Конспект заняття для дітей молодшої групи "Плаксива Улянка та чарівна хмаринка"

Про матеріал
Сприяти швидкій адаптації дітей до садка, розвитку взаємодії дітей з одноліткам та запобігти закріпленню негативних проявів у поведінці дітей; розвиток дрібної моторики рук, координації; розвиток пам’яті, мислення, уваги.
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей молодшої групи

«Плаксива Улянка та чарівна хмаринка»

 

Мета: запобігання  закріпленню негативних проявів у поведінці дитини; розвиток дрібної моторики рук, координації; розвиток  пам’яті, мислення, уваги; сприяння розвитку взаємодії дитини з однолітками, сприяти швидкій адаптації дитини до садка.

Матеріал: лялька Улянка з начіпленими на сукню за допомогою липучок слізками; макет хмаринки; миска; поливалка з водою; хустинка; вирізані з паралону хмаринки; тарілки (відповідно до кількості дітей).

Хід заняття

  •          Добрий день усім! (відповідь дітей)

Сьогодні я розповім вам історію про одну дівчинку, тож сідайте зручно і слухайте (ведеться розповідь вірша у супроводі міні – лялькового театру):

Одного сонячного ранку,

Так сильно плакала Улянка,

Що сонечко сховалося за хмарку.

Та всі до неї примовляти стали :

«Не плач Уляночко, не плач,

Бо киця вже несе тобі калач.»

Та скільки вже не забавляли,

А слізки з очок   кап - кап - кап.

  •          Малята, щось треба робити, щоб наша Улянка не плакала, бо вже вся сукня мокра від сліз. Ви знаєте, у неї ще є багато слізок. Візьмемо її слізки і віддамо хмаринці. (діти беруть вирізані сльозинки з ляльки і чіпляють до хмаринки). Ой погляньте наша хмаринка стала дуже важкою, почав дути сильний вітер(діти  дують що сили, імітуючи вітер)  і  хмаринка стала плакати краплинками  дощу (вихователь бере хмаринку переносить її до миски і тримаючи лійку за макетом хмаринки  починає лити воду).
  •          Та хочу вам сказати що ця хмаринка не проста, а чарівна. Дощик також чарівний - хто вмиється водичкою цією та витреться чарівною хустинкою, яку дасть сонечко,  то більше не буде плакати. Тож умиймо личко  Улянки, хай більше не плаче.

(Вихователь миє ляльці личко і витирає хустинкою , промовляючи з дітками примовку. А дітки ручками по личку роблять рухи наче вмиваються).

C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2.jpgВодичко, водичко,

Умий моє личко,

Рожеве та біле,

Як яблучко спіле.

  •          А тепер дітки хмаринка запрошує нас позабавлятись! 

 У нашої хмарки є дітки-хмаринки, які дуже люблять бавитись з водичкою (роздає кожному паралонові хмаринки) , а ви любите бавитись з водою? (так)

  •          Це  дуже добре.
  •          Тепер опустимо її у мисочку з водою - це буде її хатинка (опускають). Ось вона увібрала у себе водичку. Настав час швиденько перенести її до нашої  тарілочки.  Хмаринку зіжмемо у кулачках і з неї потече водичка.
  •          Ну що є у вас водичка у тарілочках?(Є)
  •          А у мисочці є? Погляньте, яке гарне вийшло сонечко погуляти і наші хмаринки стали водичку збирати і нести назад у хатинку(«мочалками – хмаринками»  переносять воду назад у мисочку).
  •          Знову сонечко сховалось,  а хмаринки з хатки стали вибігати і водичку знову проливати…
  •          Настав час попрощатися нам з Улянкою, разом скажемо їй «До побачення!»

(Діти прощаються з лялькою).

 

Вихователь Суворова Г. М. м. Червоноград

 

 

docx
Додано
12 серпня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку