Конспект заняття для дітей молодшої групи
Тема: Фарби для світлофора.
Мета:закріпити знання дітей про правила дорожнього руху, про кольори та призначення світлофора. Уточнити знання дітей про пасажирський вид транспорту. Розвивати мислення, пам'ять, мову. Виховувати дисциплінованість, уважність.
Матеріал: повітряні кульки,ширма, кольорові будиночки, курчатко, жабка, жучок- сонечко, фарби, пензлики,Світлофорчик, іграшкові звірята,світлофор.
Хід заняття:
Вихователь: Діти, погляньте, що я вам принесла сьогодні в садочок.
(показує повітряні кульки).А вам подобається грати з кульками? Тоді гайда гратися.( чується плач, на ширмі з’являється Світлофорчик).
Доброго дня, Світлофорчик. Чому ти плачеш?
Світлофорчик: Доброго дня, малята. З моїм татом Світлофором трапилося лихо. В казковому місті, де він стоїть на вулиці, пройшов великий дощ і з таткових очей змило всю фарбу. Тепер вогники його очей не горять і в місті кожного дня трапляються аварії, бо Світлофор тепер не в змозі допомагати людям: ні водіям, ні пішоходам. Якщо ви можете, допоможіть мені, будь ласка,знайти фарбу для мого тата.
Вихователь: Щоб допомогти Світлофору, нам треба вирушити до казкового міста. Діти, підкажіть, на чому ми можемо мандрувати? А на чому якнайшвидше можна дістатися до казкового містечка? Вірно, на літаку.То ж уявімо себе маленькими літачками, заводимо мотори і вперед, полетіли.(Діти під музику виконують рухи, які імітують політ на літаку).
А ось вже і казкове місто видно, приземляємося. Діти, погляньте, ми з вами потрапили на різнокольорову вулицю. Якого кольору будиночки стоять на цій вулиці?
Світлофорчик: На цій вулиці живуть мої друзі: Курчатко, Жабка та Жучок- сонечко.
Вихователь: Давайте до них завітаємо, можливо, вони нам зможуть допомогти. Діти, як ви гадаєте, в якому з цих будиночків живе Курчатко?
Давайте ближче підійдемо до цього будиночка. Ви впевненні, що саме в ньому живе Курчатко? А з чого видно, що це жовтий будиночок?( жовтий дах).Тоді давайте постукаємо і подивимося, чи справді в ньому живе жовте курчатко.
Курчатко:Добрий день, малята!
Вихователь: Вітаємо! Курчатко, чи не можеш ти дати нам трішки жовтої фарби?
Курчатко: З радістю, але спершу назвіть мені, що в природі буває жовтого кольору. Молодці, так багато слів знаєте. Ось вам жовта фарба, тримайте.
Вихователь: Дякуємо за допомогу і хочемо подарувати тобі ось цю жовту кульку. До побачення! Зараз ми підійдемо до наступного будиночка. Як ви
думаєте, хто в ньому живе? ( відповіді дітей). Давайте постукаємо і переконаємося.
Жучок- сонечко: Вітаю, малята! Що привело вас до мого будиночка?
Вихователь: Доброго дня! Ми шукаємо фарби для Світлофора, чи не даси нам трішки червоної фарби?
Жучок: Звичайно, дам. Але мені теж потрібна ваша допомога. Я хотів прикрасити свій будиночок квітами, але налетів вітерець- пустунець і все розкидав мені. (
Вихователь: зараз малята зберуть всі квіти на місця.
( Проводиться дидактична гра «Збери квітку»)
Жучок: Дякую вам, діти. Як швидко ви все виконали, молодці. Ось тримайте фарбу .
Вихователь: Дякуємо тобі і даруємо на згадку ось цю червону кульку. Бувай! Діти, якого кольору залишився будиночок, хто в ньому живе?
Вихователь: Доброго дня, жабка! Чи не можеш ти нам дати трішки зеленої фарби для Світлофора?
Жабка: Звичайно, можу.Я дуже люблю цей колір і навіть дружу з тими звірятами, які мають такий колір, як і в мене. Хочете познайомитися з ними?
Тоді знайдіть серед цих тварин тих, з якими я товаришую.
( Проводиться дидактична гра « Знайди тваринку за кольором»)
Жабка: Які ви розумники! Ось, тримайте фарбу.
Вихователь: Дякуємо тобі і даруємо ось цю кульку. До побачення!
Світлофорчик: А зараз я вас проведу до свого тата. ( Діти підходять до світлофора і розфарбовують йому кружечки).
Вихователь: Тепер ти знову можеш дивитися і допомагати людям, як і раніше.
Світлофор: Я знову бачу! Дякую вам, малята. Ви дуже мені допомогли.
А зараз я хочу з вами пограти в гру «Запитання- відповідь».
Світлофор: Бачу, ви знаєте правила дорожнього руху. Для того, щоб не сталося біди на дорозі, треба бути дуже уважними і чітко дотримуватись всіх правил. За вашу допомогу я хочу подарувати вам ось цю книгу, яка називається « Поради від світлофора».
Вихователь: Дякуємо! Нам приємно було сьогодні допомагати тобі, а зараз нам вже час повертатися в садок. До побачення!
Діти, а на чому ви хотіли б повернутися в садочок? ( відповіді дітей)
Тоді вирушаймо! ( діти під музику закінчують заняття).