Це заняття розроблено за системою М,М, Єфименко.У реалізації педагогічної технології «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей» велике значення в процесі фізичного виховання має створення образів, що розігрують діти. Як переконаний прихильник асоціативної педагогіки, яка ґрунтується на пробуджених у дітей під час гри асоціаціях, М. Єфименко доводить, що справжня педагогіка повинна базуватись на мінімумі тренажерів, але на максимумі образів. Це допомагає дітям бачити те, чого насправді немає, або те, що вони хотіли б бачити під час гри-заняття.
Конспект гри-імітації «Ведмежатко захворіло» для дітей середньої групи.
Мета: Сприяння розвитку ігрової діяльності
Освітні завдання: Закріпити уявлення використання художніх творів про диких тварин (ведмідь). Узагальнити поняття про будову тіла ведмедика, розмір і форму предмету.
Розвиваючі завдання: Розвивати рухові навички, корегувати дрібні м’язи рук, стопи, зорову пам’ять. Виховувати уважність, прагнення точно відтворювати рухи.
Попередня робота: Перегляд казки «Три ведмеді», читання вірша А. Барто « Ведмедик»
Розглядання картинок, ілюстрацій по досліджуваної теми.
Обладнання:
Іграшка Ведмідь м’яка іграшка частини приєднуються липучками, козуб, корегуюча доріжка, музичний супровід The_Gummy_Bear_Song,,роздатковий матеріал до дидактичних ігор.
Хід гри:
Вступна частина:
Вихователь: Діти Чуєте хто до нас іде? Звук кроків.(Ведмедик)
Діти, яку казку ви знаєте про Ведмедика?(Три ведмеді),
Вихователь: Діти, покажіть на пальчиках, скільки ведмедів? Діти показують .
А хто згадає віршика про ведмедика, яка біда з ним трапилась?
Діти розповідають вірш А. Барто «Ведмедик».
Впав ведмедик на підлогу, все одно його не кину,
відірвали йому ногу , бо для мене він єдиний.
Основна частина.
Вихователь: Діти, подивіться, яка біда трапилась з нашим ведмедиком – розломився він на багато частин. Давайте полікуємо його. Треба скласти всі частини.
Показ вихователя : до тулуба приєднуємо голову, потім зверху тулуба руки,
знизу тулуба ноги. Якої форми голова у Мишка? Якої форми тулуб? Скільки лап у ведмежатко? Чим полюбляє ласуватись ведмедик?
Пальчикова гімнастика «Бджолки»
Самостіна робота дітей Дидактична гра «Склади ведмедика» (виклладання частин ведмедика з картону).
Індивідуальна робота з дітьми. З’єднання частин м’якої іграшки.
Вихователь: У Ведмедика з собою кошик, навіщо він йому? Що збирає Мишко у лісі?
Вихователь: Правильно, Ведмідь вирішив зібрати корінці, ягоди (малину). А що ще ведмеді люблять?
Діти: Мед.
Вихователь: Добре. Ми допоможемо Ведмедю?
Діти: Так!
Фізхвилинка:
Включається пісня, далі рухи за показом дорослого, зміна рухів при зміні темпу пісні.
- Мишко гуляє по лісі (йдуть повільно, імітуючи ходу ведмедя)
- Корінці знайшов Ведмедик (нахиляються, «збираючи корінці»)
- Йшов, йшов і в малинник прийшов! («збирають» малину імітують рухами)
- Животик погладили - смачна малина!
- Де-то бджоли дзижчать? (прикладаємо руку до вушка, дивимося вдалину, вихователь дістає бджілку)
- Ось і мед! А бджоли налетіли! Бджоли женуться за Ведмедиком.
Жу-жу-жу, не будь злодюжкою! (відмахується від бджіл)
- Уф! Ледве втекли! А мед встигли взяти? (Так!)
Заключна частина:- Мишко дуже задоволений прогулянкою і запрошує всіх присісти на галявинку і згадати що з ним трапилось?
А що трапилось з ведмедиком у казці «Три Ведмеді». Перегляд ілюстрацій.
Дидактична гра «Склади картинку». (Із трьох частин діти складають картинку за ілюстраціями).
Бджолки сьогодні теж хочуть полікувати ведмедика і пригостити його чаєм з малини та медом .Фітотерапія.