Конспект заняття для дітей молодшого дошкільного віку

Про матеріал
Тема: Подорож з Колобком Програмовий зміст: Розвивати пам'ять, логічне мислення, уяву, творчі та сенсорні здібності, дрібні м’язи рук; уміння діяти згідно словесної вказівки вихователя. Виховувати співчуття, товариськість, взаємодопомогу, розсудливість, любов до казки. Учити вимірювати довжину предмета способом прикладання. Продовжувати вчити дітей розрізняти рівність і нерівність груп предметів, розуміти і правильно вживати слова більше, менше, порівну. Вправляти у вмінні розрізняти і називати кольори, геометричні фігури; порівнювати предмети за висотою ( високий – низький), за шириною ( широкий – вузький);орієнтуватися в просторі; лічити в межах трьох. Закріпити знання дітей про поняття « один», « багато».
Перегляд файлу

Комбіноване заняття з сенсорно- пізнавального розвитку та художньої літератури для дітей середнього дошкільного віку

Тема: Подорож з Колобком

    Програмовий зміст:

    Розвивати пам'ять, логічне мислення, уяву, творчі та сенсорні здібності, дрібні м’язи рук; уміння діяти згідно словесної вказівки вихователя.

    Виховувати співчуття, товариськість, взаємодопомогу, розсудливість, любов до казки.

   Учити вимірювати довжину предмета способом прикладання. Продовжувати вчити дітей розрізняти рівність і нерівність груп предметів, розуміти і правильно вживати слова більше, менше, порівну. Вправляти у вмінні розрізняти і називати кольори, геометричні фігури; порівнювати предмети за висотою ( високий – низький), за шириною ( широкий – вузький);орієнтуватися в просторі; лічити в межах трьох. Закріпити знання дітей про поняття « один», « багато».

Матеріал: маска Колобка, стрічка – « струмок», ялинки ( 1 висока, 3 низьких), іграшки – заєць, вовк, ведмідь, лисиця, макет хатинки, фланелеграф, шнурівки, картки для викладання, 2 лотки з манкою, макет барлоги, стрічки (довгі, короткі),корзинки, зайчики,морквинки, шнурівки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь – Колобок: Я Колобок, рум’яний бік,

                                           Я від баби й діда втік,

                                           І до вас в садок прибіг.

                                           Діти, ви знаєте казочку про мене?

-         Це ж мною у лісі хочуть поласувати звірята. Ой, страшно мені. Хочу до бабусі і дідуся. Проведіть мене , будь ласка, до них. Проведете?

-         Тож за мною вирушайте,

Поспішіть, часу не гайте.

Подивіться он лісок,

Але тут біжить струмок.

А в струмку вода холодна,

Можна замочити ноги.

Ми його перестрибнемо,

Потім далі всі підемо.

-         Діти, а чи зможемо ми перестрибнути через цей струмок?

-         Бо цей струмок широкий, чи вузький?

-         А якби був широкий, чи змогли перестрибнути?

-         Підійдемо до струмочка, й кожен зробить по стрибочку.

( Діти перестрибують через стрічку)

-         Ось ми опинилися у лісі. Які дерева ростуть у ньому? ( ялинки).

-         Діти, скільки їх?( багато)

-         Чи однакові вони за висотою? ( ні).

-         Покажи низеньку ялинку.

-         Покажи високу ялинку.

-         Скільки високих ялинок? А низеньких?

-         Ой, малятка, за ялинкою звірятко, довгі вушка, сірі лапки. Це ж зайчик. Він мене зараз з’їсть . Ой, боюсь.

Зайчик: Не бійтеся мене. Допоможіть мені підготуватися до зими та ідіть собі далі.

-         Допоможемо зайчику? Тоді ходіть зайчик познайомить вас з своїми дітками.

( діти сідають за столи)

-         Погляньте, у вас на столі лежать картки з двома смужками. Проведіть пальчиком по верхній смужці зліва направо. А тепер по нижній.

-         Викладіть на верхню смужку зайчики.

-         А на нижню морквинки, під кожним зайчиком.

-         Чи усім зайчикам вистачило моркви? ( ні)

-         Скільки у тебе не вистачає морквинок?

-         А у тебе?

-         То чого більше зайчиків чи морквинок?( зайчиків)

-         А тепер загляньте під тарілочку. Що ви бачите?

-         Скільки у тебе було сховано морквинок? А у тебе?

-         Покладіть моркву на нижню смужку під зайчиком. Скільки стало зайчиків та моркви? ( порівну)

-         Зайчик дякує вам, малята. І хоче погратися.

                               Фізкультхвилинка

1,2,3,4 – ми у ліс ходили.

Там ми зайчика зустріли.

Зайчик прудко так стрибає.

Вовчика він виглядає. ( 2 р.)

-         Ось зустрілись ненароком, ми у лісі з сірим вовком. Ой, боюсь.

 

 Вовк: Не бійтеся мене. Допоможіть мені та ідіть собі далі.

 

-         Діти, вже морози, і у вовчика та його діток мерзнуть лапки. Чим ми можемо допомогти їм?

-         Ось на столику лежать шнурівки. Давайте з них зробимо рукавиці для вовчика.

                                      Гра « Рукавички»

-         Чуєте, малята? Хтось тупцює. То ведмідь танцює. Ой, боюсь.

 

Ведмідь: Не бійтеся мене. Допоможіть мені та ідіть собі далі.

 

-         Діти,ведмедик просить вас допомогти йому та його маленьким діткам добратися до барлоги. Погляньте скільки у лісі снігу намело.

                                 Гра « Снігові колобки»

Подивіться, малюки.

Снігові тут колобки.

Ви їх швидше розгортайте,

І фігури впізнавайте.

( діти розгортають папір та називають геом.фігури)

-         А тепер давайте проведемо великого ведмедя до барлоги. А зараз проведемо ведмежаток.

                                  Гра з манкою

-         Ось зустрілись ненароком, ми з лисичкою прямо в боки. Ой, боюсь.

 

Лисичка: Не бійтеся мене. Допоможіть мені та ідіть собі далі.

 

-         Діти, лисичка збирається у гості і хоче зробити собі зачіску за допомогою стрічок. Допоможемо їй ?

-         Тоді ходіть за нашою лискою.

(діти сідають за столи)

-         Погляньте, у вас лежать стрічки. Скільки у тебе стрічечок? А у тебе?

-         Якого кольору у тебе стрічки? А у тебе?

-         Ось лисичка взяла одну стрічку і намагалася її зав’язати. Але у неї не вийшло. Чому, ви не знаєте? ( бо вона коротка)

-         А яку потрібно взяти? ( довгу)

-         Як дізнатися, яка з них довга, а яка коротка?( прикласти одну до одної)

-         Діти, знайдіть у себе довгі стрічки. Якого вони кольору? ( червоного)

-         Складіть їх у корзину для лисички. І йдемо далі.

-         Погляньте, ось і моя домівка. Дякую, діти, що провели мене. Чи сподобалась вам наша подорож? Яких звірят ми зустрічали у лісі? А кого ми могли б зустріти у лісі ще?

-         Діти, ви всі молодці і дуже сміливі. Але пам’ятайте, щоб не трапилося з вами лиха, не ідіть самі без дорослих нікуди. Будьте завжди слухняними і здоровими. До побачення.

docx
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку