Конспект вступного заняття з англійської мови для дітей дошкільного віку на тему «Хижі тварини» Левенець Н.П., керівника гуртка «Англійська мова»

Про матеріал

Конспект заняття з англійської мови для дітей дошкільного віку на тему «Хижі тварини» Левенець Н.П., керівника гуртка «Англійська мова» школи ранньої творчої орієнтації» Малюк» Сумського Палацу дітей та юнацтва. У конспекті розкрита методика роботи з дітьми дошкільного віку з використанням наочності, ігрових методик.

Перегляд файлу

Левенець Н.П.,

 керівник гуртка

«Англійська мова» школи

ранньої творчої орієнтації «Малюк»

 

 

Тема: Хижі тварини.

Мета: розвивати пам′ять, увагу, уяву, творчі здібності; сформувати навики використання нових лексичних одиниць з теми, активізувати знання з теми «Геометричні фігури»; виховувати повагу один до одного.

Тип заняття: вступне.

Обладнання: м′яка іграшка, картки із зображенням хижих тварин, іграшковий мікрофон.

План заняття

  1.                Організаційний момент. Привітання. Оголошення теми та мети заняття. Фонетична зарядка.
  2.             Основна частина.
    1.               Поняття «хижа тварина».
    2.               Гра «Що зникло?».
    3.               Фізкультхвилинка. Гра «Покажи фігуру».
    4.               Гра (з мікрофоном) «Слон».
    5.               Гра «Пантоміма».
  3.          Підведення підсумків.

Хід заняття

  1.                Організаційний момент.

Привітання.

П.: I am glad to see you. Good afternoon.

Д.: Good afternoon. We are glad to see you too.

П.: Let’s meet and greet Lion.

Д.: Hello Lion.

П.: Let’s greet each other with Lion.

Діти сидять на стільцях вітають один одного і, передаючи м′яку іграшку, запитують як справи у сусіда.

Д. (по колу): Hello. – Hello. How are you? – I am fine/OK/so-so/bad/super.

Оголошення теми та мети заняття.

Фонетична зарядка.

Педагог пропонує дітям потренувати свої язички і згадати деякі англійські звуки.

П.: Let’s train our tongues and remember some English sounds.

Педагог називає звук і нагадує дітям особливості його вимови, діти за ним повторюють звук. Потім педагог пропонує дітям назвати англійські слова, в яких присутній цей звук.

П.: [l] – (дзвінкий приголосний) помістіть кінчик язика на горбки неба за верхніми зубами і промовте звук.

Д. (очікувані відповіді дітей): [l] – lion, blue, look.

П.: [n] – (дзвінкий приголосний) кінчик язика розташовується на горбках неба за верхніми зубами.

Д. (очікувані відповіді дітей): [n] – no, nose, one.

П.: [m] – (дзвінкий приголосний) губи щільно зімкнуті і звук іде через ніс.

Д. (очікувані відповіді дітей): [m] – mouse, summer, lemon.

  1.             Основна частина.
  1.               Поняття «хижа тварина».

Педагог знайомить дітей з новим поняттям «хижа тварина» і лексичними одиницями з теми «Хижі тварини». Він показує дітям картинку із зображенням хижої тварини, просить назвати її по-українські, а потім сам називає її по-англійські і звертає увагу на деякі з них, які мають схожі назви як по-українські, так і по-англійські, а потім просить дітей повторити назву тварини, використовуючи граматичну структуру «Це …».

П.: a monkey.

Д.: It is a monkey.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Гра «Що зникло?».

Мета: розвивати пам′ять, увагу; формувати фонетичні навики.

Обладнання: дошка, картки із зображенням хижих тварин.

Педагог просить дітей закрити очі, а сам в цей час ховає деякі картки. Потім діти відкривають очі і відповідають на питання: «Що зникло?». Гра повторюється 3 рази. Педагог, ховаючи картки, може змінювати розташування інших.

П.: What is missing?

Д. (очікувані відповіді дітей): It is a monkey/a lion/a giraffe.

  1.               Фізкультхвилинка. Гра «Покажи фігуру».

Мета: розвивати увагу та уяву, активізувати лексичні одиниці з теми «Геометричні фігури».

Педагог просить дітей стати у коло, слухати його команди і виконувати те, що він просить.

П.: Stand up please. Listen to my commands and do it. Show me a circle/a triangle/a square/a rectangle/an oval.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a rectangle

a triangle

a square

an oval

 

  1.               Гра (з мікрофоном): «Слон».

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои результаты сканирования\2013-07 (Лип)\сканирование0001.jpgПедагог вивішує на дошку картку із зображенням слона, що складений із геометричних фігур. Спочатку діти відповідають на питання «Хто це?». Потім педагог звертає увагу на те, як зображений слон, дає дітям іграшковий мікрофон і просить, сидячи на стільцях, відповісти на питання «Яку фігури ти бачиш на малюнку?».

П.: Look at the picture and tell me: “What is it?”

Д. (очікувана відповідь дітей): It is an elephant.

П.: What figure do you see in this picture?

Д. (очікувана відповідь дітей): I see a big/small circle (an oval, a rectangle).

  1.               Гра «Пантоміма».

Мета: розвивати уяву та творчі здібності.

Педагог пропонує дітям показати пантоміму на будь-яку хижу тварину, але спочатку демонструє їм, як це можна зробити. Потім діти самостійно обирають будь-яку хижу тварину, демонструють її і показують доки інший не назве англійською мовою тварину, яку він показує.

  1.        Підведення підсумків.

Педагог нагадує дітям основні моменти заняття і дякує за роботу.

П.: The class is over. Good bye.

Д. (очікувані відповіді дітей): Good bye.

 

docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
1572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку