Конспект заняття для дітей молодшої групи "Фарби для світлофора"

Про матеріал
Кожна дитина повинна знати правила дорожнього руху і безпеки. Тому ця тема актуальна в закладах дошкільної освіти ще з молодшої групи. Вихователі приділяють достатньо уваги на заняттях та в повсякденному житті для того, щоб навчити дітей дотримуватись правил дорожнього руху.
Перегляд файлу

          Конспект заняття для дітей молодшої групи

                      Тема: Фарби  для  світлофора.

Мета:закріпити знання дітей про правила дорожнього руху, про кольори та призначення світлофора. Уточнити знання дітей про пасажирський вид транспорту. Розвивати мислення, пам'ять, мову. Виховувати дисциплінованість, уважність.

Матеріал: повітряні кульки,ширма, кольорові будиночки, курчатко, жабка, жучок- сонечко, фарби, пензлики,Світлофорчик, іграшкові звірята,світлофор.

                                   Хід заняття:

Вихователь: Діти, погляньте, що я вам принесла сьогодні  в садочок.

(показує повітряні кульки).А вам подобається грати з кульками? Тоді  гайда гратися.( чується плач, на ширмі з’являється Світлофорчик).

Доброго дня, Світлофорчик. Чому ти плачеш?

Світлофорчик: Доброго дня, малята. З моїм татом Світлофором  трапилося лихо. В казковому  місті, де він стоїть на вулиці, пройшов великий дощ і з таткових очей змило всю фарбу. Тепер вогники  його очей не горять і в місті кожного дня трапляються аварії, бо Світлофор тепер не в змозі допомагати людям: ні водіям, ні пішоходам. Якщо ви можете, допоможіть мені, будь ласка,знайти фарбу для мого тата.

Вихователь: Щоб допомогти Світлофору, нам треба вирушити до казкового міста. Діти, підкажіть, на чому ми можемо мандрувати? А на чому якнайшвидше можна дістатися до казкового містечка? Вірно, на літаку.То ж  уявімо себе маленькими літачками, заводимо мотори і вперед, полетіли.(Діти під музику виконують рухи, які імітують політ на літаку).

А ось вже і казкове місто видно,  приземляємося. Діти, погляньте, ми з вами потрапили на різнокольорову вулицю. Якого кольору будиночки стоять на цій вулиці?

Світлофорчик: На цій вулиці живуть мої друзі: Курчатко, Жабка та Жучок- сонечко.

Вихователь: Давайте до них завітаємо, можливо, вони нам зможуть допомогти. Діти, як ви гадаєте,  в якому з цих будиночків живе Курчатко?

Давайте ближче підійдемо до цього будиночка. Ви впевненні, що саме в ньому живе Курчатко? А з чого видно, що це жовтий будиночок?( жовтий дах).Тоді давайте постукаємо і подивимося, чи  справді в ньому живе жовте курчатко.

Курчатко:Добрий день, малята!

Вихователь: Вітаємо! Курчатко, чи не можеш ти дати нам трішки жовтої фарби?

Курчатко: З радістю, але спершу назвіть мені, що в природі буває жовтого кольору. Молодці, так багато слів знаєте. Ось вам жовта фарба, тримайте.

Вихователь: Дякуємо за допомогу і хочемо подарувати тобі ось цю  жовту кульку. До побачення! Зараз ми підійдемо до наступного будиночка. Як ви

думаєте, хто в ньому живе? ( відповіді дітей). Давайте постукаємо і переконаємося.

Жучок- сонечко: Вітаю, малята! Що привело вас до мого будиночка?

Вихователь: Доброго дня! Ми шукаємо фарби для Світлофора, чи не даси нам трішки червоної фарби?

Жучок: Звичайно, дам. Але мені теж потрібна ваша допомога. Я хотів прикрасити свій будиночок квітами, але налетів вітерець- пустунець  і все  розкидав  мені. (

Вихователь: зараз малята  зберуть всі квіти на місця.

         ( Проводиться дидактична гра «Збери квітку»)

Жучок: Дякую вам, діти. Як швидко ви все виконали, молодці. Ось тримайте фарбу .

Вихователь: Дякуємо тобі і даруємо на згадку ось цю червону кульку. Бувай! Діти, якого кольору залишився будиночок, хто в ньому живе?

Вихователь: Доброго дня, жабка! Чи не можеш ти нам дати трішки зеленої фарби для Світлофора?

Жабка: Звичайно, можу.Я дуже люблю цей колір і навіть дружу з тими звірятами, які мають такий колір, як і в мене. Хочете познайомитися з ними?

Тоді знайдіть серед цих тварин тих,  з якими я товаришую.

(  Проводиться дидактична гра « Знайди тваринку за кольором»)

Жабка: Які ви розумники! Ось, тримайте фарбу.

Вихователь: Дякуємо тобі і даруємо ось цю кульку. До побачення!

Світлофорчик: А зараз я вас проведу до свого тата. ( Діти підходять до світлофора і  розфарбовують йому  кружечки).

Вихователь: Тепер ти знову можеш дивитися і допомагати людям, як і раніше.

Світлофор:  Я знову бачу! Дякую вам, малята. Ви дуже мені допомогли.

А  зараз я хочу з вами пограти в гру «Запитання- відповідь».

  1. На який сигнал світлофора можна переходити вулицю)
  2. Що означає мій  червоний колір?
  3. Де треба переходити вулицю?
  4. Як потрібно дітям переходити вулицю?
  5. Чи можна гратися біля дороги?

Світлофор: Бачу, ви знаєте правила дорожнього руху. Для того, щоб не сталося біди на дорозі, треба бути дуже уважними і чітко дотримуватись всіх правил. За вашу допомогу я хочу подарувати  вам ось цю книгу, яка називається  « Поради від світлофора».

Вихователь: Дякуємо! Нам приємно було сьогодні допомагати тобі, а зараз нам вже час повертатися в садок. До побачення!

Діти, а  на чому  ви хотіли б повернутися в садочок? ( відповіді дітей)

Тоді вирушаймо! ( діти під музику  закінчують заняття).

  

 

 

 

 

docx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
2138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку