jpg

C:\Users\Денис\Desktop\1sispcGzfFg.jpg

 

 

https://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/06/19-3.jpg

  • Діти , карта показує нам , що потрібно іти на право і там ми знайдемо наступне завдання. ( Діти встають із-за столів . Стають півколом біля мольберту. Робота з коректурною таблицею .

https://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/06/16-5.jpg

  • Діти , назвіть риб , які проживають в Чорному морі? ( Барабулька , тунець , катран , мальки)
  • Які птахи проживають на берегах Чорного моря ? ( Буревісник , чайка , баклан)
  • Які тварини не проживають в Чорному морі і чому ? ( Не проживає морж , пінгвін , акула )
  • Яка риба хижак проживає в Чорному морі ? ( Катран)
  • А зараз речення будемо разом складати, скільки у кожному реченні слів будемо визначати.
  • (Пропоную скласти речення за схемою ____ ____ __ ____ .)
  1. Рибка плаває у морі
  2. Катер пливе по воді .
  3. Дельфін стрибає над водою .
  • Діти , карта нам показує , що нас чекає завдання за столами .

https://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/06/20-2.jpg

 

( В першому ряді зайве слово – акула . Тому , що всі слова починаються на приголосний , а слово акула на голосний )

( В другому ряді зайве слово барабан . Тому , що всі слова починаються на голосний , а слово барабан на приголосний )

C:\Users\Денис\Desktop\kZzusuNwvYM.jpg

– Діти , карта нам показує , що  ми вже наближаємось до наших скарбів. І нам потрібно підійти до мольберту .

( Діти стають півколом , на дошці зображення забруднених річок )

C:\Users\Денис\Desktop\_gpdY29N1z8.jpg

– Діти , так сталося , що екологічна ситуація на Чорному морі дуже жахлива . Люди не цінують природу , не оберігають її. Тому вам я звертаюся до вас і прошу вас , щоб зараз кожен з вас дав обіцянку , що ви обіцяєте зробити , щоб покращити екологічний стан нашої держави .

( Діти отримують серця , підходять до мольберту і вішають серце на контур глобуса і дають обіцянки )

Від середовища, в якому ми живемо
Залежить все: здоров’я, і життя,
І наш добробут. Та ми все псуємо,
Яке людей чекає майбуття?

 

Посадіть, діти, дерево, виростіть квіти,
І ліси посадіть на глухім пустирі.
І Земля вам подякує, буде радіти
Щедро вам усміхнеться і сонце вгорі.

 

Людина не Бог, а частинка природи
І більше від неї не блага, а шкоди.
Нам треба довкілля своє відновити.
Бо все прийшло в цей світ, щоб жити.

 

– Малята , я бачу , що ми виконали останнє завдання . І здається я бачу останню зупинку , де знаходиться наш скарб.

( В скрині лежать  медалі , а також печиво в формі морської зірки . Діти отримують  призи)

C:\Users\Денис\Desktop\FjYZgVffgkM.jpg

– Мої моряки чи сподобалась вам наша подорож.(Відповіді дітей). Тож нам час вирушати додому . Прошу вас на наш корабель .

(Діти стають в дві колони , звучить музика , діти  повертаються до дитячого садка)

-Чи втомилися мої моряки, чи не зголодніли. Час вже нам відпочивати та пообідати.

– Ким ви сьогодні були?( Моряками)

-Куди ми подорожували? ( За скарбами )

 Чи  сподобалась вам подорож?( Так , було дуже цікаво)

– На цьому наше заняття- подорож закінчилось. До побачення!До нових зустрічей!

 

Завантаження...
docx
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку