Використання ігрових методів на занятті з англійської мови для дітей дошкільного віку.
Методична розробка заняття
Місце проведення: КПНЗ «ПДЮТ Центрально-Міського району» КМР
Вік вихованців, рівень та рік навчання: 5-6 років, початковий рівень, другий рік навчання.
Кількість вихованців: 12 осіб.
Тривалість: 25 хв.
Керівник: Дзюбан М.А.
Тип заняття: закріплення отриманних знань, вмінь, навичок.
Тема: «Animals»
Мета: повторення і закріплення раніше пройденого матеріалу по темі «Команди», закріплення лексики по темі «Тварини».
Завдання:
- активізація вивченого лексичного матеріалу з теми;
- формування комунікативної поведінки;
- розвивати фонематичний слух;
- розвивати пам’ять та увагу;
- розвивати навички вимови і артикуляції.
- виховувати у гуртківців увагу та інтерес до предмету;
Обладнання: ТСО: ноутбук, магнітофон; ДО: картки із зображеннями тварин (a dog, a frog, a bear, a hare, a cock, a pig), іграшка плюшевий ведмедик Тедді, диск «Казочки про язичок».
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Пісня: “Hello! How are you?“;
- Введення звуків [f], [b], [p];
2. Основна частина.
2.1. Актуалізація опорних знань;
2.2. Повідомлення теми та мети заняття.
2.3. Теоретична інформація. Повторення домашнього завдання.
2.4. Практична діяльність
- Пісня-зарядка “Clap! Clap!”
- Вправа “Commands”
3. Заключна частина.
Хід заняття:
І. Організаційна частина.
Good evening!
Good evening!
Good evening to you!
Good evening!
Good evening!
I'm glad to see you!
Q→A T. ↔ Ch.1, Ch.2, Ch.3, etc.
T.: How are you?
Ch.: I’m fine/good/Ok/happy, etc.
T.: Well done! Now, let’s sing together! (Співаємо пісню “Hello! How are you?“)
Hello! How are you?
Hello! How are you?
I’m hungry! I’m tired!
I’m cold! I’m sad!
Hello! How are you?
Hello! How are you?
I’m happy! I’m great!
I’m good! I’m Ok!
Hello! How are you?
Hello! How are you?
T.: Good for you!
2. Введення звуків [f], [b], [p] (Дод.1).
Розвиваємо навички вимови і артикуляції.
T.: Дітки, чуєте? Englishsounds знову тут. Вихованці слухають казку про язичок, повторюють звуки за диктором, потім ще раз промовляють звуки з педагогом.
ІІ. Основна частина.
1. Теоретична інформація. Повідомлення теми та мети заняття.
Повторення домашнього завдання у ігровій формі «Тедді в гостях». Розвиток навичок вимови, аудіювання, розвиток уваги. Л.о.: a dog, a frog, a bear, a hare, a cock, a pig.
Q→A T. ↔ Ch.1, Ch.2, Ch.3, etc.
T.: Who’s this?
Ch.: It’s a Teddy!
T.: Well done! What’s this? Listen and repeat after me!
Ch.: It’s a dog, a frog, a bear, a hare, a cock, a pig.
2. Практична діяльність
Т.: Ну що дітки, вам сподобався наш гість? А ви знаєте що не всі ведмеді живуть вдома? Де живуть ведмеді?
Ch: У лісі.
T: Children, let's go the forest! А давайте ми з вами зробимо прогулянку в ліс. І подивимося, хто ще живе в лісі. Педагог показує картинки із зображеннями диких тварин і називає їх англійською мовою. Потім разом вихованці називають тварин.
Т.: Дітки, ви молодці! А наш Тедді дуже любить танцювати та співати, давайте разом покажемо йому яку ми звами знаємо пісеньку-зарядку! Вихованці з педагогом встають у коло та співають пісню-руханку:
Clap, clap, clap your hands,
Clap your hands together.
Stamp, stamp, stamp your feet,
Stamp your feet together.
Touch, touch, touch your ears,
Touch your ears together,
Touch, touch, touch your cheeks,
Touch your cheeks together.
Shake, shake, shake your hands,
Shake your hands together,
Smile, smile at your friends,
Let us smile together.
Т.: Ну що вам сподобалося співати та танцювати з нашим ведмедиком? Тоді давайте пограємося разом та виконаємо цікаву вправу!
Вихованці слухають назви тварин (a bear, a hare, a dog, a frog, a cock, a pig). Педагог показує картинку із зображенням тварини і дає команду дітям: go as a bear, run as a dog, jump as a frog, swim as a frog, hop as a hare, fly as a cock.
ІІІ. Заключна частина. Підведення підсумків.
T.: Well-done, kids. Дітки, ви молодці допомогли нашому Тедді та виконали всі вправи. Він дуже вам вдячний, але наше заняття підходить до кінця.
Т.: Now, children, our lesson is over, come up, please!
Т.: One, two, three, four, five! Nov it’s time to say GoodBye!
Ch.: GoodBye!
T.: See you tomorrow!
Додатки:
Дод.1
[f] |
[b] |
[p] |