Художньо-естетичний розвиток
(аплікація)
Тема:Новорічна ялинка
Мета: вчити дітей передавати в аплікації образ прикрашеної новорічної ялинки,оздоблювати її кульками,намистом,формувати вміння акуратно наклеювати прикраси;розвивати естетичне почуття;виховувати в дітей самостійність;викликати радісні почуття від святкового настрою.
Матеріал:малюнок ялинки,ялинкові прикраси з паперу різної форми,розміру,кольору,клей,пензлі,
підкладні серветки,серветки клейонки.
Художньо-естетичний розвиток
(аплікація)
Тема:Новорічна ялинка
Мета: вчити дітей передавати в аплікації образ прикрашеної новорічної ялинки,оздоблювати її кульками,намистом,формувати вміння акуратно наклеювати прикраси;розвивати естетичне почуття;виховувати в дітей самостійність;викликати радісні почуття від святкового настрою.
Матеріал:малюнок ялинки,ялинкові прикраси з паперу різної форми,розміру,кольору,клей,пензлі,
підкладні серветки,серветки клейонки.
Хід заняття
1.Ігрова ситуація. Вихователь повідомляє,що до них завітала гостя. Про цю гостю пропонує послухати вірш В.Багірової .
Ялинка
Хто це у вікно стукоче,
увійти до хати хоче?
От так гостя!
Вся в сніжинках
завітала в дім ялинка.
Усміхається зелена,
простяга гілки до мене.
І запахло на всю хату
лісом, хвоєю і святом!
2.Бесіда
- Хто до нас завытав?
- Яке наближається свято?
- Чим прикрашають ялинку?
- Що діти роблять круг ялинки?
3.Фізкультхвилинка.
БІЛЯ ЯЛИНКИ
Стала в коло дітвора
Дітвора дітвора.
До ялинки вже пора,
Нам пора,нам пора.
Станем в коло й покружляєм,
Покружляєм, покружляєм.
Зупинились й поплескаєм ,
Поплескаєм,поплескаєм.
Тупаємо ніжками.
Мов йдемо доріжками.
Наче зайчики,йдемо.
Ідемо ми,ідемо.
Поплигали,поскакали.
Й за столи всі посідали.
4. Вихователь звертає увагу,що ялинка без прикрас. Пропонує прикрасити її новорічними іграшками-кульками та намистинками. Показ прийомів наклеювання.
5. Самостійна робота дітей
6.Виставка «Новорічні ялинки».