Конспект заняття для молодших дошкільнят Заняття: сенсорний розвиток Тема: «Весела подорож».

Про матеріал
Мета: учити дітей упізнавати й називати об’єкти живої природи, добирати і групувати предмети за кольором, установлювати зв’язок між ними, диференціювати предмети за величиною. Вправляти дітей у визначені множини (один, багато). Продовжувати вчити розгадувати загадки. Розвивати увагу, мовлення, мислення, загальну й дрібну моторику, сенсорні здібності. Продовжувати ознайомлювати дітей з властивостями води (холодна – тепла). Спонукати до експериментування (тоне – не тоне предмет). Виправляти у звуконаслідуванні під час різних дій з водою. Виховувати цікавість до природного довкілля та до живої природи; дбайливе ставлення до навколишнього світу.
Перегляд файлу

Конспект

заняття для молодших дошкільнят

Заняття: сенсорний розвиток

Тема: «Весела подорож».

Мета: учити дітей упізнавати  й називати об’єкти живої природи, добирати і групувати предмети за кольором, установлювати зв’язок між ними, диференціювати предмети за величиною. Вправляти дітей у визначені множини (один, багато). Продовжувати вчити розгадувати загадки. Розвивати увагу, мовлення, мислення, загальну й дрібну моторику, сенсорні здібності. Продовжувати ознайомлювати дітей з властивостями води (холодна – тепла). Спонукати до експериментування (тоне – не тоне предмет). Виправляти у звуконаслідуванні під час різних дій з водою. Виховувати цікавість до природного довкілля та до живої природи; дбайливе ставлення до навколишнього світу.

Попередня  робота: спостереження в природі; проведення дидактичних ігор сенсорного типу; знайомство з властивостями води (холодна – тепла); розвиваючі ігри.

Матеріал: велика іграшка-ведмідь, надувний басейн, казковий будинок, метелики, квіти різного кольору (сині, зелені, червоні, жовті), іграшки-рибки, лопатки, пісок, зайчиха і зайченята.

Хід заняття

Вихователь: Діти, до нас сьогодні прийшов незвичайний гість із казкового лісу.  Я загадаю загадку про нього, а ви відгадайте:

 Мед він дуже полюбляє

 Взимку спати він лягає

 Краще звіра не будить

 Клишоногий це (ведмідь).

 

Молодці, діти! Ви вгадали. Це – ведмідь (з’являється іграшка). Він запрошує нас у ліс у веселу подорож до своєї хатинки. Підемо?

 

 Ми стежиною йдемо

 Разом не відстаємо

 Ось уже й весняний ліс

 Як тут гарно – озернись!

  (музичний супровід)

 

Вихователь: Діти, яка зараз пора року? (весна). Навесні на галявинах розквітають гарні, яскраві квіти. Ось ми з вами завітали на квітучу галявину. Що росте на галявині? (квіти). Якого кольору квіти ростуть на галявині? Ось, подивіться, які гарні метелики прилетіли на нашу галявину. Метелики дуже люблять літати над квітами. Якого кольору цей метелик, а цей?

 

Дидактична гра

«Метелики загубилися»

 

 Посади метелика на квітку відповідного кольору.

 

Вихователь: Погляньте, діти, метелики дуже незвичайні – на крилах намальовані геометричні фігури. Скажіть які (круг, квадрат, трикутник).

 

Розвивальна вправа

«Посади метелика на квітку»

 

 Квіти мають незвичайну форму пелюсток. (форма круга, квадрата, трикутника).

Завдання: розсадити метеликів на відповідні квіти.

 

Будем далі мандрувати

Ми дізнаємось багато

 

Діти підходять до ставка – надувного басейну.

 

Вихователь: Ведмедик привів нас до гарного ставочку. Яка водичка в ставочку – тепла чи холодна? Давайте перевіримо. Діти занурюють руки у воду, виймають, розглядають краплі та звуконаслідують – крок – крок – крок. (водичка уміє співати).

Висновок: вода тепла.

 

Вихователь: поплескайте долоньками по воді й послухайте, як вона звучить. Що ви почули? Звуконаслідують «плесь-плесь», «хлюп-хлюп». Що є на дні у ставочку (пісок). Спробуйте дістати його. Діти достають пісок, розглядають його. Діти візьміть трохи сухого пісочку і висипте його у воду. Звертаю увагу дітей не те, що пісок опускається не дно. А тепер киньте у воду сухі гілочки. Що відбувається з гілочками? Вони плавають чи тонуть? А пісок?

Висновок: гілочки не тонуть, а плавають. Пісок упав на дно.

 

Вихователь: Діти, ведмідь хоче мені щось розповісти. Він каже, що біля ставочка на бережку опинилися бідолашні рибки, їм потрібна допомога. Де живуть рибки?

Тепер кожен візьміть  рибку, скажіть, якого вона кольору і обережно опускайте у воду. (Питання про величину рибки).

Висновок: рибки не тонуть, а плавають.

 

Ведмідь:  Рибок ми порятували –

Далі в ліс помандрували

  Ми стежиною йдемо

  Дружно, не відстаємо

  На галявину прийшли

  Гляньте діти, що знайшли.

 

На галявині ростуть ялинки. Під ялинкою сидить зайчиха.

 

Вихователь: Діти, чуєте, хтось плаче? (Зайчиха). Чому ти плачеш? Маленькі зайченята розбіглись, у темному лісі загубились. Допоможіть їх відшукати. Діти знаходять зайчат, віддають зайчисі. Скільки Зайчат? (багато). А Мама зайчиха? (одна). Які зайчата? (маленькі). А зайчиха? (велика).

 

Ведмідь: Зайчиха рада, що знайшлися ї зайчата. А ми з вами прийшли і мій будиночок знайшли.

Підходять до будиночка. Біля будиночка стоять дві квіточки. Що ж трапилося з моїми квітами? (квітки засумували, голівки опустили).

 

Вихователь: Що треба зробити, щоб квіточки ожили? (полити). Дитиа бере лійку і поливає квіти: «водичка лий – поливай – квітко, рости – рости, оживай».

 

Квіточки оживають, діти співають пісеньку, плескають у долоні.

Ведмідь дякує дітям, зазирає у будиночок, дістає кошик із частуванням.

Діти прощаються із ведмедиком, повертаються в групу.

 

 

Вайло Наталія Володимирівна,

вихователь КЗДО № 4 «Струмочок»

комбінованого типу Василівської

міської ради Запорізької області  

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку