Комунальний дошкільний заклад
№39 «Перлинка»
Конспект підсумкового відкритого заняття
для дітей старшої групи
Тема «Поле чудес»
м.Нікополь
Програмовий зміст: викликати в дітей радісні емоції, внести свято в повсякденне життя. Закріпити знання здобуті на попередніх заняттях. Формувати вміння розв'язувати приклади на додавання, розв'язувати задачі. Виховувати інтерес до різних завдань, викликати радість пізнання. Уточнити знання дітей про речення, слово, склад, звук. Розширювати знання дітей про тварин різних материків, вигляд материків з карти світу. Розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення. Учити дітей збагачувати своє мовлення, вивчати народні звичаї й традиції, народну символіку, шанобливе ставлення до спадщині, минулого нашого народу. Виховувати впевненість ,віру у власні сили.
Хід заняття
(Діти заходять до музичної зали)
Вихователь:
Продзвенів уже дзвінок,
Починається заняття.
Попрацюємо завзято,
Щоб почули ми в кінці,
Що у нашій дружній групі
Діти просто молодці.
-Давайте розпочнемо наше заняття словами привітання .
Діти:
Ось зібралися ми в круг, я твій друг,
І ти мій друг.
Міцно за руки візьмемось ,
Один одному посміхнемось .
Вихователь :
-Малята, сьогодні заняття в нас незвичайне. Це заняття гра, яка має назву «Поле-чудес».
Нам буде допомагати барабан із завданнями, які ми повинні будемо виконувати. За кожне правильне завдання ви будете заробляти бали , які будемо складати до скриньки . В кінці гри наше журі порахує бали і буде оголошено переможця. (З залу вибирається журі для гри)
Попередньо ми поділили нашу групу на команди.
Перша команда-«Усмішка», друга команда-«Юність»
(По черзі капітани представляють свої команди)
Команда «Усмішка»
Капітан:
Палкий привіт суперникам й журі. Вас вітає команда…
(всі разом) "Усмішка"!
У - умілі
С - смішні
М - молоді
І - інтелектуальні
Ш - шикарні
К - красиві
А - азартні.
Капітан:
Наш девіз (всі разом): "Працюйте так як ми,
Працюйте разом з нами,
Працюйте краще за нас".
1 учасник:
Ми суперникам бажаєм
Добре позмагатись.
Бо усмішку нашу щиру
Не дано зламати.
2 учасник:
Для суперників ми наших
Маєм подарунок,
Серце наше віддаємо
Й жаркий поцілунок.
Команда- «Юність»
Капітан:
-Палкий привіт суперникам. Вас вітає команда "Юність"
Ю - юні
Н - найкмітливіші
І - інтелектуальні
С - смішні
Т - творчі
Ь - ---
Наш девіз (всі): "Радій життю, доки живеш".
1 дитина:
Суперник серйозний ,
Ми знаємо вас
І щастя усім бажаєм
Та краще фортуна , всміхнися до нас.
Вихователь :
(Вихователь крутить барабан , який має 5 секторів. )
Перший сектор- «Грамотійко»
(Діти сідають за столи)
Дидактична гра « Звуковий аналіз слова зроби та слово на склади поділи»
Мета: продовжувати вчити дітей робити звуковий аналіз слів, закріпити поняття про голосні та приголосні звуки, самостійно визначати послідовність звуків у слові та ділити слова на склади. (Додаток 1.1)
Другий сектор - «Весела математика»
Дидактична гра «Веселі задачки»
(Діти підходять до мольберту)
Мета: закріпити у дітей знання про арифметичну задачу, її структуру та її типи. (Додаток 2.1)
(Діти сідають за столи)
Дидактична гра «Цікаві сходинки»
Мета: продовжувати вчити дітей робити дії на додавання та віднімання. Розвивати увагу, кмітливість та самостійність. (Додаток 2.2)
Третій сектор – «Ми маленькі діти на Землі великій»
(Робота з глобусом)
Четвертий сектор- «Весела розминка»
Дидактично-рухлива гра «Тварини материків»
Мета: розширювати знання дітей про тварин різних материків, вигляд материків з карти світу; розвивати зорову пам’ять. Виховувати пізнавальний інтерес до цікавих ігор. (Додаток 3.1)
П’ятий сектор- « Ми діти твої, Україно»
(Кожна команда по черзі задає суперникам загадки на тему Україна»)
У вінку зеленолистім,
У червоному намисті,
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду.
(Калина)
В мене є великий хист:
Я співаю, як артист.
Спів той радісний усюди
Дуже люблять слухати люди.
(Соловей)
Сплелися у коло
Усі квіточки з поля.
Барвисті, душисті,
В стрічках шовковистих.
І кличе в танок
Український…
(Вінок)
Вихователь:
- Зараз надаємо змогу нашому журі підвести підсумок. А поки невеличка рекламна пауза.
(Діти танцюють танок, після чого журі оголошує результати. Дітям вручають призи)
Вихователь:
-Одна Батьківщина, і двох не буває,
Місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,
Той долі не знайде в житті.
На цьому наше заняття закінчено. Дякуємо за увагу!
Додатки
1.1
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4
|
|
|
|
|
1 2 3 4
2.1
2.2
3.1