Міні-квест для дітей середнього дошкільного віку на тему: "Національні символи України"

Про матеріал

закріпити знання дітей про національні символи України,

вправляти в умінні орієнтуватися в груповому приміщенні,

розвивати кмітливість, уміння працювати в команді,

виховувати любов і повагу до рідного краю

Перегляд файлу

Зачепилівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Ромашка»

Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району

Харківської області

 

 

 

 

Міні-квест

на тему: «Національні символи України»

до колективного перегляду: «Формування патріотичних почуттів дошкільників в різних видах діяльності»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

ІІ середньої групи

Гребінник Н.В.

 

 

 

2017

 

Мета: початок створення чарівної книги «Національні символи України»

Завдання: закріпити знання дітей про національні символи України,

                     вправляти в умінні орієнтуватися в груповому приміщенні,

                      розвивати кмітливість, уміння працювати в команді,

                      виховувати любов і повагу до рідного краю

Матеріал: квіти, стрічки, картоні кружечки із зображенням квітів, пелюстки, полотно, нитки,  ягоди і листя калини, колоски, зерно, хліб, оладки, малюнки із зображенням віночка, рушника, калини, хліба, альбом.

Хід: в груповому приміщенні заздалегідь розкладені елементи національних символів.

Мотивація: гра «Запитання- відповідь»

  • Малята ви любите мандрувати?
  • Сьогодні помандруєте?
  • Шукачами будете?
  • Пограти не забудете?
  • Знання свої покажете?
  • Дружить міцніше станете?
  • Любов до України проявите?

Швидше в пари ставайте, малята, йдем цікаве щось шукати. Тепер в різні сторони колонками по килимку розійшлися і до пошуку взялися. Дві команди йде у нас, у кожної свій є шлях  перша праворуч повертає, друга лівий напрямок тримає.

Отак собі гуляємо незвичне в групі примічаємо, його знаходимо, розглядаємо, що про нього знаємо розповідаємо. За правильні відповіді отримаєте малюнки для книги подарунки.

1 знахідка з правого  боку( квіти і стрічки)

Вихователь запитує що діти знайшли і що з цього роблять в Україні? Що таке вінок?

Пояснює значення квітів і слова оберіг, пропонує пограти в гру

Ви в гру обіцяли пограти, так? Ось настав для неї час.

Дидактично - рухлива гра «Склади віночок»

Вихователь хвалить дітей і вручає малюнок віночка.

1 знахідка з лівого боку ( полотно, нитки, набір голок)

Вихователь запитує для чого все це потрібне і що вишивають на рушниках?

Мовленнєва вправа «Продовжте речення»

На рушниках вишивають…

Імітаційна вправа «Вишивальниці»

«Голочку до світла піднесемо, ниточку у вушко затягнемо

Вузлик ось на ниточці зав`язали, рушничок вишивати ми почали.

Наша гостра голочка не ліниться рушничок вишиває як годиться

Вгору вниз та голочка мандрує, старанно вона у нас працює»

Вихователь хвалить дітей та вручає малюнок рушничка.

2 знахідка з правого боку ( ягоди й листя калини)

Вихователь просить пояснити що знайшли діти?

Хоровод «Ой підемо в садок на долину пострічаєм червону калину»

Вірш про калину Ярослава Скидана

                   «На городі біля тину чепурилася калина

                     Почепила ягід грона мов намистечко червоне

                     І співала ніжно й тихо: Не робіть калині лиха

                     Не ламайте бо калина це маленька Україна!» 

2 знахідка з лівого боку (зерно, колосся, мука)

Вихователь пропонує відгадати загадку: «Хвалить його кожен, любить його кожен. І дня без нього прожити не можем»

І назвати з чого виготовляють хліб і пояснює що він символізує.

Логічна гра «Що спочатку, що потім» (побудова логічного ланцюжка)

Дидактична гра «Хто більше назве виробів із тіста»

Забавлянка «Ладусі ладки»

«Ладусі ладки ми спекли оладки, спекли їх рівно п ять(згинання пальців)

Треба нам їх роздати, і гостям дамо, і самі з’їмо»

Пригощання дітей оладками.

doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку