Конспект заняття для дітей ІІ-молодшої групи "Пізнай себе"

Про матеріал
Ознайомлення дітей із назвами частин тіла людини – тулуб, руки, ноги, пальці, голова і всі органи, які на ній розміщені – з призначенням частин тіла (руки потрібні, щоб умити личко, брати ложку, малювати; ноги для того, щоб переміщатись; очі, щоб дивитись і бачити; носик, щоб відчувати запахи, вдихати повітря; вчити дітей берегти очі, вуха й інші органи від травм, дотримуватися особистої гігієни, щоб бути здоровими.)
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей ІІ-молодшої групи

«Пізнай себе»

 

Мета: ознайомити дітей із назвами частин тіла людини – тулуб, руки, ноги, пальці, голова  і всі органи, які на ній розміщені – з призначенням частин тіла (руки  потрібні, щоб умити личко, брати ложку, малювати; ноги для того, щоб переміщатись; очі, щоб дивитись і бачити; носик, щоб відчувати запахи, вдихати повітря; вчити дітей берегти очі, вуха й інші органи від травм, дотримуватися особистої гігієни, щоб бути здоровими.)

 

Обладнання: коробка у ній: дидактична лялька, записка, мило, гребінець, зубна щітка, дзеркальце; ілюстраційний матеріал-частини тіла та їх призначення.

 

Хід заняття

  •         Добрий день усім! Я дуже рада бачити вас.
  •         Діти для нас була надіслана посилка і сьогодні я її отримала. Надіслали нам її малята ясельної групи.
  •         Давайте подивимось, що в ній?
  •         О записка, зараз ми її прочитаємо. (вихователь читає текст записки)

Добрий день хлопчики і дівчата!

До вас звертаються малята ясельної групи, дуже просимо вашої допомоги! Ми надіслали вам паперову ляльку, якої на жаль нам не вдалося скласти і тепер змушені до вас звернутися .

      Будь ласка поможіть!

З подякою Малята.

 

  •         Що діти, допоможемо малятам? (так, поможемо)
  •         Розглянемо, що ж це за така лялька? (викладаємо усі деталі, діти називають: голова, ноги, руки).
  •         А тепер нам потрібно всі деталі впорядкувати.
  •         Найперше поставимо тулуб. Покажіть діти, де у вас тулуб.
  •         На чому тримається наш тулуб?

(на ногах)

  •         Прикріпимо ноги . Скільки ніг у кожної людини? (дві).
  •         А для чого нам ніжки?

(діти називають для чого у нас ноги та виконують рухи ногами:

щоб ходити ( ідуть по колу);

стрибати ( стрибають по колу);

стояти ( зупинилися та стоять);

бігти (біжать по колу).

  •         Так, ніжки  нас носять, вони  потрібні нам для переміщення. А ще на наших ніжках є…?(пальчики) Давайте порахуємо їх.(діти рахують).
  •         У всіх є, (вихователь показує руки) що?  (руки)
  •         Скільки  рук є у кожної людини? (дві)
  •         А що ж є на руках?(пальчики). Правильно, також є пальчики!
  •         А для чого нам руки?

(Діти називають, що можна робити руками: тримати ложку, бавитись іграшками,  ще писати, малювати)

  •         Давайте намалюємо в повітрі кружечок.
  •         Молодці. Щоб наші пальчики були умілими їх потрібно  тренувати.

Раз, два, три, чотири, п‘ять –

Вийшли пальці погулять.

Оцей палець – найсильніший,

Він найбільший, найтовстіший.

(розминаємо великий палець)

 Оцей палець нам для того,

 Щоб показувать відоме,

(розминаємо вказівний палець)

 Палець цей середнім зветься,

 Він найдовший, як ведеться.

(розминаємо середній палець) 

А цей палець безіменний,

Вередливий і неслухняний.

(розминаємо безіменний палець)

 А мізинчик, хоч маленький,

 Проте вдатний і спритненький.

(розминаємо мізинчик)

           Раз, два, три, чотири, п’ять –

 Вийшли пальці погулять.

  •         Залишилась у нас… (голова) Як називається частина тіла, яка з`єднює голову і туловище? (шия) Завдяки шиї ми можемо повертати голівку у всі боки, і ми  спробуємо порухати нашими голівками.
  •         Погляньте один на одного і скажіть, чого ще не вистачає ляльці. Щоб вона стала схожою на нас?

(очок, носика, ротика, вушка, волосся)

  •         Для чого у нас волосся? (для краси)
  •         Так, волосся прикрашає людину. Уявіть зараз усіх нас без волосся, якими ми б були?
  •         Ось прикріпимо очі. Нащо нам очі? (щоб дивитися) Заплющіть оченята, що ви бачите?(відповіді дітей) Розплющіть ваші очі і ви побачите все, що вас оточує.
  •         Бережіть свої очі, не грайтесь з гострими предметами, не бігайте на прогулянці з палицями, ви можете впасти і пошкодити палицею очі.
  •         Тепер прийшла черга і…(носика) Навіщо нам носик?(відповіді дітей)
  •         Спробуймо глибоко вдихнути повітря носиком.(діти вдихають повітря носиком і видихають ротиком)
  •         А чим ми видихали повітря? ( ротиком)
  •         Для чого нам ротик? (відповіді дітей)
  •         Хто живе у ротику? (язичок, зуби)
  •         Пам`ятайте дітки, що нічого брудного у ротик не можна брати, що перед їжею потрібно мити руки, не класти гострих предметів у ротик, бо можна поранитись.
  •         Сьогодні ви мене так гарно слухали, а за допомогою якого органу ви мене чуєте? (вушок)
  •         То навіщо нам вушка? (відповіді дітей)
  •         Вушка теж слід берегти: не можна запихати у вухо різні предмети, особливо гострі; в приміщені, де багато людей, не можна голосно розмовляти; у холодну і вітряну погоду обов’язково носити шапку, а то простудите вушка.
  •         Ось і склали ми з вами ляльку-хлопчика. Проте, у нашій надісланій коробці є різні предмети, які ми зараз розглянемо та обговоримо, яке у них призначення. А для малят напишемо листа в якому зазначимо для чого усі ці предмети. (діти розглядають предмети , називають їх, вказують їх призначення. Перелік предметів: мило, зубна щітка, гребінець, люстерко.)
  •         Ви усі сьогодні молодці. Зробили гарну справу, допомогли діткам, поділились своїми знаннями. Тепер малята будуть знати про себе більше і будуть дбати про своє здоров`я та  чистоту свого тіла.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь Суворова Г. М. м. Червоноград

 

docx
Додано
12 серпня
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку