Конспект заняття для дітей четвертого року життя "Ялинки для зайчиків"

Про матеріал
У поданому конспекті заняття розкриті методи та прийоми закріплення знань дітей про навколишню природу, про елементарні математичні поняття за допомогою елементів ЛЕГО-технології.
Перегляд файлу

Конспект заняття з використанням ЛЕГО-технології для дітей четвертого року життя

Тема. Ялинки для зайчиків.

 

Освітні завдання.

 

Закріпити знання дітей про лісове дерево – ялинку, особливості її зовнішнього вигляду, значення та користь для лісу та його мешканців.

Вправляти дітей у порівнянні груп предметів за кількістю елементів способом прикладання, у порівнянні предметів за величиною, закріпити поняття « великий, менший, найменший», «багато-один», «більше-менше-порівну»,  навчати  просторовим поняттям «внизу, посередині, вгорі».

Формувати вміння дітей будувати ялинку за зразком, з'єднуючи цеглинки відповідно за величиною.

Будувати потяг, підбираючи цеглинки для вагончиків за кольором.

Розвивати зорову орієнтацію, дрібні м'язи рук, увагу, мислення.

Виховувати бажання приходити на допомогу, бережне, дбайливе ставлення до ялинок.

 

Матеріал: конструктори  ЛЕГО, ноутбук, ялинки, зайчики.

 

 

Хід заняття

 

В-ль. – Доброго дня, діти. У мене для вас є новина. Мені прийшло відеоповідомлення. Давайте разом його переглянемо.

(Перегляд на ноутбуці інсценівки до вірша О.Олеся «Ялинка»)

- Діти, що зробив хлопчик? (Зрубав ялинку)

- Що зробив зайчик?

- Для чого зайчику ялинка?

- Кому ще потрібна ялинка?

- Чи правильно зробив хлопчик?

В-ль. – Діти, нам треба поспішати до лісу, допомогти зайчикам та рятувати ялинки.

- На чому можна дістатися до лісу? (Варіанти відповідей)

- Пропоную потягом. Зараз ми збудуємо потяг з конструктора ЛЕГО та й вирушимо в дорогу.

(Діти будують вагончики потяга – накладають та з'єднують червоні цеглинки з червоними, жовті з жовтими і т.д., ставлячи їх одна на одну.)

- Потяг готовий, можна вирушати.

- Ось ми дісталися до лісу, а й справді ялинок залишилося дуже мало. Скільки ялинок? (1), а зайчиків скільки? (багато)

- Для чого в лісі потрібні ялинки? (Розповідь-доповнення вихователя)

- Чи зможуть усі  зайчики сховатись під однією ялинкою?

- А від кого зайчикам потрібно ховатися?

- Як же нам допомогти зайчикам? Де взяти ялинки?

- Пропоную їх збудувати. З чого ми все будуємо? Так, з конструктора ЛЕГО.

 Давайте розглянемо ялинку. Що в неї є? (Стовбур, гілки). А на гілках?

- Якого кольору стовбур, гілки?

(Фізкультхвилинка «Ми – ялинки»)

- Наші ялинки ми збудуємо з цеглинок конструктора. Ось так. (Розгляд зразка)

- Якого кольору цеглинки у моєї ялинки?

- Чи однакової величини цеглинки?

- Внизу – велика цеглинка, посередині – менша, вгорі – найменша.

- Де велика цеглинка? Де маленька?

- Подивіться, як будувати ялинку. Спочатку кладемо велику цеглинку, на серелину великої кладемо меншу, притискуємо, а на середину меншої кладемо найменшу.

- Зараз покажіть мені велику цеглинку, а тепер саму маленьку. (Запитую дітей)

- Добре, тепер приступайте до роботи.

- Які гарні ялинки ви зробили. Скільки тепер ялинок? А зайчиків? Тепер вистачить зайчикам ялинок? Зараз перевіримо.

Візьміть по одному зайчику та посадіть під свою ялинку. Всі зайчики сидять під ялинками?

- Ні, одному не вистачило. Так. чого більше-ялинок чи зайчиків? На скільки? А чого менше? На скільки? Що ж зробити, щоб ялинок та зайчиків стало порівну? (Збудувати зайчику ялинку)

- Добре, я збудую, а ви пограйтеся своїми ялинками та зайчиками.(Обігрування)

- Діти, здається, наші зайчики стомилися, хочуть поспати під ялинками. А нам час вирушати додому. Прощайтеся з зайчиками.

(Потягом їдемо додому)

-  Діти, де ми були? Кого бачили? Що робили?

- Тепер ви знаєте, що ялинки рубати не можна, бо вони дуже потрібні зайчикам  та іншим тваринам.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 травня 2020
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку