Тема. Зимова казка.
Мета: продовжувати вчити називати геометричні фігури; розвивати увагу, зосередженість під час викладання доріжки різноколірними кісточками; розвивати дрібну моторику рук, тактильне відчуття, уяву; виховувати охайність, інтерес до заняття.
Матеріал: геометричні фігури, ялинки ( для кожної дитини), різнокольорові кісточки.
Хід заняття.
Вихователь. Жила-була в лісі зелененька красуня ялиночка. Новорічне свято вже минуло, ялинка зняла своє святкове вбрання, тому сумує за своїми прикрасами та друзями.
« Не сумуй, ялинко, ми тебе не забули!» -- закричали біленькі сніжинки.
Вправа «Снігопад»
Вихователь. Звірі згадали про ялинку і почали одне за одним сходитись до неї, залишаючи на снігу свої сліди.
Вправа « Тварини»
Діти за запропонованими зображеннями слідів відгадують звірів ( зайчик, лисичка, вовк, ведмідь, білочка).
Вправа «Незвичайні сліди»
«Ідуть ведмедики»- дитина кулачками і долоньками з силою надавлює на пісок.
«Стрибають зайчинята»- кінчиками пальчиків дитина стукає по поверхні піску, рухаючись у різних напрямках.
Вихователь. Для того щоб звірі не заблукали, давайте прокладемо доріжку до ялинки.
Вправа « Доріжка»
Діти викладають кольорові кісточки через одну: червона -- синя -- червона -- синя тощо.
Вправа « Знайди будиночок»
Діти занурюють руки в пісок, знаходять геометричні фігури ( квадрат, круг, трикутник ), називають фігуру, її колір; обирають кого з тварин вони оселили б у цьому будиночку.
Вихователь. Відтоді ялинка більше не сумує, адже багато друзів має.