1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Конспект виховного заходу «Свято казки» в 1 класі

Про матеріал
Мета: Розкрити роль казки у розвитку особистості. Розширювати світогляд учнів. Вчити дітей розуміти моральний зміст казки. Розвивати творчі здібності дітей, зв`язне мовлення, поповнювати словниковий запас дітей. Виховувати доброзичливе ставлення один до одного. Виховувати читацькі інтереси.
Перегляд файлу

Виховний захід «Свято казки»

Мета: Розкрити роль казки у розвитку особистості. Розширювати світогляд учнів. Вчити дітей розуміти моральний зміст казки. Розвивати творчі здібності дітей, зв`язне мовлення, поповнювати словниковий запас дітей. Виховувати доброзичливе ставлення один до одного. Виховувати читацькі інтереси.

Обладнання: ілюстрації до казок, костюми, проектор, комп’ютер, магнітофон.

 

Хід заняття:

І . Організація групи

ІІ. Розминка(створення сприятливого психологічного клімату)

А тепер усміхніться один одному й подаруйте чудовий настрій.

  - Я всміхаюсь сонечку!

  - Здрастуй, дороге!

  - Я всміхаюсь квіточці!

  - Хай  вона росте!

 - Я всміхаюсь дощику!

  - Лийся мов з відра!

  - Друзям усміхаюсь!

  - Зичу всім добра!

ІІІ.  Повідомлення теми заходу.

- Добрий день, любі діти!

- Добрий день, любі гості!

- Сьогодні ми зібралися тут, щоб потрапити в гості до казки, зустрітися з улюбленими казковими героями.

ІV. Усвідомлення змісту

Казки – це наші великі і мудрі вчителі, що спочатку виховують, а вже потім розважають. Казки дають перше уявлення про добро і зло, правду і неправду, чесність і справедливість. Читаючи казки, ви стаєте добрішими, мудрішими, сильнішими, милосерднішими.

 

Прислів`я : «Казки маленькі ,а розуму в них багато»

(Як ви розумієте це  прислів`я,  відповіді  дітей)

V. Актуалізація  знань.

 - Виступ дітей.

Українка:

Запрошуємо усіх дітей,

Запрошуємо усіх гостей

На зустріч з казкою

В чудовий день оцей.

Українець:

Увага! Увага!

Вже час розпочинати

Веселе, радісне свято.

Чудових дитячих казок!

VІ. Робота за темою.

Завдання «Кубування»(діти кидають куб і відгадують з якої казки)

З якої казки предмет ?

1. Золоте яйце (Курочка ряба)

2. Пшеничний колосок (Колосок)

3. Тарілка (Лисичка і журавель)

4. Черевичок (Попелюшка)

5. Золотий ключик (Буратіно)

6. Тюльпан (Дюймовочка)

Бачу вправні ви малята.

Дружні, віддані, завзяті.

Час настав нам вирушати у країну казок.

(Звучить мелодія «Веселкова».)

Телеграма

 

 (Листоноша приніс телеграму з завданням.)

  • Скільки звірів помістилося в рукавичці, яку загубив дід? Назвати героїв.

Відповідь. Сім героїв: мишка - шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан - іклан, ведмідь - набрід.

  • Скільки звірів зустрів по дорозі Колобок?

Відповідь. Четверо звірят: зайчик, лисичка - сестричка, вовчик-братик, ведмедик.

  • Скільки героїв-персонажів витягують ріпку?

Відповідь. Шість героїв: дід, баба, внучка, собачка, котик, мишка.

  • Скільки  звірів приліпилося до солом’яного бичка у казці «Солом’яний бичок»?

Відповідь.  Четверо Вовк, ведмідь, заєць, лисиця.

Завдання . «З якої  казки?»

 

 1. «Баба діда за сорочку, внучка бабу за торочку…»( «Ріпка»)

2. «Я не пила , я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку…» («Коза-дереза»)

3. «А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й розбилося.» («Курочка Ряба»)

4. «Уліз ведмідь – семеро стало…» («Рукавичка»)

5. «Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю.»(«Колобок»)

6.  «Котику-братику, несе мене Лиска
По каменю-мосту на своєму хвосту,
Порятуй мене!» («Казка про Котика і Півника»)

7. «Призволяйся, Журавлику, призволяйся, лебедику…»(«Лисичка та Журавель»)

Фізкультхвилинка

У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ним усі звірятка,

Вирушали на зарядку.

Похитали головою,

Раз притупили ногою,

Руки вгору піднесли,

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо.

Та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз,

Раз присіли, піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали.

 

Завдання .«Назвати казки за ілюстраціями до них.» Слайд-шоу

 

Заздалегідь приготовані слайди-ілюстрації до казок. По черзі показують ілюстрації і  виконують завдання:

- Назвати до якої казки належить дана ілюстрація?

Завдання.«З’єднай прислів’я»

  • Книжка вчить, як на світі жити.
  • Хто багато читає, той більше знає.
  • З книгою жити – з добром дружити.

        (Поясніть прислів’я)

Завдання.«Країна загадок».

  • Хто с хвостиком і з вушками?
    В кого лапки з подушками?
    Як ступа, ніхто не чує,
    Тихо, крадучись, полює. «Кіт у чоботях» Ш.Перро)
  • До школи прямує хлопчик дерев’яний.
    Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
    Відома ця книжка тобі, чи не так?
    В пригодах яких побував цей хлопчак? («Золотий ключик» О.Толстой)
  • Має клешні й довгі вуса
    Я і сам його боюся,
    Бо щипає мов гусак.
    Ну а звуть щипаку…           (Рак «Зайчикова хатка»)
  • Хоч у нього й шуба є,
    Та як холод настає
    Він не їсть тоді, не п’є
    А у лігво спать лягає. (Ведмідь)
  • Маленьке, сіреньке,
    Бідинаробило:
    Щосьбіле, кругленьке,
    Хвостиком розбило.
    Сумує і плаче бабуся,
    Дідусьвитираєсльозу,
    А курочка кудкудаче:
    «Я вам золотезнесу.»(Курочка Ряба)
  • Хто кругленький і смачненький,
    Ізвіконцяскік та скік.
    Втіквідбаби та віддіда
    До лисички на язик?(Колобок)
  • На городі, що за черга
    Дід і баба тут стоїть.
    Тягнуть щось перед собою
    І не витягнуть ніяк. (Ріпка)

Завдання . Інсценізація казки «Ріпка» (Стара казка на новий лад)

Казка „Ріпка"

Автор. Посадив на городі  дід ріпку. Виросла ріпка велика-превелика. Настала холодна осінь, а ріпка проситься:

Ріпка. - Ой, дідусю білобровий,
Занеси мене в комору.

Автор.Став дід ріпку із землі тягти. Тягне-потягне, витягти не може.
Покликав він на поміч бабусю.

Дід: - Ей, бабусю, не сиди.
Ріпку  вирвати допоможи.

Автор.Тягнуть-потягнуть, витягти не можуть.
Кличе бабуся свою внучку.

Баба: -Внученько, рідненька,
Допоможи нам з ріпкою справитись, серденько.

Автор.Тягнуть знову, а ріпка міцно в землі сидить.
Кличе внучка свою собачку Жучку:

Внучка:- Жучко, де ти, приєднайся.
Ріпкувирвати постараймося!

Автор.І знову витягнуть не можуть.
Кличе Жучка Кицю:

Жучка:- Кицю, люба, веселенька.
Злазь зі припічка тепленького.
Рукавички одягли.
Ріпкувирватипоможи.

Автор.Тягнуть руками, спираються ногами, промучалися весь день, а ріпка сидить, як пень.

Киця. Що ж, прийдеться кликати мишку Сіроманку, нашу вихованку.
З'являється Мишка.

Мишка:Щоб справитись з ріпкою скоренько
Давайте зробимо вправи гарненько
Будемо гантелі піднімати
Та м'язи міцні качати.
Раз і два і,
Вліво, вправо
Вийде діло в нас на славу.
Ще раз разом усі.
Стали, потягнули!
Витягли ріпку!
Автор. Ось і казці кінець, а хто слухав молодець.

А зараз ми побачимо ,чи уважно ви дивились казку?

Вправа «Фантастичні  гіпотези»

-Щоб було ,якби Киця не позвала мишку?

-Вона б ріпку  не витягла

-А чому?

-Тому ,що не хватило сили.

Вправа «Придумані  історії»

-Якби у нас був сьомий герой:наприклад : кріт?

- Щоб було ?

- Де живе?

- В землі?

-Він би підкопав і не треба було тягти ріпку

Виставка книжок «Українські народні казки»

VІІ. Підсумок заняття

Казка – це чарівний світ, мудрості криниця.

Хай живе мільйони літ і не замутиться.

Хай навчає люд завжди, як по правді жити.

Щиру дружбу берегти, рідний край любити.

Українка та Українець:

Любі хлопчики і дівчата!

Закінчилось наше свято!

Ми вам хочем побажати

Казок багато прочитати!

Рефлексія (намалюємо настрій).

docx
Додано
21 січня 2019
Переглядів
972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку