ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ: « КОСІВСЬКА ІГРАШКА »

Про матеріал
Розвивати цікавість, логічне мислення, загальну та дрібну моторику, вчити викладати і наклеювати візерунок на формі за мотивами української кераміки (Косівський розпис); розташовувати елементи візерунка симетрично в певній послідовності. Розвивати окомір, чуття ритму і симетрії. Виховувати інтерес до української кераміки, повагу до праці гончарів. Закріпити вміння користуватись клеєм, серветкою.
Перегляд файлу

 

 

 

ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ:

« КОСІВСЬКА ІГРАШКА »

 

 

 

Картинки по запросу косівська іграшка фото

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь

Щербина Ю. В.

 

Слов’янськ, 2018

 

 

  Завдання: розвивати цікавість, логічне мислення, загальну та дрібну моторику, вчити викладати і наклеювати візерунок на формі за мотивами української кераміки (Косівський розпис); розташовувати елементи візерунка симетрично в певній послідовності. Розвивати окомір, чуття ритму і симетрії. Виховувати інтерес до української кераміки, повагу до праці гончарів. Закріпити вміння користуватись клеєм, серветкою.

 Матеріал: зразки іграшок, шаблони з жовтим тлом; готові вирізані візерунки зеленого та коричневого кольорів, клей, пензлі, серветки, підставки.

Попередня робота: розгляд керамічних виробів, візерунків на них, заняття з ліплення та малювання.

Хід заняття

( Діти сидять на килимі ).

Вихователь: Сьогодні я вас  запрошую до ще  одного творчого села – Косів. Тут живуть майстри-гончарі, які роблять багато різного керамічного посуду та іграшок. Гончарі – це люди, які з глини й води, за допомогою своїх умілих  рук  створюють справжні шедеври ( посуд, іграшки ). Подивіться, які різноманітні речі вони роблять. Назвіть посуд, який ви знаєте, іграшки, які ви впізнали. ( Відповіді дітей )  Подивіться, діти, які гарні іграшки. Ці іграшки зробили наші косовські майстри кераміки. Називаються вони декоративними, бо прикрашені гарними візерунками. Використовують їх для прикрашання приміщення. Які гарні, яскраві квіти, листочки, крапки, лінії – це елементи візерунка. Щоб візерунок був красивішим, елементи мають бути різними. Розглянемо ось цю керамічну тарілочку. Запитання до дітей:

– Де розташований візерунок?

– З яких елементів він складається?

– Якого кольору пелюстки квітки, листя?

- Сьогодні я вам пропоную прикрасити одну з іграшок – телятко. Ви теж будете маленькими умільцями і прикрасите візерунком кожний свою іграшку. Але спочатку потрібно розім’яти наші пальчики.

Пальчикова гімнастика « Ми іграшки прикрашали »

Сувеніри щоб зробити,

( ритмічне стискання і роз тискання кулачків )

Треба пальчики зігріти.

Ми іграшку прикрасимо,

( малювання візерунка в повітрі )

І будемо нею гратися.

( плескання в долоні )

- Займайте свої місця, а я вам покажу та розкажу, як прикрасила свою іграшку я. ( Вихователь показує та пояснює прийоми роботи. Самостійна робота дітей під музичний супровід. )

Викладіть свої візерунки на іграшках. Спочатку шукаємо середину і ставимо кружечок. Потім розміщуємо листочки: спочатку зліва, потім справа. Виклали? А тепер можете наклеювати. Старайтесь працювати охайно, щоб вийшло як у справжніх майстрів. Найгарніші іграшки подаруємо нашому музею.

C:\Users\Маслюк\Desktop\Любимая ТЁЩА\работа сад\20180126_090934.jpgC:\Users\Маслюк\Desktop\Любимая ТЁЩА\работа сад\20180126_091810.jpg

   

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Маслюк\Desktop\Любимая ТЁЩА\работа сад\20180126_093354.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

-А тепер ми влаштуємо справжню виставку ваших робіт.

 

C:\Users\Маслюк\Desktop\Любимая ТЁЩА\работа сад\20180126_093510.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 травня 2020
Переглядів
2662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку