Конспект заняття з математики для молодшої групи "Подорож Колобка"

Про матеріал

«Подорож Колобка» (математичне заняття в молодшій групі)

Мета: уточнити математичні поняття «великий – малий», «один – багато», «далеко – близько»; ознайомити із геометричною фігурою куб; будувати з будівельного матеріалу споруди

Перегляд файлу

«Подорож Колобка» (математичне заняття мол. група)

Мета:

Креативна: уточнити математичні поняття «великий – малий», «один – багато», «далеко – близько».

Емоційно-ціннісна: зацікавити дітей ігровим сюжетом. Спонукати частково відображати дії героїв казки, проявляти інтерес.

Творча:  фантазувати, проявляти активність у ході програвання сюжету.

Соціально-моральна: виховувати потребу слухати, програвати казку, співпереживати героям.

Пізнавальна: ознайомити із геометричною фігурою куб; будувати з будівельного матеріалу споруди.

Мовленнєва:  фіксувати  особливості персонажів: колобок круглий, як кулька; він котиться; підспівувати пісеньку колобка.

Фізична:  долати перепони – пеньки, горбочки, купи хмизу – у лісі.

 

Демонстраційний матеріал:  колобок; герої лялькового театру: заєць, ведмідь, лисиця; дерево з яблуками; куби різних розмірів; будівельний конструктор: куб, пірамідка.

Роздатковий матеріал:  яблучка, кошики, малюнки тварин, малюнки фігур та предметів, пазли «малинка»

 

 

 

 

 

 

 

«Подорож Колобка»

Вихователь: Діти, послухайте пісеньку, яку я зараз вам заспіваю.

Я по коробу метений,

Я на яйцях спечений,

Я від бабки і діда втік,

То й від тебе утечу!

 Відгадайте чия це пісенька, із якої казки?

Діти:  Пісня колобка! Казка називається “Колобок”!

Вихователь: Вірно, діти! Катруся,  знайди і принеси мені “Колобка”.

 (Дівчинка виконує завдання вихователя).

Вихователь: Що ти принесла, Іринко? Який він?

Дівчинка: Я принесла колобок. Він круглий, як кулька. Тому він і котиться.

Робота в парах. Діти навколо колобка викладають малюнки із зображенням фігур та предметів круглої форми.

Вихователь: А скільки у тебе колобків?

Дівчинка: Один колобок.

Вихователь нахиляється, торкається Колобка – він і покотився.

Вихователь: Покотився Колобок. А якого він зустрів у лісі?

Діти: Зайчика, вовка, ведмедя, лисичку!

 (діти підходять до столу із зайчиком)

Вихователь: А от і Зайчик. Скільки Зайчиків, діти?

Діти: Один.

Вихователь: А який Зайчик?

Діти: Маленький, сіренький, вухатий.

Гра «Хто в хатинці живе».На столі лежать шість картинок із зображенням тварин. Накрита кожна з них паперовим квадратиком – хаткою. На кожному із цих квадратиків намальовано значок. На смужці розкладені картинки і відповідні їм значки. Це буде шифр, який допоможе дітям відгадати  Хто живе в хатинках. Діти, дивлячись на смужку-шифр, мають відгадати, яка картинка лежить під тією чи іншою хатинкою, і сказати хто в хатинці живе.При повторній грі варто змінити «шифровку» картинок.

Вихователь: Ну скачи, Зайчику, по горбочках через пеньочки. Та дивись, не поламай ніжки!

 Діти підходять до галявинки на якій сидить Ведмідь.

Вихователь: О! А це хто?

Діти: Ведмідь.

Вихователь: А скільки їх?

Діти: Один Ведмідь.

Вихователь: А який він?

Діти: Великий, волохатий, клишоногий.

Гра «Орієнтування в просторі» . На столі лежать зображення малини, складені з декількох частин. Дітям потрібно скласти частинки так, щоб утворилася ягідка.

Вихователь: А ну, клишоногий, покажи нам як ти вмієш ходити по горбочках і переступати через пеньочки. Бачу товстунчику, що важко тобі! Давайте, дітки покажемо Ведмедику, як треба ходити по горбочках.

Фізкультхвилинка. Діти (кожен по-своєму) показують.

Вихователь: А кого ще може зустріти в лісі Колобок?

Діти: Їжачка, білочку, кабана, косулю, мишку, різних пташок.

Вихователь показує дітям картинку.

Вихователь: Подивіться, скільки звіряток сидить на галявині?

Діти: Багато.

Вихователь: Вірно, багато звірят. А тепер відгадайте загадку. Котиться Колобок, а на зустріч йому біжить хитра пустунка, вся з себе руденька, хвіст пухнастий. Хто це?

Діти: Лисичка!

Вихователь: Так, це Лисичка. А на якій відстані від Колобка вона стоїть?

Діти: На близькій відстані.

Вихователь: Вірно діти. Лисичка близько стоїть від Колобка. Коли Колобок зустрів у лісі Лисичку, він заспівав їй пісеньку. Лисичка пісеньку послухала, але вона була засмучена їй треба зібрати фрукти у кошик, а вона не знає як правильно це зробити. Може допоможемо лисичці?

Гра «Збирання фруктів». На галявинці стоїть дерево з яблуками. Під деревом стоять кошики Великий, менший, найменший. Діти діляться на пари і зривають яблучка у кошики: маленькі яблука – в маленький кошик, більші – у більший, а великі – у найбільший.

Вихователь: Діти, а скільки ми зібрали яблук?

Діти: Багато.

Діти: Дякуємо тобі, Лисичко! Велике спасибі!

Вихователь дістає із-за дерева куб.

Вихователь: Діти, погляньте, що це за фігура? Це – куб. Показує фігури різні за розміром, кольором.

Вихователь: Діти, фігури мають одну й ту саму форму. Куби не котяться.

Обстеження ( макет у ліву руку, а вказівним пальцем правої руки обводити по контуру, одночасно називаючи фігуру)

Знайти в групі предмети схожі на куб ( кубики, ящик для іграшок, тумбочка для взуття)

Вихователь: Діти, ми звами виконали всі завдання які пропонували нам звірята. Давайте їм подякуємо за цікаву подорож і побудуємо для ним будиночки ( діти будують будиночки із будівельного конструктора: куб та пірамідка)

Підсумок.

 Лунає весела музика. Діти танцюють разом зі звірятами.

 

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
21051
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку