Вихователь: Тимчук О.О.
Підсумкове заняття в старшій групі «Виготовлення книжки-гармошки» (конструювання з паперу ) (за мотивами оповідання Ю.Ярмиша «Зайчаткова казочка»
Мета: навчити дітей конструювати з паперу книгу-гармошку,ділити папір на рівні 5 частин,згинати по лінії згину; розвивати окомір,мовлення ,творчість,уяву,пам’ять;виховувати любов до книги та читання,акуратність.
Обладнання:запис шуму, зайці з ниток,журнали для дитячої творчості «Мамине сонечко», папір для конструювання книги,клей,пензлики,ножиці,серветки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Педагог показує дітям книжку – гармошку .
-Подивіться ,діти,яка у мене незвичайна річ у руках! Що це? На вашу думку (книжка) –Так,це книжка і вона незвичайна ,тому що зроблена власними руками і у вигляді гармошки!(педагог демонструє дітям ,імітуючи гру на гармошці) – Як чудово, можна одночасно стати і письменником ,і музикантом. А ви б хотіли зробити собі таку ж ? (так)
- ОЙ! А хто це гомонить так голосно(запис шуму) !Йдемо поглянемо!(педагог підводить дітей до виставки дитячих робіт з минулого заняття – іграшкові зайці з ниток за мотивами оповідання «Зайчаткова казочка») А це ж наші зайченята! Упізнали їх? (так)
- Як ви думаєте ,чому вони галасують? (відповіді дітей) Здається мені я здогадуюсь . Послухайте загадку і ви теж зрозумієте!
Дуже я потрібна всім -
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (КНИЖКА)
-Ви станете письменниками і самі оберете про що буде ваша книга для зайчатка !(педагог підводить дітей до журналів для дитячої творчості «Мамине сонечко» ,діти обирають журнал ) – А тепер ви можете обирати малюнки та вирізати їх , а потім ми їх приклеїмо ,як у моїй книжечці.(педагог демонструє дітям книгу,діти працюють,педагог допомагає)
-От ми з вами готові зробити сторіночки яскравими але потрібно скласти нашу книжку у вигляді гармошки,давайте порахуємо скільки тут сторінок (діти рахують,педагог демонструє поетапно згинання сторін ,де потрібно провести пальцем,щоб згин був рівний,допомагає дітям).
-Мабуть ви стомились трішки.Відпочинемо .(Фізкультхвилинка).
Буратіно потягнувся(руки вгору):
раз нагнувся,два нагнувся,(нахили тулуба всторони)
Руки в сторони розвів(руки всторони)
,мабуть ключик загубив.(знизують плечима)
А щоб ключик відшукати ,нам навшпиньки треба встати.(підтягуються на пальчиках)
(за потреби проводиться двічі)
-Ви сьогодні були молодці ! Дякую вам за те,що допомогли зайчаткам і зробили для них такі чудові книги! Тепер вони будуть їх читати щодня!