Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку на тему: «Веселий клоун»

Про матеріал
Розширити уявлення дітей про цирк, закріпити знання про професії, які є в цирку. Вдосконалювати вміння дітей відгадувати загадки, відповідати на запитання вихователя. Вчити дітей малювати нетрадиційним способом малювання (коктельною трубочкою - волосся клоуна).
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку на тему:

«Веселий  клоун»

                                 (розвиток мовлення + нетрадиційне малювання)

Програмовий зміст:  Розширити уявлення дітей про цирк, закріпити знання про професії, які є в цирку. Вдосконалювати вміння дітей відгадувати загадки, відповідати на запитання вихователя.

 Вчити дітей малювати нетрадиційним способом малювання (коктельною трубочкою - волосся клоуна). Розвивати відчуття кольору, естетичний смак. Виховувати позитивний настрій, посидючість.

Матеріал: дидактичні ігри, чарівна торбинка, фарби, коктельні трубочки, шаблон портрета  клоуна, серветки.

Хід заняття:

Діти стоять на килимку.

-Діти, сьогодні  вас хочу запросити  в одне дуже цікаве місце! Послухайте будь-ласка вірш. (Звучить музика циркова)

Цирк – це завжди свято!
Радість для малечі,
Ось арени коло
І веселий клоун,
Тигри і жонглери,
Фокусники й леви,
Силачі та акробати…
Цирк – дитинства свято!
Цирк засвічує вогні                         

Кольорові та ясні,                         

Чути музику та сміх —                         

Кличе цирк усіх-усіх!

-То куди  я вас запрошую? (до цирку)

-А що ж таке цирк? Хто там живе чи працює?

-Можливо хтось був із вас в цирку?

-Так, діти, цирк -  це  кругла будівля з  трибунами для глядачів. У цирку відбуваються різні видовища,  які супроводжуються музикою, там виступають  циркові артисти.  Давайте пригадаємо, які циркові професії ви знаєте.

 

Дид.гра «Хто що робить?»

Жонглер -…. (підкидає і ловить різні предмети, дитина вибирає картинку)

Клоун - …. (смішить , веселить глядачів, дитина відшукує картку )

Дресирувальник – …… (дресирує тварин)

Акробат - ….(виконує стрибки, силові вправи)

Фокусник - …..(показує фокуси)

 

- То як називаються люди, які  виступають в цирку? (циркові артисти)

- А можливо хтось з вас знає, як називається те місце, де виступають всі ці артисти? (арена)

- А якої вона форми? (круглої)

(вихователь показує зоображення арени цирку)

 

- Ми знаємо, що в цирку працюють фокусники. Тож я  пропоную вам теж зараз стати фокусниками і погратися в гру

 

«Якої кульки не стало?»

(на дошці висять кульки різного кольору, діти закривають очі, вих.забирає одну кульку. Діти визначають якого кольору кульки не стало і т.д)

-Молодці, добре справились із завданням!

-А тепер  ми будемо дресирувальниками. Давайте пригадаємо, що робить дресирувальник?

 

Дид.гра  « Знайди тінь»

(вихователь пропонує дитині обрати будь-яку  картку тварини, відшукати її тінь, назвати тварину)

-І з цим завданням ви справились. Були уважні та спостережливі. Молодці.

-А тепер на арену цирку виходять жонглери! 

 

Гра з помпонами  «Допоможи жонглерам»

(у кожної дитини картка з зображенням двох жонглерів: великого і маленького.Діти повинні викласти помпони за величиною, тобто для великого жонглера – великі помпони, а для маленького – маленькі)

 

-Я дуже вами задоволена, ви справились із завданням!

-Діти, в  мене є чарівна торбинка. Тут є те, що потрібно для одного артиста. А для кого, послухайте загадку.

Він у цирку працює,
Гарний настрій всім дарує.
Ти від нього не тікай,
А зручнесенько сідай.
Буде сміху повний міх,
                 Розвеселяє він усіх.       (клоун)

-Так, це клоун! А що ж може лежати в торбинці?

(вихователь дістає всі предмети, діти називають їх.)

-А що робить клоун в цирку? (розважає, смішить глядачів)

-А як можна  відрізнити клоуна від інших артистів?

-Так, клоун носить яскравий костюм, парик, в нього великий і кумедний ніс і розфарбоване обличчя! Він в цирку найвеселіший!   

 

-Погляньте, у нас є портрет клоуна. Це клоун БУБА. Ой, щось тут не так…. А що в нього не вистачає?   (немає волосся, яскравої  перуки)

-Наш клоун БУБА сумний…  тому, що він без волосся….Давайте  йому  допоможемо, намалюємо йому яскраве , кучеряве волосся .

-Закачайте будь-ласка рукава і сідайте за столики.(діти сідають за столи)

-Погляньте,  у вас на столиках сьогодні пензлики не лежать, ми будемо малювати коктельними трубочками.

-Ми знаємо, що волосся у клоуна може бути різного кольору (жовте, коричневе, червоне, оранжевого кольору та рожеве)

-Я беру коктельну паличку, вмочую у фарбу і ставлю відбитки по всій голові. В мене трубочка ніби  «підстрибує», утворюючи густе, кучеряве волосся клоуна.

Пальчикова вправа

Ясне сонечко в кімнату

Дивиться в віконечко,

Дуже раді всі малята,

Плескають в долонечки.

(Діти самостійно працюють, вихователь надає індивідуальну допомогу)

 

-Погляньте, які  яскраві у нас клоуни! Вони всі різні, але добрі  та  веселі! Вам було важко працювати?

-А зараз я хочу запропонувати вам переглянути  мультфільм     «Пригоди поросяти

«Фунтика» 

  -На цьому наше заняття закінчено!

 

 

 

 

Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку на тему:

«Веселий  клоун»

                                 (розвиток мовлення + нетрадиційне малювання)

Підготувала вихователь ДНЗ №14 «ОКСАНКА»

м.Біла Церква

Свистун Т.А.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кудрявська Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 липня 2020
Переглядів
6034
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку