розширювати знання дітей про колір, вчити розрізняти предмети за кольором, опановувати нетрадиційний спосіб малювання пальчиками (пальцеграфія); ознайомлювати з формою, величиною; розвивати художнє мислення і смак; формувати вміння виявляти співчуття, сприяти активному наслідуванню позитивних вчинків, навичок соціально-визнаної поведінки, уміння підтримати та допомогти; забезпечувати духовно-емоційний розвиток дитини, виховувати самостійність та ініціативність.
Зачепилівський дошкільний заклад я/с «Ромашка» Зачепилівської селищної ради
Зачепилівського району Харківської області
Конспект
Інтегрованого заняття з художньо-продуктивної діяльності з пріоритетом логіко-математичного розвитку на тему: «Намистинки для ляльки Катеринки» до колективного перегляду з теми: «Формування патріотичних почуттів дошкільників у різних видах діяльності»
Вихователь: Гребінник Н.В.
2016р.
Мета: розширювати знання дітей про колір, вчити розрізняти предмети за кольором, опановувати нетрадиційний спосіб малювання пальчиками (пальцеграфія); ознайомлювати з формою, величиною; розвивати художнє мислення і смак; формувати вміння виявляти співчуття, сприяти активному наслідуванню позитивних вчинків, навичок соціально-визнаної поведінки, уміння підтримати та допомогти; забезпечувати духовно-емоційний розвиток дитини, виховувати самостійність та ініціативність.
Матеріал: ляльки в українському одязі, ширма, намисто, намистинки, гуашеві фарби, тарілочки для фарб, папір-заготовки з намальованою ниткою, серветки для рук.
Попередня робота: ознайомлення дітей з намистом, як елементом українського вбрання.
Хід заняття
Із-за ширми з’являється дві ляльки в українському одязі. (елементи театралізації) вітаються до гостей і дітей.
Психогімнастика «Привітання»
Треба дружно привітатись: «Добрий день!»
Дружно весело сказати» «Добрий день!»
Вліво-вправо повернутись, туди сюди посміхнутись «Добрий день, добрий день!»
Відповіді дітей.
Що ми можемо зробити, щоб допомогти лялькам з намистом? (міркування дітей)
А ще ляльки хочуть бути красивими і в будні і в свята і щоб намиста в них було багато, багато. Тому просять нас його для них намалювати.
Показ малюнка з намистом.
Поглянемо разом, яке воно гарне буває різнокольорове, яскраве. Що ви знаєте про намисто діти. Що ви можете про нього розповісти.
Логічна гра «Опиши за зовнішнім виглядом».
Намисто діти це прикраса для жіночого українського одягу. Ляль наші українки теж хочуть мати таке намисто. Бо загубила Катеринка червоні й сині намистинки. Немає намиста без намистинок. Візьмемо фарбу червону й синеньку, намалюємо намисто новеньке й гарненьке. (показ прийомів малювання)
Отже до роботи малята, чарівні ваші пальчики будуть намисто лялькам малювати.
Самостійна робота дітей. Індивідуальний підхід.
Підсумок.
Які чарівні намиста ви намалювали лялькам. Вам за це вони спасибі сказали. Але намисто таке не зможуть вони почепити, треба його на справжнє перетворити.
Метод ТРВЗ – асоціології.
Творча гра «Чарівники»
Вихователь кладе у глечики, де є справжнє намисто свої малюнки згорнувши їх в трубочку, пропонує дітям виконати певні дії (поплескати, потупотіти) і дістає перевертаючи глечик справжнє намисто.