Конспект з ЛФК для учнів 5 класу.

Про матеріал
Конспект з ЛФК для дітей 5 класів з порушенням інтелектуального розвитку.
Перегляд файлу

                           Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 31 

                                   

                                  Вчитель фізичної культури Суха. Л.С

План-конспект уроку з лікувальної фізкультури  для учня   5  класу.

Завдання:

  1. Вчити учня  правильному диханню під час занять по коловому уроку.
  2. Сприяти зміцненню здоров’я, формуванню правильної постави, відновлення моторики рук та коригуючі вправи для стопи.
     

Корекційні завдання: розвиток координації рухів, сили м’язів рук; розвиток дрібної мускулатури рук, концентрація уваги, профілактика і корекція плоскостопості, медитація та розслаблення. Створення позитивної емоційної атмосфери на занятті.

Місце проведення: спортивний зал.

Тип уроку: комбінований, коловий.

Метод проведення: фронтальний, потоковий, ігровий.

Інвентар: гімнастична лава, канат, мішечки з піском, ортопедичні м’ячі, картки з

завданням, масажор для ніг, масажна   доріжка, прапорці, музичний центр.

 

                                             Зміст уроку

Дозування

Організаційно -методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА.

Замір ЧСС.

Вправи на збільшення вентиляції легенів.

Організовуючі вправи: шикування, повороти.

Вправи на формування правильної постави .

Ходьба, різновиди ходьби .по гімнастичній лаві. (1 етап)

Повільний біг (оббігти лавочку)

Вправи на відновлення дихання.

Учень сідає на лавочку та виконую вправу на моторику рук.

10 хвилин

30 с.

1 хв.

1,30 хв.

1 хв.

2 хв.

2 хв.

30 с.

1 хв.

30 с.

Фронтальний метод проведення.

 

Слідкувати за поставою і диханням.

 

Виконувати разом з дихальними вправами.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

        Вправи з розвитку дрібної мускулатури рук:

  1. Самомасаж кисті і пальців рук.
  2. Почергове та одночасне згинання пальців.
  3. Відведення та зведення пальців одночасно на двох руках, на одній руці з контролем зору і без нього.
  4. Почергове протиставлення пальців правої та лівої руки.
  5. Колові рухи кистями зі стисканням та розтисканням пальців.

Комплекс вправ ранкової гімнастики.

1.  В.п. – стiйка: ноги нарiзно. Коловi рухи руками: 4 рази вперед i 4 – назад.

2. В.п. – о.с.  пальцi рук переплетенi за спиною. 1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих); 3–4 – в.п. (видих).

3. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки в сторони. Повороти тулуба вправо–влiво.

4. В. п. – стiйка: ноги нарiзно. Почерговi нахили в сторони по одному разу. Нахил улiво: лiва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається влiво. Нахил вправо: права рука за спиною рухається влiво, лiва рука над головою рухається вправо.

5. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки внизу. Нахили вперед та назад.    Нахил назад: руки вiдвести в сторони–вверх–назад, подивитися вверх.

6. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати коловi рухи, не торкаючись пiдлоги, вправо та влiво.

7. В. п. – о.с. 1 – упор присiвши; 2 – упор лежачи; 3 – упор присiвши; 4 – о.с.

Стрибки з просуванням вперед до канату (2 етап) Проходження по канату руки в сторони. Балансування.

Кидки м’я ча в гору, хлопки (1,2,3) та зловити  м’я ч.(3 етап)

(4 етап) Проходження коригуючій  дрожки для стоп .  Учень босоніж іде по доріжці та масаж стопи на тренажері.

 

(5 етап ) Ходьба  по гімнастичній лаві з переступанням предметів. (Вправа на вестибулярний апарат)

(6етап) Стрибки на м’я чу з балансуванням.

 

 

 (7 етап) Вправи на рівновагу: ходьба по гімнастичній лаві з переступанням через предмети; пересування приставним кроком ліворуч і праворуч; повороти на 45º  з різним положенням рук.

 

Вправи на відновлення дихання та релаксація.  Учень лягає на мат виконує розслаблюючі вправи та вправи на релаксацію під музичний супровід.

 

Гра «До своїх прапорців».   Гравці утворюють два кола. У центрі кожного кола стоїть гравець із кольоровим прапорцем.    За першим сигналом усі, крім гравців з прапорцями, розбігаються по майданчику.  За другим сигналом усі гравці зупиняються й заплющують очі, гравці з прапорцями переходять на інші місця.        За третім сигналом гравці розплющують очі, біжать до свого прапорця й збираються навколо нього, взявшись за руки.       Виграє команда, що прибігла першою. При повторенні гри призначають інших гравців, які тримають у центрі кожного кола кольоровий прапорець.

 

 

 

25 хвилин.

 

30′

По 4 рази.

По 4 рази.

 

4 разів.

4 разів.

 

 

 

3-4 разів.

 

 

3-4 разів.

 

 

 

По 4 разів.

 

 

По 4 разів.

 

 

 

 

 

До 6 разів.

 

 

 

 

 

По 3-4 разів.

 

 

 

2 раза

 

2-4 рази.

 

2-3 хв

 

 

 

 

 

2  рази

 

1-2 доріжки

 

 

3-4 хвилин.

 

 

 

3-4 хвилини

 

 

 

 

5хв

 

Учень повинен виконувати пальчикові вправи; самомасаж кисті і пальців рук.

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою і диханням.

 

 

 

 

 

Не вiдриваюти п'ят вiд підлоги.

Дивитись прямо, тулуб не повертати.

 

Намагатися зберiгати рiвновагу. За опору не триматись.

Поступово збiльшуючи амплiтуду рухiв.

Нахил вперед: ноги в колiнах не згинати, пальцi рук тягнуться до підлоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп повільний

 

Потоковий метод проведення.

 

 

 

Слідкувати за  правильною поставою, положенням рук

 

Ігровий метод проведення.

 

Інтенсивність: низька
 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Спокійна ходьба.

Вправи на відновлення дихання:                                                 

1. В.п. – о.с. Пiднятися на пальцях, руки вгору – вдих; повернутися у в.п. – видих.

2.  В.п. – стоячи, руки до плечей. Пiдняти руки вгору – вдих повернутися у в.п. – видих.                                                   Підсумки уроку.

5 хвилин.

 

 

5-6 разів.

 

 

3-4 рази.

 

Замір ЧСС.

 

Слідкувати за поставою і диханням.

 

doc
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку