Основні правила загартовування:
1. Вибір загартовуючих процедур, має бути індивідуальний. При цьому враховують вік дитини, тип її нервової системи.
2. Загартовування дітей слід поступово. Під час загартовування водою чи повітрям їх температуру знижують поступово, а тривалість дії того чи іншого чинника подовжують.
3. Загартовуючі процедури проводять систематично протягом усього року, найкраще завжди в один і той самий час доби.
4. Виконувати загартовуючи процедури слід після сну і тільки, коли дитина в доброму емоційному стані.
Здоров’я — основа усього на світі,
Здоровими бути бажають всі діти,
Для цього потрібно щоденно вмиватись,
Робити зарядку і тепло вдягатись.
Себе гартувати водою і сонцем.
І солодко спати з відкритим віконцем.
І їсти усе, що на стіл подають,
Бо страви нам росту і сил додають.
(Людмила Лисенко)
Контакти:
85323 Донецька обл., Мирноград, квартал 40, буд 6А
Тел.: (06239)6-00-44,
E-mail:dnz8konvaliya@gmail.com
Заклад дошкільної освіти № 8 «Конвалія»
Мирноградсьеої міської ради
Методичне об’єднання
вихователів груп раннього віку
«Формування основ здоров'язбережувальної компетенції у дітей раннього віку»
Мирноград
2018
Мета роботи з пропаганди здорового способу життя:
• зміцнення морального та фізичного здоров'я дітей;
• спрямування уваги дошкільників на власне здоров'я та розвиток умінь і навичок його збереження;
• постійна пропаганда принципів здорового способу життя;
• інформування дітей про негативні наслідки шкідливих звичок;
• залучення батьків та громадськості до утвердження принципів здорового способу життя.
Завдання фізичного виховання дітей раннього віку поділяють на три групи:
1. Оздоровчі завдання.
2. Формування рухових навичок і умінь, виховання фізичних якостей.
3. Виховання у дітей культурно-гігієнічних навичок і вмінь здорового способу життя.
Види здоров’я
Фізичне здоров’я відображає поточний стан органів і систем органів людського організму; рівень їх розвитку і функціональних можливостей, ступінь адаптації до різних факторів зовнішнього середовища. Воно являє основу пірамідальної системи структурної організації людини.
Психічне здоров’я — це рівень психологічного благополуччя, який визначається не тільки відсутністю психічних захворювань, а й рядом соціально-економічних,
біологічних і тих, що відносяться до навколишнього середовища факторів.
Соціальне здоров’я - стан організму, що визначає здатність людини контактувати з соціумом. Соціальне здоров'я складається під впливом батьків, друзів, коханих людей, однокласників в школі, однокурсників у вузі, колег по роботі, сусідів по будинку і т.п.
Духовне здоров’я - це стан свідомості психіки людини, узгоджений з вимогами законів природи, суспільства, мислення; сутністю свого буття і призначення в світі. Дух - притаманна людині здатність бути самосвідомим суб'єктом мислення, почуттів і волі, що виявляється в цілепокладанні та творчій діяльності.