Заняття з конструювання в ЗДО "Книжка-гармошка" за мотивами оповідання Ю.Ярмиша "Зайчаткова казочка"

Про матеріал
Заняття для дітей старшого дошкільного віку (може використовуватися для здобувачів освіти початкової школи).
Перегляд файлу

Вихователь: Тимчук О.О.

Підсумкове заняття в старшій групі «Виготовлення книжки-гармошки» (конструювання з паперу ) (за мотивами оповідання Ю.Ярмиша «Зайчаткова казочка»

 

Мета: навчити дітей конструювати з паперу книгу-гармошку,ділити папір на рівні 5 частин,згинати по лінії згину; розвивати окомір,мовлення ,творчість,уяву,пам’ять;виховувати любов до книги та читання,акуратність.

Обладнання:запис шуму, зайці з ниток,журнали для дитячої творчості «Мамине сонечко», папір для конструювання книги,клей,пензлики,ножиці,серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

Педагог показує дітям книжку – гармошку .

-Подивіться ,діти,яка у мене незвичайна річ у руках! Що це? На вашу думку (книжка) –Так,це книжка і вона незвичайна ,тому що зроблена власними руками і у вигляді гармошки!(педагог демонструє дітям ,імітуючи гру на гармошці) – Як чудово, можна одночасно стати і письменником ,і музикантом. А ви б хотіли зробити собі таку ж ? (так)

- ОЙ! А хто це гомонить так голосно(запис шуму) !Йдемо поглянемо!(педагог підводить дітей до виставки дитячих робіт з минулого заняття – іграшкові зайці з ниток за мотивами оповідання «Зайчаткова казочка») А це ж наші зайченята! Упізнали їх? (так)

- Як ви думаєте ,чому вони галасують? (відповіді дітей) Здається мені я здогадуюсь . Послухайте загадку і ви теж зрозумієте!

Дуже я потрібна всім -
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (КНИЖКА)

  • Так ,справді ,книжка !!! Пам’ятаєте що Зайчатко знайшло у лісі?(книжку) Так, ми з вами зробили таких зайців на минулому занятті, а от книжок вони не мають тому і галасують.
  • Допоможемо? (так)

 

 

-Ви станете письменниками і самі оберете про що буде ваша книга для зайчатка !(педагог підводить дітей до журналів для дитячої творчості «Мамине сонечко» ,діти обирають журнал ) – А тепер ви можете обирати малюнки та вирізати їх , а потім ми їх приклеїмо ,як у моїй книжечці.(педагог демонструє дітям книгу,діти працюють,педагог допомагає)

 

-От ми з вами готові зробити сторіночки яскравими але потрібно скласти нашу книжку у вигляді гармошки,давайте порахуємо скільки тут сторінок (діти рахують,педагог демонструє поетапно згинання сторін ,де потрібно провести пальцем,щоб згин був рівний,допомагає дітям).

 

-Мабуть ви стомились трішки.Відпочинемо .(Фізкультхвилинка).

 

Буратіно потягнувся(руки вгору):

раз нагнувся,два нагнувся,(нахили тулуба всторони)

Руки в сторони розвів(руки всторони)

,мабуть ключик загубив.(знизують плечима)

А щоб ключик відшукати ,нам навшпиньки треба встати.(підтягуються на пальчиках)

 

(за потреби проводиться двічі)

 

  • А тепер давайте наповнимо нашу книгу зображеннями,які ви вирізали. (Діти наклеюють,педагог допомагає )

 

 

  • Які ж ви молодці . Які чудові книги у вас вийшли. Тепер давайте знайдемо кожен своїх зайчиків і подаруємо їм книги. (Діти шукають,дарують).
  • Зайчатка ще маленькі,тому вам потрібно розповісти їм про що ваша книжка.(Педагог дає дітям можливість обіграти вироби ,слухає розповіді дітей ,заохочує їх,допомагає)

 

-Ви сьогодні були молодці ! Дякую вам за те,що допомогли зайчаткам і зробили для них такі чудові книги! Тепер вони будуть їх читати щодня!

docx
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
3643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку