Конспект заняття з природи "Зимуючі птахи"

Про матеріал

Зимуючі птахи.

Мета: Вчити дітей розпізнавати птахів за зовнішнім виглядом. Дати знання

про особливості зовнішнього вигляду, спосіб живлення, залежність життя

птахів від погодніх умов. Формувати уявлення про зимуючих птахів, місце

та спосіб їх проживання. Розвивати пізнавальний інтерес до об'єктів

природи. Виховувати дбайливе ставлення до птахів.

Перегляд файлу

  Зимуючі птахи.

 

Мета: Вчити дітей розпізнавати птахів за зовнішнім виглядом. Дати знання

   про особливості зовнішнього вигляду, спосіб живлення, залежність життя

   птахів від погодніх умов. Формувати уявлення про зимуючих птахів, місце

   та спосіб їх проживання. Розвивати пізнавальний інтерес до обєктів

   природи. Виховувати дбайливе ставлення до птахів.

 

Матеріал: Макети дерева, ялинки, зображення птахів (горобець, синичка,

   ворона, снігур), картки – пазли.

 

Хід заняття.

 

  • Діти, сьогодні ми помандруємо до зимового лісу.
  • Зверніть увагу на дерева в зимовому вбранні. Ось, погляньте, яке гарне дерево, вкрите снігом. Придивіться,  на його гілочках сидять пташки.
  • Які це пташки? (горобець, синичка, ворона, снігур)

 

  • Кожна пташка має крила, хвіст, дзьоб. Вони літають, клюють зерно, гарно співають. Послухайте як співають пташки у лісі. (роздаю дітям зображення птахів)
  •  Діти, покажіть де у пташок крила, хвіст, дзьоб.
  • Назвіть  у кого яка пташка.

 

  • Пташки живляться комахами, зерном. Птахи є перелітні і зимуючі. Перелітні птахи з настанням холодів відлітають у теплі краї, а зимуючі залишаються. У шукають поживу у лісах, біля будинків людей.

 

Дидактична гра «Ворони»

Мета: розвивати слухову увагу, вміння рухатись відповідно до тексту вірша, звуконаслідувати.

Обладнання: шапочки ворон.

Хід гри.

Дітям на голівку одягають шапочки ворон. Вихователь починає читати вірш, діти виконують рухи і звуконаслідують.

 

Слова Рухи

Під ялиною зеленою                                                          Діти бігають по кімнаті

Скачуть весело ворони і махають руками.

«Кар-кар-кар» (говорять всі діти)

Цілий день вони кричали:

«Кар-кар-кар» (голосно)

Спати дітям не давали:

«Кар-кар-кар» (голосно)

Тільки вночі замовкають                               Діти сідають та імітують сон.

І всі разом засинають:

«Кар-кар-кар!» (тихо)

 

 

  • Діти, а хто знає віршики про птахів?

 

Морозу не боїться  

Маленька синиця.

По сніжку стрибає,

Пісеньку співає.  Синичка

 

Серед білих кучугур

На сніжку сидить снігур.

Здалеку він прилетів,

Відпочити захотів. Снігур

                                                                                                                                                                                                     Ців – ців - ців,

Край вікна горобчик сів.

Крильцями махає,

Сонце зустрічає.  Горобчик

 

  • Молодці діти.
  • Давайте поглянемо на деревце. Назвіть, яка пташка сидить вгорі, яка внизу.
  • Гра «Пазли» Зараз  пограємо у гру. Треба підібрати місце в будиночку для кожної пташки.
  • Давайте повторимо  якщо птахи відлітають у теплі краї то вони які…(перелітні), пташки, які залишають зимувати…. (зимуючі)

Кожна пташка має ……(крила, хвіст, дзьоб)

Чим живляться птахи?

Яких зимуючих птахів ви запамятали.

  • На цьому наше заняття закінчено. Дякую. Ви сьогодні були старанними, молодці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бараненко Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
12305
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку