Конспект відкритого уроку + Презентація з англійської мови для 3 класу на тему: «Day by Day » за підручником О.Карп'юк

Про матеріал
Розробка відкритого уроку містить наступні матеріали: 1) план-конспект 2) презентацію 3) додатки Даний урок можна провести як урок-узагальнення у 3 класі з теми «Day by Day » за підручником О.Карп'юк
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Hi! I am Sam and this is my sister Polly. We are from the UK. We live in London. I am 10 and Polly is 7. We invite you to visit us. Are you ready?Best wishes Sam and Polly.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

POINT

Номер слайду 5

We live in a flat on the first floor. Our mother likes flowers. Find our window. And welcome!

Номер слайду 6

123

Номер слайду 7

This is our living room. We like spending time in this room. Our father’s name is Thomas. He always watches TV. Polly and I like watching cartoons.

Номер слайду 8

Our mother Julia usually reads book. And do you remember that she likes flower?Where can you see them?

Номер слайду 9

Polly likes drawing. Her favourite toy isa teddy bear. I don’t like drawing. I like playing football.

Номер слайду 10

We are in a dinning room. This is our family. We live with our grandparents. My mother likes cooking. She always cook dinner for all our family. But our father sometimes cooks too. Family time

Номер слайду 11

In the morning I usually eat a sandwich and drink a glass of juice.

Номер слайду 12

Polly usually eats porridge and drink a glass of milk. And what do you usually eat for breakfast?TASK

Номер слайду 13

GREATaansomeanaasomesome

Номер слайду 14

We are happy to see you! Welcome back! Do you like this trip?Write us a letter about your family. Where do you live? What do you like doing? What do you usually eat and drink?

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "boy clipart" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "parents clipart" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "porridge  clipart"Картинки по запросу "juice clipart"Картинки по запросу "milk clipart"Картинки по запросу "milk clipart"

 

 

 

 

Картинки по запросу "sandwich  clipart" 

Картинки по запросу "milk clipart" 

Картинки по запросу "sandwich  clipart" 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "juice clipart" 

Картинки по запросу "porridge  clipart" 

 

Картинки по запросу "porridge  clipart" 

 

 

 

 

Картинки по запросу "juice clipart" 

Картинки по запросу "milk clipart" 

 

Картинки по запросу "sandwich  clipart" 

 

 

 


Lemon Clip art - Lemon Transparent PNG Image & Lemon Clipart | Tool sets,  Diy on a budget, DropshippingCarrot illustration #carrot | Vegetable drawing, Vegetable cartoon, CarrotsBread clipart piece bread, Bread piece bread Transparent FREE for download  on WebStockReview 2020Tomato clipart. Free download transparent .PNG | Creazilla16+ Apple Clipart Png in 2020 | Fruit clipart, Apple clip art, Apple  illustrationFree Salad Cliparts, Download Free Clip Art, Free Clip Art on Clipart  LibraryOnion clipart. Free download transparent .PNG | CreazillaImage result for orange juice clipart | Orange juice, Juice, Orange 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Картинки по запросу "the UK flag"


Картинки по запросу "postman clipart"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "boy clipart" 

 

 

 

Картинки по запросу "juice clipart" 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "sandwich  clipart" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "porridge  clipart" 

 

 

 

Картинки по запросу "milk clipart" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Урок

Тема: "Day by Day"

Підтема: Урок-узагальнення

Мета уроку: продовжити формувати навички використання ЛО, що вивчаються за темою "Day by Day", повторити вживання головних маркерів теперішнього простого часу: usually-always-sometimes-never, удосконалювати техніку читання через інтерактивні вправи, розвиток навичок читання з використанням техніки reading for gist and for details, підвищувати мотивацію до письма, розвивати вміння вести бесіду, відповідати на запитання, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови через інтерактивну гру.

Очікувані результати: в кінці уроку учні вміють виділяти головну інформацію з прочитаного тексу, переказати та скласти розповідь про родину, спираючись на мовні кліше, вміють використовувати маркери теперішнього простого часу: usually-always-sometimes-never, можуть відповідати на поставлені питання.

Обладнання: технічне обладнання (ноутбук з програмою Power Point, інтерактивна дошка), підручник, робочий зошит, наочний матеріал для учнів та учителя.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

1.1. Greeting. Привітання.

T.: Good morning! How are you today? Сьогодні на нашому уроці присутні гості, давайте привітаємось із ними та заспіваємо пісню-привітання.

Пісня-вітання

1.2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку

Т.: Today we repeat all that we've  already known. We speak about family, our hobbies and favourite food. Are you ready? Let's go!

1.3. Homework. Перевірка домашнього завдання

 

1.4. Lead in. Уведення в іншомовну атмосферу.

На дошці прикріплені малюнки:

Просимо учнів поміркувати, що позначають ці малюнки. Відповідь: поштар приніс листа, що надійшло з Британії.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

2.1. Vocabulary Practice and Revision

Робота презентацією. Слайд 1 - 2 .

Т.: нам прийшов лист-запрошення. Давайте дізнаємось, про що йде мова в ньому.

Читаємо лист разом або хтось з класу:

Hi!

I am Sam and this is my sister Polly. We are from the UK. We live in London. I am 10 and Polly is 7.

We invite you to visit us.

Are you ready?

Best wishes

Sam and Polly.

 

Ділимо учнів на групи чи працюють в парах. Роздаємо групам чи парам робочі листи (див. додаток):

Подорожуючи, ми познайомимось із родиною Сема та Поллі. Завдання груп чи пари, в процесі знайомства знаходити інформацію та заповнювати її у потрібні поля.  ІЗ листа ми можемо вже заповнити інформацію про дітей, а саме:

- What's his\her name?

- How old is he\she?

- Where are they from?

- Where do they live?

 

Отже,сідаємо на автобус та рушаємо в гості - слайд 3-4.

на слайді 4 (приїхавши до Лондону):

- натискаємо на "point" та потрапляємо до першої загадки. Знаходимо, де живуть Сем та Поллі.

- переходимо до слайду 5. Тут інформація про маму, що підкаже , де живуть діти. Натискаємо на стрілочку та повертаємось до попереднього слайду. Шукаємо вікно із квітами (адже мама полюбляє квіти). Натискаємо на квіти у вікні та переходимо до наступного слайду 6.

Тут натискаємо на цифри та знайомимось із інформацією. Попередньо перед прочитанням текстів запитуємо у учнів, чи полюбляють вони читати, дивитись телевізор чи малювати. Так ми підготовимо учнів до сприймання лексики в текстах.

Натискаємо на стрілочку, що веде до кімнати "dining room", де знайомимось із родиною.

 

Слайд 10:

Тут можна у учнів запитати про їх родини. Натискаємо на Family time та дізнаємося про улюблену їжу дітей. Заповнюємо листочки в полі "Favourite Food", роздаємо набір з їжею, учні розподіляють де потрібно, згідно інформації на слайдах.

На слайді 12 є інтерактивне завдання та запитання. Спершу, запитуємо у учнів по бажанню: What do you usually eat for breakfast? What is you favourite food? What do you like to drink? Do you like milk or tea?

потім натискаємо на "TASK" та роздаємо поля учням для заповнення.

 

Та слайді натискаємо на кружечок із часом. Час для виконання на листочках - 1 хвилина.

Після перевіряємо. Учні називають свої відповіді, натискаємо на слайд та з'являються відповіді.

 

Запитуємо у учнів, що вони дізналися про Сема та Поллі.  Перевіряємо заповнену інформацію. в додатках наведено приклад відповідей для учителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про учителя:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 14

Відповідаємо на питання. Як варіант даємо учням домашнє завдання - написати відповідь Сему та Поллі.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

3.1. Підведення підсумків.

3.2. Рефлексія

Що сподобалось на уроці?

3.3. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Хвостенко Валентина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Білик Анна Леонідівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
30 листопада 2021
Переглядів
1787
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку