Конспект з економічного виховання " Зламана іграшка"

Про матеріал
вчити дітей правильно поводитися з іграшками, використовуючи їх за призначенням; підводити дітей до розуміння необхідності проводити дрібний ремонт іграшок дотримуючись техніки безпеки; вправляти дітей у відмінюванні іменників у родовому відмінку; розвивати пам’ять, мислення, увагу, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців, виховувати бережливе ставлення до власних іграшок, так і до іграшок дитсадка, звичку до порядку.
Перегляд файлу

                           

 

 

 

 

 

                         КОНСПЕКТ КОМПЛЕКСНОГО ЗАНЯТТЯ

                               З ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ

                                                  НА ТЕМУ:

                « ЗЛАМАНА ІГРАШКА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             

 

 

 

 

                                                                                    


ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ: вчити дітей правильно поводитися з іграшками, використовуючи їх за призначенням; підводити дітей до розуміння необхідності проводити дрібний ремонт іграшок дотримуючись техніки безпеки; вправляти дітей у відмінюванні іменників у родовому відмінку; розвивати пам’ять, мислення, увагу, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців, виховувати бережливе ставлення до власних іграшок, так і до іграшок дитсадка, звичку до порядку.

Словник: молоток, ремонтувати, голка, нитка, вата.

Матеріал: зламані іграшки, інструменти для ремонтування іграшок: клей, молоток, голка з ниткою, вата, Гномик.

                                           Хід заняття

Вихователь: Добрий день, малята! До нас сьогодні завітали гості, давайте з ними привітаємось. (Добрий день!)

                              Запрошую я вас, малята,

                              З мешканцями іграшкової країни пограти

                              Подорожувати ми підемо,

                              Гарні іграшки знайдемо.

                              Вони на гру чекають,

                              На вас, діти, поглядають.

(Стук у двері . З’являється з-за ширми Гномик з посилкою).

Гномик: Доброго дня, малята. (сумно)

Вих.: Доброго дня, Гномику. Діти, подивіться  до нас в гості завітав Гномик-економик. Він бережливо відноситься до іграшок та книжок. Але подивіться він чомусь сумний.

-Гномику, чому ти такий сумний?

Гн.: Мені надійшла посилка від хлопчика Іванка і я не знаю, що мені з нею робити.

Вих.: Давайте поглянемо, що в ній. Ой, а в ній записка: « Любий Гномик! Пише тобі хлопчик Іванко. В мене трапилася біда. Це мої улюблені іграшки та вони зламані. Що ж мені робити? Допоможіть!»

Гн. Діти ,подумайте, що робити з цими поламаними іграшками:

    1. Можливо викинути всі ці поламані іграшки?

    2. Чи може віддати їх вам і ви будете ними гратися?

Вих. Діти, чи можна гратися з такими іграшками? Так ними не можна поколотися, поранитися.

Гн. 3. А давайте тоді їх подаруємо вашим друзям?

Вих. Діти, чи можна дарувати поламані іграшки? (ні) Чи сподобається вам, коли хтось подарує вам такі іграшки? (ні)

Гн. 4. Ну тоді треба попросити маму й тата купити нові, схожі на зламані?

Вих. А що робити коли у батьків не має коштів? (відповіді дітей)

Гн. Я знаю! Я знаю! Треба їх полікувати.

Вих. Добре, але для цього потрібно організувати іграшкову лікарню і разом з лікарем полікувати зламані іграшки. Лікарем тут буду я, а ви мені будете допомагати та будете моїми помічниками.

 (вихователь виставляє аптечку з інструментами, одягає білий халат, розглядають інструменти та починають роботу).

Вих. Діти, давайте з вами подивимося, які ж тут зламані іграшки.

Гн. А я подивлюся як ви будете їх лікувати.

               (ремонтуємо машинку, ляльку).

Вих.  Щось ми трішки втомилися, давайте разом відпочинемо.

Пальчикова гімнастика.

                                     На полиці дружно вряд

                                     Різні іграшки сидять:

                                     Два ведмедя і машина,

                                     І веселий Буратіно.

                                     Котик є, що любить кашу.

                                     І звичайно лялька Маша.

Вих. Ось ми з вами і відпочили , а зараз продовжимо лікувати іграшки. Малята, лікувати іграшки треба тільки з дорослими та спеціальними інструментами.

                  (ремонтуємо великий та малий кубики, зашиваємо зайчика).

Вих. Подивіться, ми разом з вами їх вилікували, які ж вони тепер гарні, але вже час складати іграшки до посилки. А на дні коробки лежить записка, послухайте що тут написано: « Дякую усім, дозволяю вам погратися».

Гн. Діти, ну що пограєте з іграшками? (так)

Вих. Добре, тоді будемо грати та відгадувати яка іграшка сховалась. Гномику, ти пограєш з нами? Тільки будемо грати бережно, щоб вони не зламалися.

Дид.гра. « Чого не стало».

                 Очі закривай, іграшки всі пригадай,

                 Очі відкривай, що заховалось відгадай.

Гн. Скажіть, діти, чи сподобалось вам гратися з вилікуваними іграшками?

Вих. Ми з вами усі молодці, тепер складемо іграшки до посилки та віддамо її Гномику, щоб він відправив її Іванкові.

Гн. Дякую вам, малята. До побачення!

Вих. Ми зробили добру справу та допомогли хлопчику. Тепер давайте пригадаємо, що не можна робити з іграшками? (відповіді дітей закріплюємо правила)

    Я думаю, що ви запам’ятали як треба поводитися з іграшками і будете берегти їх вдома та в дитячому садку.

 

 

        

 

 

 

 

          


Вихователь : Пугач Н.О.

docx
Додав(-ла)
Пугач Наталія
Додано
16 березня 2021
Переглядів
1262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку