Конспект заняття для дітей молодшої групи. Тема: «Корисна морквинка - вітамінка».

Про матеріал
«Дошкільнятам про сталий розвиток» Тема: «Природа –наш друг» Підтема : «Вживання рослинної їжі» Дати дітям про те, щоб бути здоровою людина має вживати здорову їжу, їсти фрукти та овочі, пити корисні напої:соки та чаї. Природа надає нам стільки корисних рослин, щоб бути здоровими. Треба набувати корисну звичку вживати їх регулярно. Мета: Закріплювати знання дітей про ознаки осені, про овочі й те, що вони ростуть на городі.Уточнювати знання про властивості моркви. Формувати вміння та навички самостійного користування ложкою (накладання моркви для приготування салату, помішування). Сприяти виникненню позитивних емоцій. Формувати навички самообслуговування та культурно-гігієнічні. Розвивати координацію рухів, смакові аналізатори, бажання та інтерес до приготування їжі, дрібну моторику. Виховувати охайність під час роботи. Попередня робота: спостереження за ростом моркви а городі старшої групи. Відгадування загадок про овочі. Індивідуальна вправа з дидактичним Монтессорі-матеріалом.
Перегляд файлу

 

 

Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 " Чайка"

із спеціалізацією по розвиваючому навчанню

 

 

 

 

Конспект заняття

для дітей молодшої групи.

Тема: «Корисна морквинка - вітамінка».

 

 

 

«Дошкільнятам про сталий розвиток»

Тема: «Природа –наш друг».

Підтема : «Вживання рослинної їжі».

 

 

 

 

 

 

 

                                                          Вихователь: Дудник О.І.

 

 

 

 

 

м. Нікополь

 

 

Конспект заняття для дітей молодшої групи.

Тема: «Морквинка - вітамінка».

«Дошкільнятам про сталий розвиток»

Тема: «Природа –наш друг»

Підтема : «Вживання рослинної їжі»

Дати дітям про те, щоб бути здоровою людина має вживати здорову їжу, їсти фрукти та овочі, пити корисні напої:соки та чаї.

Природа надає нам стільки корисних рослин, щоб бути здоровими. Треба набувати корисну звичку  вживати їх регулярно.

Мета:

Закріплювати знання дітей про ознаки осені, про овочі й те, що вони ростуть на городі.Уточнювати знання про властивості моркви.

Формувати вміння та навички самостійного користування ложкою (накладання моркви для приготування салату, помішування).

Сприяти виникненню позитивних емоцій.

Формувати навички самообслуговування та культурно-гігієнічні.

Розвивати координацію рухів, смакові аналізатори, бажання та інтерес до приготування їжі, дрібну моторику.

Виховувати охайність під час роботи.

Попередня робота: спостереження за ростом моркви а городі старшої групи. Відгадування загадок про овочі. Індивідуальна вправа з дидактичним Монтессорі-матеріалом.

Матеріали та обладнання: зібгані шматочки кольорового паперу ( на кожному намальовано овоч); сира морква, тертушка, тарілочки, ложки, фартушки; глечик з водою, мило, паперові рушнички, серветки, відро для сміття; ширма, лялька, макет городу, фетрові бурячки, морквинки, капуста, аудіоапаратура, маракаси, металофони.

Хід заняття

- Діти, запрошую вас у гості до осені.

Зала прикрашена:  Дерева в золотом вбранні, пташиний ключ в небі, пожовкле листя. Діти стоять півколом.

-Діти, послухайте що кажуть про осінь

(ілюстрації - золота осінь, іде дощ, збирання врожаю)

— Осінь золота – адже вона золотить листочки на деревах.

— Осінь мокра – бо часто йдуть дощі.

— Осінь похмура – тому, що сонечко не світить так яскраво, як улітку.

Але саме Осінь  дуже щедра, бо дарує нам щедрі урожаї і за це ми любимо її.

- Чи знаєте ви віршик про осінь та її витівки?

Розкажуть дівчатка  Кіра  та Маша

1- а дитина   Маша

Осінь золота прийшла до нашого краю.

Всім нам осінь принесла добрі урожаї.

2- а дитина   Кіра

Осінь – радісна пора,

Любить осінь дітвора.

Сливи, груші, виноград –

Все поспіло для малят.

 

3- я дитина Артем

Осінь – щедра господиня

Розділила нам дари:

Огірки, картоплю, моркву -

Принесла в усі двори.

 

Проходьте дітки і сідайте за столики.

-А тепер подивимося, які  ж дари осінь принесла нам з городу.

Діти проходять та сідають за столи. На тарілочках лежать папірці-колобочки, на який  зображення овочів - помідор, огірок, цибуля, капуста, баклажан, картопля, перець, буряк.

 

Вправа «Що заховалося в «колобочку»?

Подивіться, малюки,

Які гарні «колобки»!

Ви їх швидше розгортайте

Й подарунки впізнавайте.

Діти розгортають пальчиками і розгладжують долоньками зібгані аркуші паперу, на яких намальовано овочі – помідор, огірок, капуста, картопля, морква, цибуля, буряк, перець. Кожна дитина називає що зображено на папірці.

- В нас на аркушах помідор, огірок, капуста, картопля, морква, цибуля, буряк, перець. Вони ростуть на городі.

- Як назвати одним словом усе те, що росте на городі? (городина або овочі)

- А що ж треба робити  на городі аби виросли гарні овочі?

( ілюстрації процес вирощування  овочів)

- Грядки скопати, насіння посіяти, поливати.

 

Вихователь промовляє слова

Навесні город саджали,

Восени врожай збирали.

Подивіться-но малята,

Урожай такий багатий.

 

 

 

 

 

- Ми розглянули малюночки,  на яких видно, що саме треба зробити щоб виростити  та отримати врожай.

-Діти, а давайте пограємо в гру «Городники»?

 

Діти виходять, беруться за руки , щоб утворити коло. Виконують рухи відповідно віршу.

 

Фізкультхвилинка «Городники»

Ми лопатки узяли (вдають, що тримають у руках лопати)

І грядки скопали.

Раз-два, раз-два –

Гарненько скопали! (імітують копання лопатою).

Граблі в руки узяли,

Грядки прочесали.

Раз-два, раз-два –

Ось як причесали! (імітують згрібання граблями)

Ми водою щедро

Грядки поливали.

Раз-два, раз-два –

Ось як поливали! (імітують поливання)

І врожай багатий

Дружно ми збирали.

Раз-два, раз-два –

Ось як позирали!(імітують збирання овочів).

 

Гарно виконували рухи і пригадували як вправно треба працювати на городі.

Вправа з посібником «Міні-город»

 

  • Я вас запрошую до нашого городу.  Дітки,  проходьте.
  • Подивимося, що ж там росте! (підходимо до городу)

Ось морквиночка-морквиця,

Овочам усім сестриця.

Лиш погляньте на грядки  -

Уродили.. (буряки).

 

Пропоную вам дітки зібрати в кошик  капусту, моркву, і  буряки.

Попрацювали   дітки  ви славно, час відпочити.

 

Діти виходять з музичними іграшками. Виконують рухи відповідно віршу.

 

Музично-ритмічна вправа «Врожай»  (Муз. А.Філіпенка, сл..Н.Грановської)

На городі працювали –

Буряк, моркву виривали.

Добрий урожай зібрали!

Всі раділи, танцювали…

Все зібрали ми підряд –

Славні ручки у малят!

 

–Дітки, ви всі добре працювали та грали, а тепер будемо  готуватись до обіду.

Звертаю увагу на ілюстрації. На дошці ілюстрації зі стравами з моркви.

Діти проходять та сідають півколом.

  • Овочі надзвичайно корисні для людини, в них багато вітамінів.
  • Діти, давайте розглянемо,  що можна робити з овочів?
  • Так, варити борщик, готувати салати, соки. (ілюстрації на дошці)

Моркву можна потерти на тертушці, й вийде смачний салат.

 

 (Лунає тиха музика).

  • Ой, чуєте? Хтось пісеньку співає.  (З’являється зайчик дитина старшого віку)

Зайчик

Здрастуйте, діти! Впізнали мене?

Який багатий урожай овочів ви зібрали! Та тут і моя улюблена морква є!

А що з цих овочів можна приготувати? (Відповіді дітей)

 

 

 

  • Зайчику, ми тут зібрались готувати салат із моркви, хочеш до нас приєднатися?
  • Діти, а навчимо зайчика готувати салат з моркви?

 

Зайчик Добре, дякую за запрошення.

 

  • Що обов’язково треба зробити, перед тим, як почнеш куховарити?

Так, помити  руки! Покажімо зайчику, як правильно мити руки.

(миття рук діткам над мискою).

 

  • Пропоную вам стати маленькими кухарчуками.
  • Надівайте фартушки, і до справи!

 

Приготування салату

- Тепер підійдемо до столу і подивимося, що тут  у нас є.

- Та це ж просто диво-морква! Показую діткам велику моркву.

- А це тертушка. В неї на кожній  стороні різні за розміром отвори, які гострі і можна подряпати руки. Треба уважно та обережно користуватись тертушкою. (Показую діткам тертушку  та її різні  боки мілка , широка…)

- Для того, щоб з моркви зробити салат нам знадобиться морква , миска та тертушка. Для надання більш яскравого смаку  - потрібні олія та цукор.

Діти підходять до столу  і стають півколом. На столі миска з морквою і тертушка.

- Подивіться, як я тертиму моркву. (демонструю)

- Вона стає меншою і меншою.. і ось її зовсім не стало.

- А що з’явилося у мисочці?  (відповіді дітей)

- Додамо сюди трошечки олії, щоб вітаміни з моркви краще засвоювалися.

- А тепер кожен з вас зробить собі салат.

           Дітки допомагають насипати цукор.

           Інші допомагають розмішувати.

  • Дітки, у нас вийшов  дуже гарний та смачний салат.
  • Хочете скуштувати?
  • Знімайте фартушки і сідайте за столи, а я вам насиплю.

Знімаємо фартушки.

Діти сідають за столики та смакують моркву.

 

- Терта морква соковита, корисна, солодка та смачна.

Вихователь     Цей салатик непростий -

Він корисний і смачний,

Бо його самі зробили

Діти ручками своїми.

Їжте діточки, морквичку,

Рум’яні будуть щічки!

  • От  і закінчилась наша подорож до осені.
  • Дякуємо щедрій осені за гостинці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
4051
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку