Конспект заняття для дітей молодшої групи
«Плаксива Улянка та чарівна хмаринка»
Мета: запобігання закріпленню негативних проявів у поведінці дитини; розвиток дрібної моторики рук, координації; розвиток пам’яті, мислення, уваги; сприяння розвитку взаємодії дитини з однолітками, сприяти швидкій адаптації дитини до садка.
Матеріал: лялька Улянка з начіпленими на сукню за допомогою липучок слізками; макет хмаринки; миска; поливалка з водою; хустинка; вирізані з паралону хмаринки; тарілки (відповідно до кількості дітей).
Хід заняття
-
Добрий день усім! (відповідь дітей)
Сьогодні я розповім вам історію про одну дівчинку, тож сідайте зручно і слухайте (ведеться розповідь вірша у супроводі міні – лялькового театру):
Одного сонячного ранку,
Так сильно плакала Улянка,
Що сонечко сховалося за хмарку.
Та всі до неї примовляти стали :
«Не плач Уляночко, не плач,
Бо киця вже несе тобі калач.»
Та скільки вже не забавляли,
А слізки з очок кап - кап - кап.
-
Малята, щось треба робити, щоб наша Улянка не плакала, бо вже вся сукня мокра від сліз. Ви знаєте, у неї ще є багато слізок. Візьмемо її слізки і віддамо хмаринці. (діти беруть вирізані сльозинки з ляльки і чіпляють до хмаринки). Ой погляньте наша хмаринка стала дуже важкою, почав дути сильний вітер(діти дують що сили, імітуючи вітер) і хмаринка стала плакати краплинками дощу (вихователь бере хмаринку переносить її до миски і тримаючи лійку за макетом хмаринки починає лити воду).
-
Та хочу вам сказати що ця хмаринка не проста, а чарівна. Дощик також чарівний - хто вмиється водичкою цією та витреться чарівною хустинкою, яку дасть сонечко, то більше не буде плакати. Тож умиймо личко Улянки, хай більше не плаче.
(Вихователь миє ляльці личко і витирає хустинкою , промовляючи з дітками примовку. А дітки ручками по личку роблять рухи наче вмиваються).
Водичко, водичко,
Умий моє личко,
Рожеве та біле,
Як яблучко спіле.
-
А тепер дітки хмаринка запрошує нас позабавлятись!
У нашої хмарки є дітки-хмаринки, які дуже люблять бавитись з водичкою (роздає кожному паралонові хмаринки) , а ви любите бавитись з водою? (так)
-
Це дуже добре.
-
Тепер опустимо її у мисочку з водою - це буде її хатинка (опускають). Ось вона увібрала у себе водичку. Настав час швиденько перенести її до нашої тарілочки. Хмаринку зіжмемо у кулачках і з неї потече водичка.
-
Ну що є у вас водичка у тарілочках?(Є)
-
А у мисочці є? Погляньте, яке гарне вийшло сонечко погуляти і наші хмаринки стали водичку збирати і нести назад у хатинку(«мочалками – хмаринками» переносять воду назад у мисочку).
-
Знову сонечко сховалось, а хмаринки з хатки стали вибігати і водичку знову проливати…
-
Настав час попрощатися нам з Улянкою, разом скажемо їй «До побачення!»
(Діти прощаються з лялькою).
Вихователь Суворова Г. М. м. Червоноград