Конспект виховного заходу "Простір толерантності або вчимося жити поруч"

Про матеріал

Тема. Простір толерантності або вчимося жити поруч

Мета. Ознайомити учнів із поняттям «толерантність»; формувати ціннісні відношення дитини до самого себе та до інших людей; формувати уявлення про різновиди толерантності, готовності розуміти, приймати, спілкуватися з іншими людьми, взаємодіяти з ними на основі співпорозуміння, доброзичливості; виховувати співчутливість, чуйність.

Обладнання: мультимедійна дошка, полотно для прапору, кольоровий папір, фарби, аркуші паперу для тестів,

Місце проведення – кабінет ГПД

Хід заняття

І. Організація учнів

  • 1.Вступна бесіда
  • ¾Послухайте такі рядочки. «Любов починається з любові, якщо я хочу, щоб мене любили я починаю любити першим»
  • ¾Як ви розумієте ці рядочки?
  • ¾Який ще є вислів на цю тему? (стався до інших так, як хочеш щоб ставилися до тебе).
  • 2.Тест «Чи різні ми?»
  • ¾Отже, перед вами п'ять фігур: коло, квадрат, трикутник, зигзаг, прямокутник.
  • -Подивіться на них уважно і виберіть для себе ту фігуру, яка вам найбільше подобається, намалюйте її у себе на листочках. Не страшно, якщо фігури вийдуть не зовсім такими, як у мене, адже ми всі різні, і малюнки наші теж можуть бути не схожі.
  • ¾А тепер підніміть руку ті, хто вибрав коло - доброзичливі і товариські, чутливі і довірливі;
  • ¾Хто вибрав квадрат - організовані, наполегливі і тверді в рішеннях, працьовиті;
  • ¾Хто вибрав трикутник - лідери, нетерплячі і схильні до ризику;
  • ¾Хто вибрав зиг-заг - творчі натури, мрійливі й безпосередні, мінливі в настрої та поведінці;
  • ¾Хто вибрав прямокутник - невпевнені в собі, у своєму виборі, поки ще не визначилися у житті.
  • ¾От бачите, які ми всі різні і всі живемо на одній планеті.. і тому всім нам треба вміти жити разом, як ви гадаєте, що необхідно робити для того щоб мирно жити разом, спілкуватися?
  • ¾(бути терплячим, розуміючим, добрим)
  • ¾А чи чули ви колись що потрібно бути толерантним?
  • ¾Сьогодні і темою нашого уроку буде толерантність. Наша тема звучить так: Простір толерантності, або вчимося жити поруч. Мисьогодні дізнаємося багато цікавого, поговоримо про різні види толерантності,
  • 3.Перегляд відео «Толерантність як основа сучасного світу»
  • ¾Багато людей говорять про толерантність, що ж це таке. Багато видатних людей давали трактування цьому поняттю. Давайте переглянемо відео в якому розповідається про толерантність і спробуємо запам'ятати і пояснити ці визначення.

ІІ. Основна частина

  • 1.Асоціативний кущ
  • ¾Отже ви так багато почули, давайте ж зазначимо на пелюстках нашої квіточки. Що ж таке толерантність для вас?
  • ¾Дітям пропонується слово «толерантність» , вони повинні підібрати до нього слова (творити добро, бути милосердним, пробачати, співпрацювати, сприймати іншого таким як він, співчувати, поважати права іншого)
  • 2.Гра «Якщо ….то»
  • ¾Давайте зараз ми подивимося наскільки ви толерантні люди, пограємось в гру, я кажу ситуацію а ви маєте продовжити наприклад: Якщо мені доведеться спілкуватися з людиною у візку, то я …ставитимуся до неї як до рівної собі особистості. Тепер ваша черга.
  • ¾Якщо мені нагрубили в автобусі то я….
  • ¾Якщо мені наступили на ногу то я…
  • ¾Якщо я випадково штовхнув людину
  • ¾Якщо учень неспокійно сидить на уроці, то я…
  • ¾Якщо мені зробили зауваження мої однолітки в неурочний час то я…
  • ¾Тось у класі постійно намагається робити іншим зауваження, то я
  • 3.Вправа "Як допомогти хлопчику"
  • ¾Дитячі ігри" (на ігровий майданчик до дітей, що граютьсям'ячем під'їхав хлопчик в інвалідному візку зі своїм м'ячем).
  • ¾Обговорюємо з дітьми побачене на картинці. Як можна допомогти всім у даній ситуації. Завдання: підібрати спільні ігри, в які змогли б гратися усі діти разом ( різноманітні словесні ігри, ігри з м'ячем - "Влучи в ціль", "Штандер" тощо).
  • 4.Виготовлення полота чуйності та доброти під назвою «Тепло наших долонь»
  • ¾(На дошці закріплено полотно на якому написано «Тепло наших долонь».)
  • ¾Покладіть праву долоньку на своє серце. Про що воно вам говорить? Давайте подаруємо наше любляче серце тим, хто цього потребує!
  • ¾Для цього кожен з вас отримав ось так серце на ньому він напише своє побажання усім таким діткам, свої пропозиції та побажання до них.
  • ¾Потім усі серця із побажаннями наклеюються на відбитки ваших долоньок.
  • ¾Отже всі пишуть перший кладе відбиток рути інший готується, хтось миє руки а всі інші пишуть побажання
  • ¾У нас вийшов чудовий прапор чуйності вашого класу. Він залишиться вам на згадку про цей чудовий день.

ІІІ. Підсумок

  • 1.Перегляд мультфільму
  • ¾Ми з вами зробили ось такий чудовий прапор. А зараз давайте подивимося до яких наслідків може призвести впертість та небажання поступитися.
  • 2.Висновок
  • ¾Наше заняття закінчується. Подаруйте посмішку один одному і не забувайте дарувати тим, хто її особливо потребує. А завершити заняття я хочу такими віршованими рядками:

Кажімо більше ніжних слів

Знайомим, друзям і коханим.

Нехай комусь тепліше стане

Від зливи наших почуттів,

Нехай тих слів солодкий мед

Чиюсь гірку загоїть рану

(Чи перший біль, чи то останній, -

Коли б то знали наперед).

Кажімо більше ніжних слів,

Комусь всміхаймось ненароком,

То не життя людське жорстоке,

Жорстокі в нас слова черстві...

Кажімо більше ніжних слів!

Всім дякую за увагу.



Перегляд файлу

Староста С. В.   ПО-41

Тема. Простір толерантності або вчимося жити поруч

Мета. Ознайомити учнів із поняттям «толерантність»; формувати ціннісні відношення дитини до самого себе та до інших людей; формувати уявлення про різновиди толерантності, готовності розуміти, приймати, спілкуватися з іншими людьми, взаємодіяти з ними на основі співпорозуміння, доброзичливості; виховувати співчутливість, чуйність.

Обладнання: мультимедійна дошка, полотно для прапору, кольоровий папір, фарби, аркуші паперу для тестів,

Місце проведення – кабінет ГПД

Хід заняття

І. Організація учнів

  1. Вступна бесіда
  • Послухайте такі рядочки. «Любов починається з любові, якщо я хочу, щоб мене любили я починаю любити першим»  
  • Як ви розумієте ці рядочки?
  • Який ще є вислів на цю тему? (стався до інших так, як хочеш щоб ставилися до тебе).
  1. Тест «Чи різні ми?»
  • Отже, перед вами п'ять фігур: коло, квадрат, трикутник, зигзаг, прямокутник.
    • Подивіться на них уважно і виберіть для себе ту фігуру, яка вам найбільше подобається, намалюйте її у себе на листочках. Не страшно, якщо фігури вийдуть не зовсім такими, як у мене, адже ми всі різні, і малюнки наші теж можуть бути не схожі.
  • А тепер підніміть руку ті, хто вибрав коло - доброзичливі і товариські, чутливі і довірливі;
  • Хто вибрав квадрат - організовані, наполегливі і тверді в рішеннях, працьовиті;
  • Хто вибрав трикутник - лідери, нетерплячі і схильні до ризику;
  • Хто вибрав зиг-заг - творчі натури, мрійливі й безпосередні, мінливі в настрої та поведінці;
  • Хто вибрав прямокутник - невпевнені в собі, у своєму виборі, поки ще не визначилися у житті.
  • От бачите, які ми всі різні і всі живемо на одній планеті.. і тому всім нам треба вміти жити разом, як ви гадаєте, що необхідно робити для того щоб мирно жити разом, спілкуватися?
  • (бути терплячим, розуміючим, добрим)
  • А чи чули ви колись що потрібно бути толерантним?
  • Сьогодні і темою нашого уроку буде толерантність. Наша тема звучить так: Простір толерантності, або вчимося жити поруч. Ми  сьогодні дізнаємося багато цікавого, поговоримо про різні види толерантності,
  1. Перегляд відео «Толерантність як основа сучасного світу»
  • Багато людей говорять про толерантність, що ж це таке. Багато видатних людей давали трактування цьому поняттю. Давайте переглянемо відео в якому розповідається про толерантність і спробуємо запам’ятати і пояснити ці визначення.

ІІ. Основна частина

  1. Асоціативний кущ
  • Отже ви так багато почули, давайте ж зазначимо на пелюстках нашої квіточки. Що ж таке толерантність для вас?
  • Дітям пропонується слово «толерантність» , вони повинні підібрати до нього слова (творити добро, бути милосердним, пробачати, співпрацювати, сприймати іншого таким як він, співчувати, поважати права іншого)
  1. Гра «Якщо ….то»
  • Давайте зараз ми подивимося наскільки ви толерантні люди, пограємось в гру, я кажу ситуацію а ви маєте продовжити наприклад: Якщо мені доведеться спілкуватися з людиною у візку, то я …ставитимуся до неї як до рівної собі особистості. Тепер ваша черга.
  • Якщо мені нагрубили в автобусі то я….
  • Якщо мені наступили на ногу то я…
  • Якщо я випадково штовхнув людину
  • Якщо учень неспокійно сидить на уроці, то я…
  • Якщо мені зробили зауваження мої однолітки в неурочний час то я…
  • Тось у класі постійно намагається робити іншим зауваження, то я
  1. Вправа "Як допомогти хлопчику"
  • Дитячі ігри" (на ігровий майданчик до дітей, що граються  м'ячем під'їхав хлопчик в інвалідному візку зі своїм м'ячем).
  • Обговорюємо з дітьми побачене на картинці. Як можна допомогти всім у даній ситуації. Завдання: підібрати спільні ігри, в які змогли б гратися усі діти разом ( різноманітні словесні ігри, ігри з м'ячем - "Влучи в ціль", "Штандер" тощо).
  1. Виготовлення полота чуйності та доброти під назвою «Тепло наших долонь»
  • (На дошці закріплено полотно на якому написано «Тепло наших долонь».)
  • Покладіть праву долоньку на своє серце. Про що воно вам говорить? Давайте подаруємо наше любляче серце тим, хто цього потребує!
  • Для цього кожен з вас отримав ось так серце на ньому він напише своє побажання усім таким діткам, свої пропозиції та побажання до них.
  • Потім усі серця із побажаннями наклеюються на відбитки ваших долоньок.
  • Отже всі пишуть перший кладе відбиток рути інший готується, хтось миє руки а всі інші пишуть побажання
  • У нас вийшов чудовий прапор чуйності вашого класу. Він залишиться вам на згадку про цей чудовий день.

ІІІ. Підсумок

  1. Перегляд мультфільму
  • Ми з вами зробили ось такий чудовий прапор. А зараз давайте подивимося до яких наслідків може призвести впертість та небажання поступитися.
  1. Висновок
  • Наше заняття закінчується. Подаруйте посмішку один одному і не забувайте дарувати тим, хто її особливо потребує. А завершити заняття я хочу такими віршованими рядками:

Кажімо більше ніжних слів

Знайомим, друзям і коханим.

Нехай комусь тепліше стане

Від зливи наших почуттів,

Нехай тих слів солодкий мед

Чиюсь гірку загоїть рану

(Чи перший біль, чи то останній, -

Коли б то знали наперед).

Кажімо більше ніжних слів,

Комусь всміхаймось ненароком,

То не життя людське жорстоке,

Жорстокі в нас слова черстві...

Кажімо більше ніжних слів!

Всім дякую за увагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата:          03.03.2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

відкритого виховного заходу

проведеного у 2 – А класі

Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст.№10

студенткою групи ПО-41

Старостою Світланою Василівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До проведення допускаю:

класовод:      Байса А. А.______________

docx
Додав(-ла)
Starosta Lana
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
3 листопада 2018
Переглядів
1804
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку