24 квітня о 18:00Вебінар: Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum

Конспект заняття для дітей раннього віку "День народження червоного кольору"

Про матеріал
Конспект заняття "День народження червоного кольору" спрямований на сенсорний розвиток дітей раннього віку.
Перегляд файлу

Тема:                  День народження червоного кольору

Програмовий зміст: вчити дітей групувати предмети за однією ознакою – кольором. Вчити дітей малювати округлі форми. Закріпити вміння розпізнавати основні кольори: червоний, зелений. Спонукати дітей до участі в бесіді. Формувати вміння правильно тримати пензлика в руці під час малювання та користуватися обладнанням (фарбою, серветкою). Збагачувати та посилювати враження дітей за допомогою музичного супроводу. Розвивати цікавість, спостережливість, самостійність. Виховувати пізнавальний інтерес, доброзичливість, бажання допомагати іншим.

Матеріали: олівець червоного кольору, сонечко, хмари, квіти, яблунька з зеленими яблуками, червоні яблука, ягоди суниці червоного та зеленого кольору, кошик, ребриста доріжка, різнокольорові вітаміни, лісові звірі (лисичка, зайчик, ведмедик),фарба червоного кольору, серветки, полуниця для частування.

Хід заняття

Вступна частина

Психогімнастика

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

В.: Одного ранку прокинулося сонечко, потягнулося промінцями, вмилося ранньою росою і виглянуло у віконечко. Яке сонечко? (кругле, жовте, гаряче)

А повз нього пропливала подружка-хмаринка. Яка хмаринка? (біла, пухнаста)

Поглянуло сонечко вниз і побачило високу, м’якеньку травичку. Яка травичка кольором? (зелена)

А в травичці, мов маленькі сонечка, сховалися пухнасті кульбабки. Які вони кольором? (жовтенькі)

Аж ось побачило сонечко струнку яблуньку, а на ній висіли яблучка. Які вони кольором7 (зелені)

І стало сонечку цікаво чи станеться з яблучками щось, якщо воно сильніше на них пригріє. Обкутало сонечко яблучка своїми промінцями і сталося диво: яблучка почали змінювати колір. Вони ставали такими яскравими (Вихователь прикріплює на зелені яблучка червоні). Сонечку так сподобався цей колір, що воно вирішило назвати його червоним. Так народився червоний колір і сьогодні він завітав до нас в гості являється червоний олівець). Давайте з ним привітаємося.

В.:Червоний колір вирушає в подорож і запрошує нас з собою, адже зараз літо і йому потрібно багато чого пофарбувати у яскраві кольори. А на чому ми можемо вирушити в подорож? Сідаємо в потяг і вирушаємо.

Паровоз, давай пошвидше

Нам гудок.

Хай біжить мерщій

Вагончиків рядок.

Швидше, швидше іде потяг,

“Чух-чух-чух”,

А тепер він уповільнює свій рух.

В.: Ось наш потяг прибув до місточка через бурхливий струмок, давайте його перейдемо, щоб вирушити далі.

(Діти по черзі проходять по ребристій доріжці)

Основна частина

В.: Ось ми з вами опинилися на лісовій галявині.

Що ви на ній бачите? Правильно – це сунички, лісові ягідки. Чи однакові вони? Чим відрізняються? Які вони за кольором?

Дидатична гра «Поклади у кошик»

Ми з вами маємо кошики, давайте зберемо в них лише ягідки червоного кольору. А зелені ще залишимо на галявинці, щоб Червоний колір міг теж їх пофарбувати.

Діти збирають ягідки червоного кольору у кошики.

В.: Молодці! Сідаємо у потяг і вирушаємо у подорож далі.

Паровоз, давай пошвидше

Нам гудок.

Хай біжить мерщій

Вагончиків рядок.

Швидше, швидше іде потяг,

“Чух-чух-чух”,

А тепер він уповільнює свій рух.

В.: Діти ми потрапили з вами до лісової школи. Хто тут навчається? Але наші звірі чомусь засумували, вони захворіли. Як ми можемо їм допомогти? Дидактична гра «Вітамінки для звірят»

В.:Червоний колір має з собою вітамінки, вони різнокольорові, але самі корисні та найсмачніші вітамінки саме червоного кольору. Давайте виберемо для наших друзів саме червоні вітамінки і покладемо їх звірятам в тарілочки.

Діти вибирають вітамінки червоного кольору.

В.: Молодці малята! Нашим друзям стало набагато краще, вони дуже вдячні за допомогу і дуже хотіли б з нами погратися, але в них в лісовій школі нема ніяких іграшок. А чим граємося ми з вами? Яка ваша улюблена іграшка? Чи ми можемо допомогти нашим друзям?

Червоний колір пропонує нам намалювати для наших друзів м’ячики, щоб вони могли гратися. Якого кольору м’ячики ми малюватимемо?

Показ малювання

Давайте підготуємо наші пальчики до роботи.

Пальчикова гімнастика

Вийшли пальчики гуляти

Разом весело їм грати.

Повернулись-посміхнулись

І у кулачки згорнулись.

Ось такі вправненькі

Пальчики маленькі.

Діти малюють під музичний супровід.

Заключна частина

В.: Молодці дітки! Лісові звірі обов’язково заберуть м’ячики до лісової школи. Червоний колір дуже вдячний вам за допомогу, але йому час вирушати далі, бо він має ще багато роботи. Але за те. Що ви були старанними він приготував вам маленький сюрприз – червоненькі полунички. Давайте подякуємо йому і попрощаємося до наступної зустрічі.

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку